Tommy Inlagd Augusti 15, 2008 Dela Inlagd Augusti 15, 2008 Patong beach är en av Thailands vackraste stränder, om man tar bort alla parasoll och turister! MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ungoy66 Inlagd Augusti 15, 2008 Dela Inlagd Augusti 15, 2008 Tackar e på jobbet så Tommy ta du över... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Augusti 15, 2008 Dela Inlagd Augusti 15, 2008 Var firade vi Songkran 2006? MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Augusti 15, 2008 Dela Inlagd Augusti 15, 2008 Khao San Road. Krung Thep. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Augusti 15, 2008 Dela Inlagd Augusti 15, 2008 Inte helt fel Lill_Kurre... Helt rätt! Kör nästa fråga MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Augusti 15, 2008 Dela Inlagd Augusti 15, 2008 Ta en till Tommy, lite svårare denna gång. Som jag sagt tidigare har jag inga bilder. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Augusti 15, 2008 Dela Inlagd Augusti 15, 2008 Lämnar över till nån som har bra bilder! MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ungoy66 Inlagd Augusti 15, 2008 Dela Inlagd Augusti 15, 2008 Tjena Hitta en bild som jag postat på TT för ett bra tag sedan.. Tagen 91 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Augusti 15, 2008 Dela Inlagd Augusti 15, 2008 Second Road i Pattaya? Har ingen aning om hur Thailand såg ut 91 ;D member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ungoy66 Inlagd Augusti 16, 2008 Dela Inlagd Augusti 16, 2008 Nope Lägger till en till bild.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Augusti 16, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 16, 2008 Chaweng, Koh Samui. På första bilden syns väl Reggae pub i bakgrunden och på den andra bron över till den. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ungoy66 Inlagd Augusti 16, 2008 Dela Inlagd Augusti 16, 2008 Rätt Kim Chaweng Koh Samui.. Första bilden är på Jazz Club.."bron" över träsket den leder till Green Mango... Över till dig... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Augusti 16, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 16, 2008 Bron till Green Mango? Och ändå ser jag en skylt med texten "Grand opening" och Reggae pub's reaggaegubbesymbol i bakgrunden. Nåväl, jag var inte där första ggn förrän 6 år senare och då var bron till Reggae pub en annan. Men det ser onekligen väldigt likt ut. Hur som helst, mycket trevligt med så gamla Thailandspics. Karmaplus för det. Och sedan min fråga då som består av att ni ska försöka svara på vad det är för sorts blad frugan håller på att packa inför hemresan till Sverige? (bilden, som är en inscannad dia, tog jag för övrigt redan för 5 år sen) Thailändskt eller engelskt/svenskt namn på bladen godkänns men plus till den som kan både och. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skibi Inlagd Augusti 16, 2008 Dela Inlagd Augusti 16, 2008 Limeblad! Mvh Kimmo You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Karon Inlagd Augusti 16, 2008 Dela Inlagd Augusti 16, 2008 Quote Bron till Green Mango? Och ändå ser jag en skylt med texten "Grand opening" och Reggae pub's reaggaegubbesymbol i bakgrunden. Nåväl, jag var inte där första ggn förrän 6 år senare och då var bron till Reggae pub en annan. Men det ser onekligen väldigt likt ut. Hur som helst, mycket trevligt med så gamla Thailandspics. Karmaplus för det. Och sedan min fråga då som består av att ni ska försöka svara på vad det är för sorts blad frugan håller på att packa inför hemresan till Sverige? (bilden, som är en inscannad dia, tog jag för övrigt redan för 5 år sen) Thailändskt eller engelskt/svenskt namn på bladen godkänns men plus till den som kan både och. Det är i såna här lägen gumman ska stitta brevid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest paw-76 Inlagd Augusti 16, 2008 Dela Inlagd Augusti 16, 2008 Du har en väldigt vacker fru , Kim . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
toajojje Inlagd Augusti 16, 2008 Dela Inlagd Augusti 16, 2008 maggroo / kaffir lime Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Augusti 17, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 17, 2008 Quote Du har en väldigt vacker fru , Kim . Hysch! Hon blir så mallig ett par dar om hon läser det du skriver. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Augusti 17, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 17, 2008 Magrood eller "bai magrood" är det thailändska namnet på bladen och på svenska/engelska är det bergamott/bergamot.Visserligen är det en sorts lime-träd som Kimmo skriver men det heter inte "limeträd". Så första korrekta svaret står toajojje för och koras därför till vinnare. Varsågod att fortsätta med nästa fråga. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ungoy66 Inlagd Augusti 17, 2008 Dela Inlagd Augusti 17, 2008 Till din fråga Kim. Gamla Reggae pub låg bakom Jazz Club mao på huvudgatan på Chaweng. En go liten håla på den tiden. Reagge pub var ej färdig byggd när bilden togs därav stor reklam skylt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest LadPrao Inlagd Augusti 19, 2008 Dela Inlagd Augusti 19, 2008 Lyfter denna tråd. Kom igen Toajojje, ny bild. mvh LP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ungoy66 Inlagd Augusti 19, 2008 Dela Inlagd Augusti 19, 2008 Tråkigt inga nya bilder, tar lagen i egna händer och skickar in en bild tagen 2000 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Augusti 19, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 19, 2008 QuoteTråkigt inga nya bilder, tar lagen i egna händer och skickar in en bild tagen 2000 [attachment=1] Patong beach? Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ungoy66 Inlagd Augusti 19, 2008 Dela Inlagd Augusti 19, 2008 Nope Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Molle Inlagd Augusti 19, 2008 Dela Inlagd Augusti 19, 2008 Kamala Beach Jag spenderade mina pengar på sprit ,kvinnor och snabba bilar. Resten slösade jag bort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu