Guest Forden34 Inlagd September 6, 2010 Dela Inlagd September 6, 2010 Finns på forumet MPR ICH är förkortningen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 6, 2010 Dela Inlagd September 6, 2010 Inter Continental Hotel, BKK? /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd September 6, 2010 Dela Inlagd September 6, 2010 Inter Continental Hotel, BKK? /mvh Stämmer bra det, kör på bängen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 6, 2010 Dela Inlagd September 6, 2010 Stämmer bra det, kör på bängen tackar. var? /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fisken Inlagd September 7, 2010 Dela Inlagd September 7, 2010 London? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 7, 2010 Dela Inlagd September 7, 2010 London? Ej London. /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Poffa Inlagd September 7, 2010 Dela Inlagd September 7, 2010 Ser ut som bussarna på Malta, även om dom ser på tok för nya ut. När jag var där var det ett rullande bussmuseum ! Poffa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd September 7, 2010 Dela Inlagd September 7, 2010 Jag tror bussen befinner sig på Cypern Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 7, 2010 Dela Inlagd September 7, 2010 Ser ut som bussarna på Malta, även om dom ser på tok för nya ut. När jag var där var det ett rullande bussmuseum ! Poffa Visst är det Malta. Ja denna 80-tal?s buss är nog bland dom nyare på Malta. Kör på Poffa!!! /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Poffa Inlagd September 7, 2010 Dela Inlagd September 7, 2010 Ont om bilder har jag gott om så det får bli en lite halvkrystad variant. Bilden är plåtad på men dams nyöppnade restaurang och frågan är vad heter den sortens restaurang? Poffa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nybbe Inlagd September 7, 2010 Dela Inlagd September 7, 2010 Jag tror att den heter Moo grata Klart jag är ute efter sex.....men det händer att jag är ute efter midnatt också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Poffa Inlagd September 7, 2010 Dela Inlagd September 7, 2010 Jag tror att den heter Moo grata Moo är rätt så nu återstår bara två ord. Poffa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 7, 2010 Dela Inlagd September 7, 2010 Sukki (Från japanskans sukyjaki) ? /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Isaan Butterfly Inlagd September 7, 2010 Dela Inlagd September 7, 2010 Moo jim jom? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd September 7, 2010 Dela Inlagd September 7, 2010 Är det inte en sån här koriansk grill ? Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd September 7, 2010 Dela Inlagd September 7, 2010 Moo Jang Gaolii Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Poffa Inlagd September 7, 2010 Dela Inlagd September 7, 2010 Siam Nilsson gav det helt korrekta svaret. Moo Jang Gaolii. Men efter som det betyder "Grillat fläskkött på koreanskt vis" så hade jag godkänt även Keithans svar om jag hade sett innan Siam-Nilsson svarade så Keitan tar över. Poffa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd September 8, 2010 Dela Inlagd September 8, 2010 Siam Nilsson gav det helt korrekta svaret. Moo Jang Gaolii. Men efter som det betyder "Grillat fläskkött på koreanskt vis" så hade jag godkänt även Keithans svar om jag hade sett innan Siam-Nilsson svarade så Keitan tar över. Poffa Hupp, solly. Missade att jag fått till det. Har ingen bild i närheten. SN får köra vidare. /Keithan Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd September 8, 2010 Dela Inlagd September 8, 2010 I denna konvext resta byggnad bedrivs en välkänd affärsrörelse. Under många, många år har det väl gått lite fram och tillbaka, men på det stora hela har det varit en parallell succé. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd September 8, 2010 Dela Inlagd September 8, 2010 Frågan gäller - vad heter byggnaden (stället)? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd September 8, 2010 Dela Inlagd September 8, 2010 Ledtråd: Huset ligger i Thailand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd September 8, 2010 Dela Inlagd September 8, 2010 Hittills är det ingen som vill eller kan gissa på huset. Nu ökar jag informationen på bilden. Kan någon gissa nu då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 8, 2010 Dela Inlagd September 8, 2010 (ändrad) denna konvext resta byggnad bedrivs en välkänd affärsrörelse. Under många, många år har det väl gått lite fram och tillbaka, men på det stora hela har det varit en parallell succé. Hualampong tåg station Bangkok? Ändrades September 8, 2010 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 8, 2010 Dela Inlagd September 8, 2010 Den var svår Mamma.... Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd September 8, 2010 Dela Inlagd September 8, 2010 mamma bäng fan pappa käng är nästan intelligent i överkant, he he, bra jobbat måste jag säga. Visst är det Hualampong tåg station Bangkok (som framgår av ledtrådarna). mamma bäng fan pappa käng - kör nästa fråga! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu