Nerike Inlagd April 22, 2010 Dela Inlagd April 22, 2010 Nu kommer en svår fråga. Vad heter templet och vart ligger det. Plus om ni kan den kända munken/buddha Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 22, 2010 Dela Inlagd April 22, 2010 Nu kommer en svår fråga. Vad heter templet och vart ligger det. Plus om ni kan den kända munken/buddha Mvh Nerike Thats It! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd April 22, 2010 Dela Inlagd April 22, 2010 Fel svampen Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd April 23, 2010 Dela Inlagd April 23, 2010 Lite tips Munken lever (mycket känd munk) samt så ligger templet i Isaan Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd April 23, 2010 Dela Inlagd April 23, 2010 (ändrad) Verkar vara en svår nöt att knäcka, så lägger upp en bild till. Som ni ser så har templet mycket pengar pga. denna munk. Mvh Nerike Ändrades April 23, 2010 av Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd April 23, 2010 Dela Inlagd April 23, 2010 En kand munk i Isaan - busenkelt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd April 23, 2010 Dela Inlagd April 23, 2010 Då jag inte kommer att vara på nätet i helgen så ger jag svaret. Tempel=Wat Ban Rai Vart/Plats=Tambon Kut Phiman ca 60 km från Korat Munk=Luang Pho Khun (Älskad av alla men mest från folk från Isaan) Åk gärna dit om ni inte har vart där, era tjejer kommer att bli överlyckliga. Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd April 23, 2010 Dela Inlagd April 23, 2010 (ändrad) Och självklart är frågan fri, om nån känner för att lägga upp en ny bildfråga Mvh Nerike Ändrades April 23, 2010 av Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Offe1609 Inlagd April 23, 2010 Dela Inlagd April 23, 2010 Hej då tar jag upp handsken Var undrar Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd April 23, 2010 Dela Inlagd April 23, 2010 Ja den var klurig. Vad är det du efterlyser? En plats eller ort eller en byggnad? /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 23, 2010 Dela Inlagd April 23, 2010 (ändrad) Pattaya soi 23 ? Eller Sukumvit Soi 23... MVH Tommy Ändrades April 23, 2010 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd April 23, 2010 Dela Inlagd April 23, 2010 Pattaya soi 23 ? Eller Sukumvit Soi 23... MVH Tommy Skarpsinnigt. /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Offe1609 Inlagd April 24, 2010 Dela Inlagd April 24, 2010 Tommy är närmast Palm Villa Hotel Där Soi 23 Postsoien slutar Hotellet revs för 2-3år sedan Där ligger nu en Shopingmal Go on Tommy Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Offe1609 Inlagd April 24, 2010 Dela Inlagd April 24, 2010 Svar på en fråga av Mamma Bäng osv. Ett Hotell altså Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 30, 2010 Dela Inlagd April 30, 2010 Sorry, jag skämtade med mitt svar, sen glömde jag bort att jag svarat... OK Var hittade jag denna nya bilmodell? Vilken site, alltså. "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 8, 2010 Dela Inlagd Maj 8, 2010 Gissar ... http://www.nationmultimedia.com/ www.bangkokpost.com ?? /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Welder Inlagd Maj 8, 2010 Dela Inlagd Maj 8, 2010 Gissar ... http://www.nationmultimedia.com/ www.bangkokpost.com ?? /mvh Här får du rätt svar. Du får gärna fortsätta för jag har ingen bra följdfråga att ställa just nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 9, 2010 Dela Inlagd Maj 9, 2010 Tycker att bildfrågan havererat Goggla för att hitta annonser? Nä lägger in en för att få ordning på tråden! Mvh Svampen Vart ? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 9, 2010 Dela Inlagd Maj 9, 2010 Yeeaa,Twin palms resort Pattaya,saknar det redan.Kör en till,jag vet inte hur man gör.Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 9, 2010 Dela Inlagd Maj 9, 2010 Yeeaa,Twin palms resort Pattaya,saknar det redan.Kör en till,jag vet inte hur man gör.Mvh Måne Yes Sir den va lätt eller? Oki här kommer en klurig? Mvh Svampen "Ps kommer förbi imorgon med Trucken till Clions barn!" Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 10, 2010 Dela Inlagd Maj 10, 2010 Tja. I den parken har jag faktiskt varit. En av 'våra' mostrar bor i närheten och har en liten syfabrik där. Saun Ton tror jag den heter och ligger i Thonburi distriktet. /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 10, 2010 Dela Inlagd Maj 10, 2010 Tja. I den parken har jag faktiskt varit. En av 'våra' mostrar bor i närheten och har en liten syfabrik där. Saun Ton tror jag den heter och ligger i Thonburi distriktet. /mvh Go on Mamma! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Maj 10, 2010 Dela Inlagd Maj 10, 2010 (ändrad) Här får du rätt svar. Du får gärna fortsätta för jag har ingen bra följdfråga att ställa just nu. Helt rätt förstås! Not the Nation var uppe i ett par andra trådar strax innan jag ställde frågan, så ingen googling behövdes bara ett gott minne. Och för de som tror att annonsen är seriös Mercareklam, läs igen ! MVH Tommy Ändrades Maj 10, 2010 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 10, 2010 Dela Inlagd Maj 10, 2010 OK. tackar. Fortsätter med parker. Vilken? "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Maj 11, 2010 Dela Inlagd Maj 11, 2010 MBFPK Suan Chatuchak /SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu