stefan5300 Inlagd Augusti 3, 2008 Dela Inlagd Augusti 3, 2008 Har ingen egen bra fråga att komma med, men jag gissar på Pranburi BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krögarn Inlagd Augusti 3, 2008 Dela Inlagd Augusti 3, 2008 Kalasin ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pontus Inlagd Augusti 3, 2008 Dela Inlagd Augusti 3, 2008 Frugan säger Prachinburi. Vi fastnade strax utanför i kilometerlång kö pga av en olycka för knappt två månader sedan. Tog nån timme att ta sig förbi! Vissa har det bra, andra har det bättre! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Augusti 4, 2008 Dela Inlagd Augusti 4, 2008 Ok. Tyvärr så vet Jag inte själv vad templet heter Men kan ju säga att det ligger i en stad ungefär 2timmars bussresa från Bangkok ( om man nu inte gör som Jag o frun gjorde sist, tog en rundresebuss som tog 4,5timmar. Bussen tar man från easternbuss terminal. C:D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnOnYm Inlagd Augusti 4, 2008 Dela Inlagd Augusti 4, 2008 Quote Ok. Tyvärr så vet Jag inte själv vad templet heter Men kan ju säga att det ligger i en stad ungefär 2timmars bussresa från Bangkok ( om man nu inte gör som Jag o frun gjorde sist, tog en rundresebuss som tog 4,5timmar. Bussen tar man från easternbuss terminal. C:D Så varken du eller frugan vet alltså vart ni har varit Hur gjorde ni när ni köpte biljett ?? ไม่ระบุชื่อ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ungoy66 Inlagd Augusti 4, 2008 Dela Inlagd Augusti 4, 2008 Jaha DET templet som ligger 2timmar från stan...så nu vill du veta vad det heter och vart du har varit...hehehehehe ;D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Augusti 4, 2008 Dela Inlagd Augusti 4, 2008 För att Inga fler "missförstånd" skall inträffa, så var frågan i vilken stad o inte templets namn. Men för att det inte skall bli stiltje i bildfrågan så får valfri medlem lägga ut en ny bild. Templet ligger i Kanchanaburi. Med rätt buss så tar det ca 2timmar, o med fel buss ca 4,5timmar. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Augusti 4, 2008 Dela Inlagd Augusti 4, 2008 Lägger upp en annorlunda bildfråga 1. Vilken stad 2. Vad är det för arbete (har sådan i sverige med) 3. vad för produkt vad1.jpg vad2.jpg Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
crazyswede Inlagd Augusti 4, 2008 Dela Inlagd Augusti 4, 2008 1: Saltsjöbo? 2: Salt karl? 3: Salt , Glöah , Khem Mak Mak! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest kalim Inlagd Augusti 4, 2008 Dela Inlagd Augusti 4, 2008 Lite gissning. 2. Bränner kalk 3. Cement Men var? Bangkoktrakten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Augusti 4, 2008 Dela Inlagd Augusti 4, 2008 Ett svar är rätt 3.Salt mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
crazyswede Inlagd Augusti 4, 2008 Dela Inlagd Augusti 4, 2008 *jösses* ... får man komma med vilka tokiga inlägg som helst här el. ?? Klart det är SALT! ho ho ho Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Augusti 4, 2008 Dela Inlagd Augusti 4, 2008 C-swede Då kan du 2.an med, kan ge ett tips om vilken stad tänk vad jag tycker om för stad. Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
crazyswede Inlagd Augusti 4, 2008 Dela Inlagd Augusti 4, 2008 Jasså , ja då inte svaret verkade vara "Salt karl" så vet ja inte .. man bryter ju salt , salt gruva .. om det inte är havssalt förstås ... saltbrytare då ?? Låter mest som isbrytare iof.! Ah , Gruvarbetare alltså?! :- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Augusti 4, 2008 Dela Inlagd Augusti 4, 2008 C-swede två rätt 2. gruva 3. Salt Nu är det bra staden, alla som har kollat in mina trådar i ett viss forum kan 1:an nu så först till kvarn. Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Augusti 4, 2008 Dela Inlagd Augusti 4, 2008 Måste snart gå, så jag väntar på rätt stad tänk på en katt. Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Augusti 4, 2008 Dela Inlagd Augusti 4, 2008 C-swede Ta över frågan du, hade 2 av tre rätt måste dra nu. Det är Pimai Salt Mining 1. Korat 2.gruvarb.. 3.salt Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
crazyswede Inlagd Augusti 4, 2008 Dela Inlagd Augusti 4, 2008 Katt , Nakhon Ratchasima , Kolaath?? :rolleyes3: Fan skulle jag på det här & göra , IGEN , det var lika på TT , lyckades jag gissa på Jomtien Beach & Kho Larn , man lär sig aldrig tydligen?! Har nämligen lite dåligt med naturbilder att svara med då ´! hehehehe Gör en djupdykning här & återkommer så snabbt som möjligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
crazyswede Inlagd Augusti 4, 2008 Dela Inlagd Augusti 4, 2008 Allt på internet är gratis .. hehehe ... så var är detta här nånstans då & " i vattnet" räknas inte! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jag Har En Vit Bil Inlagd Augusti 4, 2008 Dela Inlagd Augusti 4, 2008 Damnoen Saduak, probably the best known and most visited of Thailand's floating markets. It is located in the Ratchaburi province, in the Damnoen Saduak district, 85 km from Bangkok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
crazyswede Inlagd Augusti 4, 2008 Dela Inlagd Augusti 4, 2008 Fan va skönt , då var man färdig med den här tråden då ! 555 Helt rätt , Tuta på bara "Jag Har En Vit Bil"!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jag Har En Vit Bil Inlagd Augusti 4, 2008 Dela Inlagd Augusti 4, 2008 jag lämnar den vidare till nästa frivillig, för sent för att orka leta bra bild Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Augusti 4, 2008 Dela Inlagd Augusti 4, 2008 Quote jag lämnar den vidare till nästa frivillig, för sent för att orka leta bra bild Hugger direkt och postar en bild jag fått på MSN från en trevlig brud jag både chattar med och träffat. Vad är detta för byggnad?What.jpg member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
crazyswede Inlagd Augusti 4, 2008 Dela Inlagd Augusti 4, 2008 Borgmästarns skithus i Nong Bualampho? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Augusti 4, 2008 Dela Inlagd Augusti 4, 2008 Veta fan vems skithus det är, men det är ett utedass så in med nästa member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu