honken Inlagd Januari 26, 2010 Dela Inlagd Januari 26, 2010 Canon island? Nope, men ön har ett namn efter ett Djur Vi har även detta djur i våra skogar. Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 26, 2010 Dela Inlagd Januari 26, 2010 Fox island Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nybbe Inlagd Januari 26, 2010 Dela Inlagd Januari 26, 2010 Nope, men ön har ett namn efter ett Djur Vi har även detta djur i våra skogar. Kanske Deer island? Klart jag är ute efter sex.....men det händer att jag är ute efter midnatt också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 26, 2010 Dela Inlagd Januari 26, 2010 (ändrad) Nice Beveer Island??? Ändrades Januari 26, 2010 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 26, 2010 Dela Inlagd Januari 26, 2010 rabbit island? /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Januari 26, 2010 Dela Inlagd Januari 26, 2010 Kanske Deer island? Rimmar med nått annat djur Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 26, 2010 Dela Inlagd Januari 26, 2010 Rimmar med nått annat djur Bear island Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nybbe Inlagd Januari 26, 2010 Dela Inlagd Januari 26, 2010 Bear island, men det rimmar ju inte Klart jag är ute efter sex.....men det händer att jag är ute efter midnatt också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Januari 26, 2010 Dela Inlagd Januari 26, 2010 (ändrad) Bear island, men det rimmar ju inte Rätt, och såklart det rimmar Deer -> Bear PS: Såg att svampen var först, så han får fortsätta Ändrades Januari 26, 2010 av honken Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nybbe Inlagd Januari 26, 2010 Dela Inlagd Januari 26, 2010 Rätt, och såklart det rimmar Deer -> Bear PS: Såg att svampen var först, så han får fortsätta Beer och Deer rimmar och smakar gott tillsammans. men bear and deer rimmar dåligt i mina öron, annat uttal på björnen Klart jag är ute efter sex.....men det händer att jag är ute efter midnatt också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 26, 2010 Dela Inlagd Januari 26, 2010 Sorry dröjesmål bra på TV! Vart är vi nu du? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Januari 26, 2010 Dela Inlagd Januari 26, 2010 San marino som det står på byggnaden Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 26, 2010 Dela Inlagd Januari 26, 2010 (ändrad) San Marino! / mvh EDIT: shit to late END-EDIT Ändrades Januari 26, 2010 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 26, 2010 Dela Inlagd Januari 26, 2010 San marino som det står på byggnaden Tänkte inte på de börjar bli trött dags för bingen! Kör på Honken!!! MVH Svampen Natti Natti Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Januari 26, 2010 Dela Inlagd Januari 26, 2010 Man tackar. I vilken stad finns denna borg? Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 26, 2010 Dela Inlagd Januari 26, 2010 Oxford? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Januari 26, 2010 Dela Inlagd Januari 26, 2010 Nope Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 27, 2010 Dela Inlagd Januari 27, 2010 Oj den var svår. Ser ut som b orgen i den tecknade versionen av Robin Hood. Så min hansning får bli Nottingham. /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 27, 2010 Dela Inlagd Januari 27, 2010 Camebridge?? chansning! MVH Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 27, 2010 Dela Inlagd Januari 27, 2010 St Andrews ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Januari 27, 2010 Dela Inlagd Januari 27, 2010 Nope, ledtråd på gång då. Man dricker mycket Murphys i detta land, och england äger en liten del av landets övre delar. Vad heter staden? Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 27, 2010 Dela Inlagd Januari 27, 2010 (ändrad) Dublin castle, Dublin, Republic of Ireland ! /mvh Ändrades Januari 27, 2010 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Januari 27, 2010 Dela Inlagd Januari 27, 2010 Dublin castle, Dublin, Republic of Ireland ! /mvh YES! Du har helt rätt min vän. Och nu är det din tur! Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 27, 2010 Dela Inlagd Januari 27, 2010 Tackar. Vilken växt är detta ? "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaskhasen Inlagd Januari 27, 2010 Dela Inlagd Januari 27, 2010 Chili. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu