svampen Inlagd Januari 25, 2010 Dela Inlagd Januari 25, 2010 Fel, absolut inte mitt hotell. Nana MVH Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd Januari 25, 2010 Dela Inlagd Januari 25, 2010 Nana MVH Svampen Självklart är det Nana Hotel http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 25, 2010 Dela Inlagd Januari 25, 2010 Självklart är det Nana Hotel Den va enkel Balut fortsätter tema? Stad & Gata? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd Januari 25, 2010 Dela Inlagd Januari 25, 2010 BKK, Soi Cowboy? http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 25, 2010 Dela Inlagd Januari 25, 2010 Den va enkel Balut fortsätter tema? Stad & Gata? Samma tema? Är det också ett hotell? /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 25, 2010 Dela Inlagd Januari 25, 2010 BKK, Soi Cowboy? Alldeles riktigt Balut vi verkar trivas i dessa kvarter kör på!!! Mvh Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd Januari 25, 2010 Dela Inlagd Januari 25, 2010 Det är klart att vi trivs i sådana kvarter. Var hittar vi denna marknad? http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 25, 2010 Dela Inlagd Januari 25, 2010 Samma tema? Är det också ett hotell? /mvh Nä men typ samma del av BKK? MVH Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 26, 2010 Dela Inlagd Januari 26, 2010 Tja. Central Market, Phnom Pehn, Kambodja? /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd Januari 26, 2010 Dela Inlagd Januari 26, 2010 Tja. Central Market, Phnom Pehn, Kambodja? /mvh Mamma har rätt, kör på http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 26, 2010 Dela Inlagd Januari 26, 2010 OK, Tackar. 4 thaifrukter, vilka? /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 26, 2010 Dela Inlagd Januari 26, 2010 synd damen inte e hemma När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 26, 2010 Dela Inlagd Januari 26, 2010 synd damen inte e hemma Äter du inte frukt själv. /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nybbe Inlagd Januari 26, 2010 Dela Inlagd Januari 26, 2010 (ändrad) Rakum Lamyai Makham Ngah (eller hur det ska stavas)den röda skära håriga frukten Ändrades Januari 26, 2010 av Nybbe Klart jag är ute efter sex.....men det händer att jag är ute efter midnatt också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 26, 2010 Dela Inlagd Januari 26, 2010 Äter du inte frukt själv. /mvh inte så ofta.men dom där som du visa bilder på är goda men den som ser ut som jordnötter har jag inte smakat tänkte mest att om frugan vart hemma så hade jag svarat rätt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 26, 2010 Dela Inlagd Januari 26, 2010 (ändrad) Rakum Lamyai Makham Ngah (eller hur det ska stavas)den röda skära håriga frukten Japp det är rätt, kör på 1. Rakum 2. Lam yai (Longan) http://en.wikipedia.org/wiki/Longan 3. Makarm (Tamarind) http://sv.wikipedia.org/wiki/Tamarind 4. Ngor (Rambutan) http://sv.wikipedia.org/wiki/Rambutan (eller hur det stavas ) /mvh Ändrades Januari 26, 2010 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 26, 2010 Dela Inlagd Januari 26, 2010 inte så ofta.men dom där som du visa bilder på är goda men den som ser ut som jordnötter har jag inte smakat tänkte mest att om frugan vart hemma så hade jag svarat rätt Tja. Den som ser ut som en jordnöt är Makarm (Tamarind) och är söt och klibbig i naturligt tillstånd. Den gillar inte jag men min dotter älskar den. Sen finns det ngn förpackad variant som är sur och används i matlagning. /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nybbe Inlagd Januari 26, 2010 Dela Inlagd Januari 26, 2010 Det är allt bra att damen är hemma och kan sina saker, för jag har inte en aning vi kör på med något helt annat Var finns denna bro och vad heter den? Klart jag är ute efter sex.....men det händer att jag är ute efter midnatt också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Januari 26, 2010 Dela Inlagd Januari 26, 2010 (ändrad) Krung Thon bron? Edit: I Bangkok dessutom Ändrades Januari 26, 2010 av honken Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 26, 2010 Dela Inlagd Januari 26, 2010 Memorial Bridge Bangkok? /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nybbe Inlagd Januari 26, 2010 Dela Inlagd Januari 26, 2010 Krung Thon bron? Edit: I Bangkok dessutom Stämmer bra honken, du kör vidare över bron och fortsätter. Klart jag är ute efter sex.....men det händer att jag är ute efter midnatt också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Januari 26, 2010 Dela Inlagd Januari 26, 2010 Stämmer bra honken, du kör vidare över bron och fortsätter. Man tackar. Ska påbörja en svår sådan här då, dock ger jag lite ledtrådar. Är en ö i Irland, vill bara veta namnet på Ön. Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nybbe Inlagd Januari 26, 2010 Dela Inlagd Januari 26, 2010 Canon island? Klart jag är ute efter sex.....men det händer att jag är ute efter midnatt också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Januari 26, 2010 Dela Inlagd Januari 26, 2010 Soft! Bara drygt 800 att valja pa. Enda oarna jag besokt dar ar runt Scapa Flow sa.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 26, 2010 Dela Inlagd Januari 26, 2010 ? "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu