dandy Inlagd Januari 23, 2010 Dela Inlagd Januari 23, 2010 River Kwai i Kanchanaburi dandy Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nybbe Inlagd Januari 23, 2010 Dela Inlagd Januari 23, 2010 River Kwai i Kanchanaburi dandy Rätt svarat Dandy så det är din tur. Klart jag är ute efter sex.....men det händer att jag är ute efter midnatt också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dandy Inlagd Januari 23, 2010 Dela Inlagd Januari 23, 2010 Rätt svarat Dandy så det är din tur. Tackar. Vad försigår i dom här lokalerna? På bilden är det bara thaiare men en och annan farang dyker också upp. + poäng om du ser vilken stad/avdelning det är. dandy Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 23, 2010 Dela Inlagd Januari 23, 2010 (ändrad) Tackar. Vad försigår i dom här lokalerna? På bilden är det bara thaiare men en och annan farang dyker också upp. + poäng om du ser vilken stad/avdelning det är. dandy Kan man va på väg in i Camb!!!!! Vad som försigår Korruption!!!! Ändrades Januari 23, 2010 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dandy Inlagd Januari 23, 2010 Dela Inlagd Januari 23, 2010 Kan man va på väg in i Camb!!!!! Vad som försigår Korruption!!!! Hehe... Näe det är fel även om också här förekommer korruption. Den här loggan hör till verksamheten. dandy Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nybbe Inlagd Januari 23, 2010 Dela Inlagd Januari 23, 2010 I lokalen försigår prov för körkort? Staden är Bankan , Stadsdel Jatujak? Klart jag är ute efter sex.....men det händer att jag är ute efter midnatt också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dandy Inlagd Januari 23, 2010 Dela Inlagd Januari 23, 2010 I lokalen försigår prov för körkort? Staden är Bankan , Stadsdel Jatujak? Körkort är helt rätt Nybbe . Den här filialen ligger vid Sukhumvit. Bangkok Area 3: opposite Soi Sukhumvit 62/1, Bangjak Prakhanong, Bangkok (men för att veta det måste man nog besökt det själv) Du fortsätter. dandy Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nybbe Inlagd Januari 24, 2010 Dela Inlagd Januari 24, 2010 Var hittar vi denna skönhet någonstans? Klart jag är ute efter sex.....men det händer att jag är ute efter midnatt också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dandy Inlagd Januari 24, 2010 Dela Inlagd Januari 24, 2010 I Hua Hin kanske ? dandy Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 24, 2010 Dela Inlagd Januari 24, 2010 Kanchanaburi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nybbe Inlagd Januari 24, 2010 Dela Inlagd Januari 24, 2010 I Hua Hin kanske ? dandy Inte bara kanske, den står där i Hua Hin Go on Dandy Klart jag är ute efter sex.....men det händer att jag är ute efter midnatt också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dandy Inlagd Januari 24, 2010 Dela Inlagd Januari 24, 2010 Inte bara kanske, den står där i Hua Hin Go on Dandy Tackar. Jag byter helt geografiskt läge. Den här båten tar dig: mellan 2 städer inom samma land mellan 2 olika kontinenter Vad heter landet/kontinenterna ? + poäng om du vet städerna. Ledtråd: enklav dandy Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dandy Inlagd Januari 24, 2010 Dela Inlagd Januari 24, 2010 Är det för svårt ? dandy Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd Januari 24, 2010 Dela Inlagd Januari 24, 2010 Det är båten som går mellan Algeciras och Ceuta. Algeciras ligger i Spanien och Ceuta ligger i Nordafrika som spansk enklav. //Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dandy Inlagd Januari 24, 2010 Dela Inlagd Januari 24, 2010 Det är båten som går mellan Algeciras och Ceuta. Algeciras ligger i Spanien och Ceuta ligger i Nordafrika som spansk enklav. Full pott. Du fortsätter. dandy Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd Januari 24, 2010 Dela Inlagd Januari 24, 2010 Ja, där har man ju varit i sina yngre dagar… Bilden är tagen i Ceuta’s hamn någongång runt 1978. Och nu till nästa fråga som jag tror är ganska lätt att svara på: Vad heter ön bakom pojkarna och vad är den är mest känd för? Är du riktigt duktig vet du också namnet på dess mest prominenta ”invånare”. Lycka till! //Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
challenger98 Inlagd Januari 24, 2010 Dela Inlagd Januari 24, 2010 Ja, där har man ju varit i sina yngre dagar… Bilden är tagen i Ceuta’s hamn någongång runt 1978. Och nu till nästa fråga som jag tror är ganska lätt att svara på: Vad heter ön bakom pojkarna och vad är den är mest känd för? Är du riktigt duktig vet du också namnet på dess mest prominenta ”invånare”. Lycka till! //Singha711 Alcatraz var ett fängelse på ön Alcatraz Island innanför Golden Gate vid San Francisco. Tror att stadens invånare generellt kallas Bay Area... mvh challenger98 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd Januari 24, 2010 Dela Inlagd Januari 24, 2010 Alcatraz var ett fängelse på ön Alcatraz Island innanför Golden Gate vid San Francisco. Tror att stadens invånare generellt kallas Bay Area... mvh challenger98 Javisst är det Alcatraz fängelset som syns på bilden. Fastän med ”invånare” menade jag klientelet vars ”förvaring” var huvudsyftet.. Jag tänkte då på Al Capone som hade äran att gästa denna anläggning 1933-1939. Men ok, challenger98, du svarade ju rätt på huvudfrågan och därmed är ballen din… //Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
challenger98 Inlagd Januari 24, 2010 Dela Inlagd Januari 24, 2010 Javisst är det Alcatraz fängelset som syns på bilden. Fastän med ”invånare” menade jag klientelet vars ”förvaring” var huvudsyftet.. Jag tänkte då på Al Capone som hade äran att gästa denna anläggning 1933-1939. Men ok, challenger98, du svarade ju rätt på huvudfrågan och därmed är ballen din… //Singha711 tack, javisst Al Capone satt där också det visste jag också, trodde att du menade generellt öknamn på folket i staden. Jag undrar var man hittar denna invånare som man hedrar som en gud och vilken plats han finns på, en ledtråd är en mycket berömd strand som detta kort är taget vid. lycka till mvh challenger98 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 24, 2010 Dela Inlagd Januari 24, 2010 Waikki beach, hawaii, USa? /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
challenger98 Inlagd Januari 24, 2010 Dela Inlagd Januari 24, 2010 Waikki beach, hawaii, USa? /mvh Hej, Helt riktigt, full pott var så god och för bollen vidare...... mvh challenger98 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 24, 2010 Dela Inlagd Januari 24, 2010 (ändrad) Tackar.. Var e vi nu då? /mvh Ändrades Januari 24, 2010 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 24, 2010 Dela Inlagd Januari 24, 2010 new york När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 24, 2010 Dela Inlagd Januari 24, 2010 new york Högt upp är det, men ej USA. /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 25, 2010 Dela Inlagd Januari 25, 2010 Toronto? MVH Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu