mamma bäng fan pappa käng Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 (ändrad) Tja. Väldigt osäker. Vissa saker får mig att luta mot Latinamerika. Men min chansning får trots det bli : Lhasa. /mvh Ändrades November 1, 2009 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest gosatta Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 tycker folket ser indiska ut, men har rätt dålig koll på norra indien, så hoppar på lhasa spåret å säger dharamshala som en ren chansning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pele Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 fel + fel PianoPele En darrning vid ögonens möte www.thaitribes.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest gosatta Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 ledtråda oss lite Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pele Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 ok nu blir det lätt PianoPele En darrning vid ögonens möte www.thaitribes.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest gosatta Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 jo de e fortfarande indien / nepal men mycke lättare än så vart det inte för mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pele Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 vad är det för världsberömd topp där bakom PianoPele En darrning vid ögonens möte www.thaitribes.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest gosatta Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 ser inte ut som mount everest men säger det bara för du sa känd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pele Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 (ändrad) HEHE Rätt! Du får bollen nu. Kathmandu i Nepal. Ändrades November 1, 2009 av Pele PianoPele En darrning vid ögonens möte www.thaitribes.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest gosatta Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 ser man verkligen mount everest från khatmandu?? kommer jag inte ihåg bild kommer snart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest gosatta Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 jag är ju som flera andra här en sucker för teman, så fortsätter på bergstemat .. vilket berg?? och nu har jag börjat sno bilder på nätet så ihärdigt letande på gosatta.org kommer inte hjälpa er Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pele Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 Du får gå upp till närmaste höjd så ser man hela himalaya PianoPele En darrning vid ögonens möte www.thaitribes.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pele Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 Gissar på K2 PianoPele En darrning vid ögonens möte www.thaitribes.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest gosatta Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 inte K2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bonken Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 Annapurna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest gosatta Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 japps, så lätt var det fishtail / annapurma it is Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bonken Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 Lätt och lätt gubbarna är ju rätt insnöade hehehehehe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 ser man verkligen mount everest från khatmandu?? kommer jag inte ihåg Kan man inte gora - narmaste "utkiksplats ar ju ett pa timmars bilresa iaf. Att see Himalaya och Everest ar ju inte riktigt samma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 (ändrad) Anapurna topp? mvh edit: upps ... för sent Ändrades November 1, 2009 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bonken Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 Ok vart e vi nu och hoppar av tåget?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skibi Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 visste att jag skulle få nytta av det fotot nån gång... Eller, hur! Boys, jag har varit på jobbet. Har inga pix nu, så ni får köra vidare! Mvh Kimmo You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pele Inlagd November 2, 2009 Dela Inlagd November 2, 2009 Kan man inte gora - narmaste "utkiksplats ar ju ett pa timmars bilresa iaf. Att see Himalaya och Everest ar ju inte riktigt samma. Kathmandu ligger i en dal och vi åkte bil till närmaste kam mot Everest. Tror inte det var mer än ca 1 tim med bil. Därfrån såg man Everest ca 12 mil bort och ca 60 mil Himalaya. Det var otroligt. PianoPele En darrning vid ögonens möte www.thaitribes.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd November 2, 2009 Dela Inlagd November 2, 2009 Chumpon Järnvägsstation/mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 2, 2009 Dela Inlagd November 2, 2009 Surrathani stationen? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pele Inlagd November 2, 2009 Dela Inlagd November 2, 2009 CHiang Mai PianoPele En darrning vid ögonens möte www.thaitribes.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu