L64 Inlagd Oktober 30, 2009 Dela Inlagd Oktober 30, 2009 100 på att det är Flen. Känner nämligen igen jvg-stationen långt där nere. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Oktober 30, 2009 Dela Inlagd Oktober 30, 2009 Flen är det inte men järnväg finns det säkert. /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Oktober 30, 2009 Dela Inlagd Oktober 30, 2009 (ändrad) Kan man inte få se en större bild? Som det ser ut nu skulle jag gissa på Norrland. Norr om ekvatorn är det och jag erkänner att bilden är stulen, så jag kan inte hjälpa dig med större upplösning! Ändrades Oktober 30, 2009 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 30, 2009 Dela Inlagd Oktober 30, 2009 Då var det inte så "easy" då Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Oktober 31, 2009 Dela Inlagd Oktober 31, 2009 (ändrad) Då var det inte så "easy" då nej vid närmare eftertanke är det rätt tungt! Ändrades Oktober 31, 2009 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joints Inlagd Oktober 31, 2009 Dela Inlagd Oktober 31, 2009 Kiruna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest gosatta Inlagd Oktober 31, 2009 Dela Inlagd Oktober 31, 2009 säger som joints även fast det är för sent . .kiruna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Oktober 31, 2009 Dela Inlagd Oktober 31, 2009 (ändrad) Kiruna? Rätt svar. Gillar ju det här med tema i bildfrågan så jag hoppade från Gosattas världens största stadskommun till invånarantalet till världens fd största stadskommun till ytan, Kiruna! Ville så järna (medveten felstavning) hjälpa er, men tyngre än så var det inte trots all järnmalm, så jag kunde inte hjälpa er med några ledtrådar, för svaret var ju ganska kalsongklart (Börje salming) från början. mvh Joints kör ! mvh Ändrades Oktober 31, 2009 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joints Inlagd Oktober 31, 2009 Dela Inlagd Oktober 31, 2009 Lite lurigt var det ju. Har aldrig sett bilder från Kiruna utan den där Thörnman. Nu till något helt annat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joints Inlagd Oktober 31, 2009 Dela Inlagd Oktober 31, 2009 Den här staden ligger inte norr om polcirkel. Den är heller inte speciellt nära antarktis. Ganska mitt emellan faktiskt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 31, 2009 Dela Inlagd Oktober 31, 2009 Venusberget? Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joints Inlagd Oktober 31, 2009 Dela Inlagd Oktober 31, 2009 Ja, det var helt rätt. Även kallat Cotopaxi vilket betyder venusberget på quechua. Imponerande Lamai tar över. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 31, 2009 Dela Inlagd Oktober 31, 2009 Ja, det var helt rätt. Även kallat Cotopaxi vilket betyder venusberget på quechua. Imponerande Lamai tar över. Du menar inte allvar!? Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joints Inlagd Oktober 31, 2009 Dela Inlagd Oktober 31, 2009 Javisst. Som frågeställare är det jag som bestämmer. Cotopaxi betyder venusberget. Du tar över och jag tackar för ikväll. Måste ladda batterierna ordentligt inför söndagen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 31, 2009 Dela Inlagd Oktober 31, 2009 Javisst. Som frågeställare är det jag som bestämmer. Cotopaxi betyder venusberget. Du tar över och jag tackar för ikväll. Måste ladda batterierna ordentligt inför söndagen. hehe, där ser man... mitt inlägg var bara ett dåligt inlägg på o försöka att vara lustig. Nåja, vi kör vidare... var finner man denna välformade papperskorg? Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skibi Inlagd Oktober 31, 2009 Dela Inlagd Oktober 31, 2009 Nåja, vi kör vidare... var finner man denna välformade papperskorg? GOT, eller? Mvh Kimmo You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 31, 2009 Dela Inlagd Oktober 31, 2009 Arlanda? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd Oktober 31, 2009 Dela Inlagd Oktober 31, 2009 Göteborg står det på dörren så det borde väl vara där. men var i Götet ?? Kanske 5an eller nått sånt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 31, 2009 Dela Inlagd Oktober 31, 2009 GOT, eller? Mvh Kimmo Helt rätt Kimmo du kör vidare! visste att jag skulle få nytta av det fotot nån gång... Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Oktober 31, 2009 Dela Inlagd Oktober 31, 2009 OT kanske men vad är GOT? member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd Oktober 31, 2009 Dela Inlagd Oktober 31, 2009 OT kanske men vad är GOT? Landvetter gissar jag på http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pele Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 (ändrad) Medan Kimmo funderar så lägger jag in en ny fråga? Var någonstans? Stad och land? Ändrades November 1, 2009 av Pele PianoPele En darrning vid ögonens möte www.thaitribes.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pele Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 Efter 5 felgissningar kommer en ny bild från samma stad PianoPele En darrning vid ögonens möte www.thaitribes.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 Ulan bator,Ulan bator Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pele Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 nix men där har jag också varit PianoPele En darrning vid ögonens möte www.thaitribes.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu