knifetown Inlagd Juli 9, 2008 Dela Inlagd Juli 9, 2008 2 fel Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Juli 9, 2008 Dela Inlagd Juli 9, 2008 chonburi? There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Juli 9, 2008 Dela Inlagd Juli 9, 2008 Rätt provins. Men vad heter platserna. Tänk på det gröna berget i bakgrunden Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnOnYm Inlagd Juli 9, 2008 Dela Inlagd Juli 9, 2008 Khao Khaew Country Club och Khao Khaew Open Zoo ไม่ระบุชื่อ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Juli 9, 2008 Dela Inlagd Juli 9, 2008 Quote Khao Koew Country Club och Khao Khaew Open Zoo Jag kan tillägga att golfhålet är 8:an på slinga B (men det visste du nog) Khao Kheow betyder grönt berg AnOnYm tar över stafettpinnen Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnOnYm Inlagd Juli 9, 2008 Dela Inlagd Juli 9, 2008 Var är vi & vad heter hotellet ? ไม่ระบุชื่อ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnOnYm Inlagd Juli 10, 2008 Dela Inlagd Juli 10, 2008 ca 2.5-3 timmar från bkk .. ไม่ระบุชื่อ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnOnYm Inlagd Juli 10, 2008 Dela Inlagd Juli 10, 2008 50m längre fram ไม่ระบุชื่อ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnOnYm Inlagd Juli 10, 2008 Dela Inlagd Juli 10, 2008 lite längre från havet locale_5.jpg ไม่ระบุชื่อ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juli 10, 2008 Dela Inlagd Juli 10, 2008 Då ingen verkar ha den blekaste aning, så gissar Jag iaf på att det är Cha-am. Sen vad det dyra hotellet heter ? ( har dom Hilton där? ) C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnOnYm Inlagd Juli 10, 2008 Dela Inlagd Juli 10, 2008 Medlemmarna här tycks inte beblande sig med dom " Rich and Famous" ... Ligger ungefär tre mil söderut härifrån ... IMGA0317.JPG ไม่ระบุชื่อ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnOnYm Inlagd Juli 10, 2008 Dela Inlagd Juli 10, 2008 Fortfarande drygt 3 mil söderut från detta ställe ... DSC01423.JPG IMGA0337.JPG ไม่ระบุชื่อ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Preecha Inlagd Juli 11, 2008 Dela Inlagd Juli 11, 2008 Evason hotel i Pranburi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnOnYm Inlagd Juli 11, 2008 Dela Inlagd Juli 11, 2008 Äntligen ! Du för tråden vidare ! ไม่ระบุชื่อ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Preecha Inlagd Juli 11, 2008 Dela Inlagd Juli 11, 2008 Var kan man stöta på en sån här läskig varelse? DSCN1002 (Large).JPG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Juli 11, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Juli 11, 2008 Såna däringa kan man möta på flera platser i Thailand. Men om jag inte missminner mig helt så finns det ett gäng sådana norr om stan Buriram på vägen upp mot Satuk. Och eftersom du gärna håller till där så gissar jag på det. Provinsen Buriram alltså, någonstans söder eller norr om byn Ban Dan. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Juli 11, 2008 Dela Inlagd Juli 11, 2008 Som kim skriver finns dom lite överallt framför allt i Isaan, där dom har hittat många skelett från dino.. Så jag gissar Provinsen Khon Kaen där det finns en Dino.. park samt Khon Kaen nationalmuseum Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest kalim Inlagd Juli 11, 2008 Dela Inlagd Juli 11, 2008 Finns även en dinopark i Kalasin ,även om jag inte kan påstå att jag direkt känner igen polarn på bilden därifrån. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Preecha Inlagd Juli 11, 2008 Dela Inlagd Juli 11, 2008 Kom igen nu, fler förslag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnOnYm Inlagd Juli 11, 2008 Dela Inlagd Juli 11, 2008 Phu Wieng dinosaur park ? ไม่ระบุชื่อ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnOnYm Inlagd Juli 11, 2008 Dela Inlagd Juli 11, 2008 Thunder Rock Dinosaur Park ? ไม่ระบุชื่อ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Yxkull Inlagd Juli 11, 2008 Dela Inlagd Juli 11, 2008 Bensinstationen i Thung Song :icon_idea: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Preecha Inlagd Juli 11, 2008 Dela Inlagd Juli 11, 2008 Platsen är suan nok i Huay talat, 12 km från Buriram mot Prakhonchai. Nån annan kan väl fortsätta med någon lättare fråga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Juli 11, 2008 Dela Inlagd Juli 11, 2008 Var int Kim närmast, så jag tycker han tar över frågan Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Preecha Inlagd Juli 11, 2008 Dela Inlagd Juli 11, 2008 Vad är detta för ett Pur chiwit-ställe??? DSC00682 (Large).JPG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu