XpoSweden Inlagd Juli 8, 2008 Dela Inlagd Juli 8, 2008 Hej, Jintara Poonlarp, från Just Roi Et Ha det .. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joints Inlagd Juli 8, 2008 Dela Inlagd Juli 8, 2008 Korat såklart!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest kalim Inlagd Juli 8, 2008 Dela Inlagd Juli 8, 2008 Tongbai Janlueang , artistnamn Jintara ska enligt div internetsidor ha födelseort Moo Baan Chanthung, distriktet Ka Vi Sai, i provinsen Roi-et. ...men vad vet jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Juli 8, 2008 Dela Inlagd Juli 8, 2008 Joints korat är fel xpoSw.. Namnet är rätt men ej staden (distriktet är Roi et men ej staden) Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Juli 8, 2008 Dela Inlagd Juli 8, 2008 Kalim har rätt bollen går över till kalim 1.Jintara Poonlarp (jintira artistnamn) 2. Född 12 mars i Kaset Wisai Här är hon (Kaset Wisai,s stolthet) med en annan stor Thaimusiker Bird. http://www.youtube.c...h?v=5OGvvLCAepE Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnOnYm Inlagd Juli 8, 2008 Dela Inlagd Juli 8, 2008 Tongbai Janlueang,Amphoe Kaset Wisai :furious2: :furious2: för sent igen ! ไม่ระบุชื่อ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest kalim Inlagd Juli 8, 2008 Dela Inlagd Juli 8, 2008 Nja , jag håller inte riktigt med Nerike om att jag ska få nöjet att ta över, men OK . En förhoppningvis mycket lätt fråga så att jag slipper tillbringa hela natten framför datorn i vänta på ett riktigt svar. Kort och gott. Var är denna lätt otydliga bild fotograferad ? IMG_3053 [800x600].JPG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
XpoSweden Inlagd Juli 8, 2008 Dela Inlagd Juli 8, 2008 Hej, Pattaya Bay. Ha det ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Juli 8, 2008 Dela Inlagd Juli 8, 2008 Xpo.. tänkte jag med, men kommer inte ihåg nån färja. Så jag säger koh Chang Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest kalim Inlagd Juli 8, 2008 Dela Inlagd Juli 8, 2008 Även en suddig Pattaya bild tog XpoSweden på rekordtid. Tack för det och ansvaret för nästa bild är ditt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
XpoSweden Inlagd Juli 8, 2008 Dela Inlagd Juli 8, 2008 Hej, Vart ? provinsen räcker ? ps. jag har inte tagit kortet Ha det ... bild8.jpg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd Juli 8, 2008 Dela Inlagd Juli 8, 2008 Öresundsbron? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr-noodles Inlagd Juli 8, 2008 Dela Inlagd Juli 8, 2008 siam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnOnYm Inlagd Juli 8, 2008 Dela Inlagd Juli 8, 2008 Pasak Jolasid Dam , Lop Buri ;D ไม่ระบุชื่อ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnOnYm Inlagd Juli 8, 2008 Dela Inlagd Juli 8, 2008 Fortsätter eftersom jag vet att mitt svar var rätt... Var är denna bild tagen ? Borde vara ganska enkelt ... PICT0786.JPG ไม่ระบุชื่อ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnOnYm Inlagd Juli 9, 2008 Dela Inlagd Juli 9, 2008 man kan även köpa dessa varelser där ... Vad är detta ? ไม่ระบุชื่อ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Juli 9, 2008 Dela Inlagd Juli 9, 2008 AnOnYm jag svara på en gata i Thailand ;D Eftersom du inte fråga efter stad eller nåt utan bara var är denna bild tagen. Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
XpoSweden Inlagd Juli 9, 2008 Dela Inlagd Juli 9, 2008 Hej, Gatan? kanske Klong Thoey market... Djuret? Dolksvans eller Hästskokrabba. Ha det ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnOnYm Inlagd Juli 9, 2008 Dela Inlagd Juli 9, 2008 Dolksvans eller Hästskokrabba är rätt .. Men det är inte Klong Thoey market . Ligger ett par timmar med bil från Bangkok. Man kan se denna lilla by även på andra bilder i mpr... ไม่ระบุชื่อ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Juli 9, 2008 Dela Inlagd Juli 9, 2008 Kan det vara Korat ;D mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnOnYm Inlagd Juli 9, 2008 Dela Inlagd Juli 9, 2008 ett par hundra meter längre bort ... ไม่ระบุชื่อ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Juli 9, 2008 Dela Inlagd Juli 9, 2008 Hmm ett par timmar från Bangkok, bildern på byn har vart uppe förrut. Jag ser en massa fiskebåtar, kan det vara Fiskebyn (Pattaya) Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnOnYm Inlagd Juli 9, 2008 Dela Inlagd Juli 9, 2008 Inte nära Pattis ... ไม่ระบุชื่อ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Falang Inlagd Juli 9, 2008 Dela Inlagd Juli 9, 2008 Saladan - Koh Lanta...? :idea2: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Juli 9, 2008 Dela Inlagd Juli 9, 2008 Rayong? /Stefan There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu