Offe1609 Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Thaksin ( Taxi driver ) Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Nu är det rörigt.. Vilken bild är gällande fråga?? Mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Tandvärken är iaf Pod. Konstigt att karln överlevt, tur att han kan sova på dagjobbet Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Poffa Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Nu är det rörigt.. Vilken bild är gällande fråga?? Mvh Lite ovisst är det. Men gör som vissa andra. Kan man inte svaret så kan man alltid slänga in en ny fråga. Varför begränsa det till 1 eller 2 bilder. Går minst lika bra med 3 eller 4. Eller fler Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Bilden verkar tagen på en ö inte långt från fastlandet. Kunde mycket väl vara på Koh Samed. //Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Bilden verkar tagen på en ö inte långt från fastlandet. Kunde mycket väl vara på Koh Samed. //Singha711 Visst är det så, kör vidare!! manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Var befinner jag mig? //Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Liseberg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Liseberg Haha, är det flumeride som du tänker på? Accosiationen är ganka nära men tyvärr fel plats. //Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Delfinarum kolmården?????? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Bakom galler Vad har du gjort Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Typ Niagarafallen? Mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Typ Niagarafallen? Mvh Visst är det Niagarafallen som jag har besökt några gånger genom åren. Alltid lika facinerande! Får man fråga hur du kom på svaret eller var det blommorna bakom mig som du kände igen? Ok, mama bäng fortsätter. //Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Visst är det Niagarafallen som jag har besökt några gånger genom åren. Alltid lika facinerande! Får man fråga hur du kom på svaret eller var det blommorna bakom mig som du kände igen? Ok, mama bäng fortsätter. //Singha711 Det står jo "Maid of the mist" på kappan, och det är väl namnet på turistbåten där :: Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Visst är det Niagarafallen som jag har besökt några gånger genom åren. Alltid lika facinerande! Får man fråga hur du kom på svaret eller var det blommorna bakom mig som du kände igen? Ok, mama bäng fortsätter. //Singha711 Texten "Maid of the mist" avslöjade er. OK Nästa resmål. Vilken stad? Om det verkar svårt så gissa på så lägger jag lite enklare bilder efter hand.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Det står jo "Maid of the mist" på kappan, och det är väl namnet på turistbåten där :: Ja, det var väl det som jag tänkte som ledtråd. Men nästa gång blir det inte så lätt... //Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Seoul? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Seoul? Snabbt och rätt, kör på Bibben.. Mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Vad heter staden? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Marseille? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Marseille? Nej, inte nära på något vis. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Nej, inte nära på något vis. Nää det är sant Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Rio? Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Rio? Nej, Nu är vi ännu längre bort... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Kapstaden www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu