Jump to content
IGNORERAD

Bildfrågan?


Kim

Recommended Posts

Pattis?

Nära Nära 2:a våningen från Vardagsrummet???+

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 16,2k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • mamma bäng fan pappa käng

    1408

  • svampen

    594

  • Tallviking

    456

  • Tommy

    446

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jomtien?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Maitans!! :)

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu ökar vi arbetsinsatsen med 100%.

Två frågor måste besvaras korrekt. De är dock inte så svåra :)

Första bilden.

Till vilket land är denna slöfock på väg?

Andra, tredje och fjärde bilden.

Från vilket hotell är dessa bilder tagna?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

På A svarar jag Los?

På B svarar ja Nid?

A är korrekt.

B är fel. Ett hotell frågar jag efter. Ledtråd: Ligger på soi honey inn i pattis.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

A Thailand

B Bay breeze hotel

:)

And we have a winner!!! Applåder!!!!

Kör på.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Håller oss kvar i krokarna och tar en lätt en. Vad heter baren? Damen på bilden är föreståndarinnan..

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett gang greker som protesterar mot hojd moms pa Dill, vid Olof Palmes gata?

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Någonstans på götgatan, kanske utanför Gröne jägaren och Sveriges bästa fans skall se div 1 fotboll :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley

Korsningen Götgatan - Rinvägen, Gröne Jägaren stängde 1 timme tidigare än normalt!

Edit!

Marchen från Medborgarplatsen till Söderstadion.

Ändrades av Palmer
Link to comment
Dela på andra sajter

sangsomcoke

Korsningen Götgatan - Rinvägen, Gröne Jägaren stängde 1 timme tidigare än normalt!

Edit!

Marchen från Medborgarplatsen till Söderstadion.

RÄTT !

Bajen_Kopia.png
Link to comment
Dela på andra sajter

sangsomcoke

Någonstans på götgatan, kanske utanför Gröne jägaren och Sveriges bästa fans skall se div 1 fotboll :crazy:

Du hade bara ett halft rätt , Gröne Jägaren ligger nästan vid korsningen Götgatan/Åsögatan och än så länge ligger vi

i Superettan.

Bajen_Kopia.png
Link to comment
Dela på andra sajter

Du hade bara ett halft rätt , Gröne Jägaren ligger nästan vid korsningen Götgatan/Åsögatan och än så länge ligger vi

i Superettan.

Inte så lätt för en lantis :nono:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...