Jump to content
IGNORERAD

Bildfrågan?


Kim

Recommended Posts

  • Svar 16,2k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • mamma bäng fan pappa käng

    1408

  • svampen

    594

  • Tallviking

    456

  • Tommy

    446

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Vänta nu....ni får väl ändå svara rätt före ni fortsätter!!!!!

Här är den gällande bildfrågan i denna tråd!

post-3210-0-88346200-1341777968.jpg

post-3210-0-67222200-1341777951.jpg

Så, var var vi?

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Har vi inte kört igenom allt snart?

Tropikariet, Kolmården?

Måste vara i Sverige i.a.f med tanke på kläderna

Link to comment
Dela på andra sajter

Skjuter från höften iom att jag aldrig besökt det: Universeum Göteborg

Edit: Nu såg jag en av invånarna ovanför din dotters huvud och då måste det helt klart vara något i Stockholm...vet ej var.

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Skansen???

Sorry Svampen, inte Skansen

Skjuter från höften iom att jag aldrig besökt det: Universeum Göteborg

Sorry lillsnorren, men bor du i Gbg så borde du besöka Universeum, jag blev faktiskt riktigt imponerad av den anläggningen..

Har vi inte kört igenom allt snart?

Tropikariet, Kolmården?

Måste vara i Sverige i.a.f med tanke på kläderna

Och vi har en vinnare, a-ruskprick kör vidare med nästa fråga!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Holmsund Tropikhus??

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Jaha, det var man inte förberedd på.

Orkar inte leta allt för mycket, så här kommer en bild som säkert några av er kan känna till.

post-3653-0-85573100-1341948678_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Har jag inte helt fel så bor en PS-mästare inte långt ifrån denna damm....

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kändes som samma ställe..

Kom ihåg att lyssna på en sommarplåga, känns som en Gessle rip off.

Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Jaha. Då var den avklarad.

Tror att de flesta som befinner sig runt Korat har varit där.

B-tung tar över kockmössan

Link to comment
Dela på andra sajter

:ele: :ele: :ele:

Vad sägs om en ny "regel"?

Om vinnaren av bildfrågan inte lagt ut en ny fråga inom 24 timmar, så är det fritt fram för vem som helst att köra nästa fråga.

Jag har själv missat några gånger.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

OK, jag kör enligt det enastående förslaget: "Vad sägs om en ny "regel"?

Om vinnaren av bildfrågan inte lagt ut en ny fråga inom 24 timmar, så är det fritt fram för vem som helst att köra nästa fråga."

Vilken Strand/Ort var vi på i veckan?

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...