Jump to content
IGNORERAD

Bildfrågan?


Kim

Recommended Posts

Tallviking

Var åker man tåg 4 km in i grottan innan man ens börjar gå vidare in i det över 20 km stora grottsystemet ?

post-3404-0-54537600-1341747594_thumb.jp

post-3404-0-23609000-1341747585.jpg

Detta slott ligger nära grottan

post-3404-0-88774000-1341747588.jpg

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 16,2k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • mamma bäng fan pappa käng

    1408

  • svampen

    594

  • Tallviking

    456

  • Tommy

    446

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Tallviking

Stämmer bra det. Kör på !

Sent from my Lumia 800 using Board Express

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Stämmer bra det. Kör på !

Sent from my Lumia 800 using Board Express

Ok här kommer en bild taget från en av dom bästa beacherna i asien ,var är platsen

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Har du varit och bokat om Thai airways biljetten 33:an?

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Har du varit och bokat om Thai airways biljetten 33:an?

Yes kör vidare he he

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Yes kör vidare he he

Det var ju inget fullständigt svar ju.. Jag måste åka och jobba så jag hinner inte leta rätt på någon bild nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Det var ju inget fullständigt svar ju.. Jag måste åka och jobba så jag hinner inte leta rätt på någon bild nu.

33:an har som bekant svårt att svara just nu.

Tapatalk kan du ju använda.

Har du inga bilder i telefonen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Jaha ja på det viset.. Inga bra bilder i telefonen men en liten rebus kan vi ju ta :)

5fc7c4fd-a69f-bed5.jpg

+

5fc7c4fd-a6c5-1290.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Jaha ja på det viset.. Inga bra bilder i telefonen men en liten rebus kan vi ju ta :)

5fc7c4fd-a69f-bed5.jpg

+

5fc7c4fd-a6c5-1290.jpg

Nicholas!!!!!

Då tar jag över, eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Nicholas!!!!!

Då tar jag över, eller?

Den var nog lite för svår, fel svar :)

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Den var nog lite för svår, fel svar :)

Ähh, skärp dig!

Den var ju grym. Min lösning alltså

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan du vara så elak att du syftar på Surin P3 ?

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Kan du vara så elak att du syftar på Surin P3 ?

Onej.. Men jag tycker att du kan ta över ändå :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok. Skall käka och sen skall jag se om jag kan hitta något svårt...

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Ok. Skall käka och sen skall jag se om jag kan hitta något svårt...

Vad blir det för mat?

[Churt-beullar]

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tar befälet :police:

Var är jag??

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Fel,fel o fel

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Luke the Drifter

Du är alldeles för nära vildkatten !

Och det är i Kanchanaburi ?

// Luke the Drifter

Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare

Link to comment
Dela på andra sajter

Fel o fel men det är ett zoo :)

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Inga rätt än så länge

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...