ragson Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 Cicuit de Spa, Belgien ? // Luke the Drifter nej. Här kommer en bild från starten samma bana, andra racet. Billy (gula nr 3) fick en grym start, tog ledningen men kopplingen pajade i första kurvan. Han fick köra med slirkoppling hela racet. Slutade ändå som 8a om jag minns rätt. mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 salzburg (salzburgring) ? japp där satt den! kör på o store viking... mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 Denna bild tog jag för många år sen i en bar på en ö Baren kallas ofta för "Systembolaget" och ägs av en svensk hedersambassadör Var finns den och guldstjärna för vad den egentligen heter. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 Valetta Malta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 Valetta Malta Nej. Tyvärr Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 Bajen Bar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 Bajen Bar Nope Ledtråd: Den ligger på Kungsgatan Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 Baren kallas också för systembolaget Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 Sydney Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 Sydney Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 (ändrad) Nope Nytagen bild på samma bar. Lägg märke till färgerna på inredningen En känd kung har fått ge namn till flygplatsen i närheten Ändrades April 21, 2012 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 Gustavia på St Barthelemey? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 Där satt den ! Resturangen/Baren heter Le Select men kallas ofta Systembolaget Ägs av Maurus Stackelberg Flygplatsen heter "Gustaf III:s flygplats" Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 Denna skylt känns ganska aktuell och finns vid entrén till en restaurang i Thailand. Vad heter restaurangen och var ligger den? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 Tamnanpar vid Rayong Beach? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThaiFrasse Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 Cabbage&Condoms i Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd April 22, 2012 Dela Inlagd April 22, 2012 (ändrad) Javisst, skylten finns vid Pattaya-kondomen. På en annan skylt kan man läsa: Don't steal - The government hates competition. Ändrades April 22, 2012 av Palmer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd April 26, 2012 Dela Inlagd April 26, 2012 Jag sitter och väntar på att få hugga som en kobra på nästa bildfråga Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd April 26, 2012 Dela Inlagd April 26, 2012 Cabbage&Condoms i Pattaya Javisst, skylten finns vid Pattaya-kondomen. På en annan skylt kan man läsa: Don't steal - The government hates competition. Jag sitter och väntar på att få hugga som en kobra på nästa bildfråga "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd April 28, 2012 Dela Inlagd April 28, 2012 Cabbage&Condoms i Pattaya Rappa på lite nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 28, 2012 Dela Inlagd April 28, 2012 (ändrad) Nu har det stått stilla i 4 dar Jag kör en! Vart & vem??????? Ändrades April 28, 2012 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd April 28, 2012 Dela Inlagd April 28, 2012 Svampen hos Maitans? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 28, 2012 Dela Inlagd April 28, 2012 Svampen hos Maitans? Kör på Broder ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd April 28, 2012 Dela Inlagd April 28, 2012 Tack, vi har inte träffats men jag gissade att det var du och fotbollströjan ledde till Maitans. Jag håller på och mekar, vad är detta? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 28, 2012 Dela Inlagd April 28, 2012 Filter! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu