mikedo58 Inlagd December 27, 2011 Dela Inlagd December 27, 2011 i Buriram Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd December 27, 2011 Dela Inlagd December 27, 2011 Helt rätt Mikedo58 ! Den här statyn står vid den södra ringleden som leder dig runt Buriram stad. Jag antar att Mike har passerat den ett antal gånger då den ligger nästgårds till hans hem. Kör på ! // LtD Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd December 27, 2011 Dela Inlagd December 27, 2011 Javisst har jag passerat den statyn ett antal gånger, så jag behövde inte många sekunder för att se vad det var. Vilken strand är detta? /Mikael Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd December 28, 2011 Dela Inlagd December 28, 2011 Kan det vara Lamai, Koh Samui ? // LtD Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd December 28, 2011 Dela Inlagd December 28, 2011 Tyvärr, fel ö. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd December 28, 2011 Dela Inlagd December 28, 2011 Eftersom det inte kommer in några svar lägger jag till ytterligare en bild från samma strand. /Mikael Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 28, 2011 Dela Inlagd December 28, 2011 Saekaw (tror det stavas så)Khosamed Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd December 28, 2011 Dela Inlagd December 28, 2011 Korrekt. Det blev väl litet för lätt med den andra bilden, men det gör inget. Kör på Stoneys. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 28, 2011 Dela Inlagd December 28, 2011 I vilken byggnad befinner jag mig? Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd December 28, 2011 Dela Inlagd December 28, 2011 Hahaaa...view talay 2 Kåken som är närmast thapraya road. tror 2A. mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd December 28, 2011 Dela Inlagd December 28, 2011 Hahaaa...view talay 2 Kåken som är närmast thapraya road. tror 2A. ...i Pattaya alltså... mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd December 28, 2011 Dela Inlagd December 28, 2011 Max new house? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 28, 2011 Dela Inlagd December 28, 2011 Ragson kör på,Mankan har du inte varit i naklua. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd December 28, 2011 Dela Inlagd December 28, 2011 Ragson kör på,Mankan har du inte varit i naklua. Jo visst har jag det men jag kan inte påstå att jag är så fruktansvärt hemma i Naklua. Det finns väl en del höghus i Naklua också vad jag har för mig. Men Naklua var alltså ett villospår det var alltså Jomtien. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 29, 2011 Dela Inlagd December 29, 2011 Jo visst har jag det men jag kan inte påstå att jag är så fruktansvärt hemma i Naklua. Det finns väl en del höghus i Naklua också vad jag har för mig. Men Naklua var alltså ett villospår det var alltså Jomtien. Man skall inte tro på allt man kan läsa, ;-) Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd December 29, 2011 Dela Inlagd December 29, 2011 (ändrad) Jag har bott i den högra kåken på bilden i ett år. Det blev liksom lätt för mej. ok...Vilken berömd författare har bott i det här huset? och karmabonus: Vad heter filmen, där en viss spion hoppar ner från just den här balkongen precis där jag står? Ändrades December 29, 2011 av ragson mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 29, 2011 Dela Inlagd December 29, 2011 (ändrad) Hemingway.james Bond,Iskallt uppdrag tror jag..Bond spelades av Timity Dalton? Ändrades December 29, 2011 av Stoneys Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd December 29, 2011 Dela Inlagd December 29, 2011 Snabb där Stoneys! License to kill heter filmen... kör på. mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 29, 2011 Dela Inlagd December 29, 2011 Var ligger denna Ambasad? Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd December 29, 2011 Dela Inlagd December 29, 2011 Trots att du har döpt bilden till Oslo så gissar jag på Köpenhamn. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 29, 2011 Dela Inlagd December 29, 2011 Kör på Broskan, Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd December 29, 2011 Dela Inlagd December 29, 2011 Ja var är vi nu då? //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 29, 2011 Dela Inlagd December 29, 2011 Tokyo ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd December 29, 2011 Dela Inlagd December 29, 2011 Yes Tallis kör vidare. "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 29, 2011 Dela Inlagd December 29, 2011 På vilken mycket berömd plats hittar man detta kontor ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu