Oregistrerad Inlagd December 22, 2011 Dela Inlagd December 22, 2011 Bugar å bockar! Vi kör en från Sverige. Var är dessa bilder tagna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 22, 2011 Dela Inlagd December 22, 2011 Piteå ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 22, 2011 Dela Inlagd December 22, 2011 Piteå ? Nej, men det är rätt såtillvida att det är norr om västkusten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd December 22, 2011 Dela Inlagd December 22, 2011 Hudiksvall? mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 22, 2011 Dela Inlagd December 22, 2011 Nix - inte Hudiksvall. Några fler. ...inte så jäkla långt från Stockholm egentligen.utgå från Älven på bilden så finner du svaret.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dine4 99 Inlagd December 22, 2011 Dela Inlagd December 22, 2011 Orsa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 22, 2011 Dela Inlagd December 22, 2011 Orsa Orsa du sa, Orsa det inte var, bulleribulleribock. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 22, 2011 Dela Inlagd December 22, 2011 Staden har väl idag ett ganska imponerande Asiatiskt inslag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 22, 2011 Dela Inlagd December 22, 2011 Åsele Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 22, 2011 Dela Inlagd December 22, 2011 Gävle? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd December 22, 2011 Dela Inlagd December 22, 2011 Älvkarleby mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 22, 2011 Dela Inlagd December 22, 2011 Gävle? Du är så nära man bara kan komma! Stilpoäng till dig Bibben, men helt rätt svar kom från Ragson. Rätt svar är Älvkarleby - där har man Dragons Gate. Bravo - Ragson, du kör vidare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Offe1609 Inlagd December 22, 2011 Dela Inlagd December 22, 2011 Skulle ha tittat tidigare kände igen bron på en tidig bild Fan oxå God jul hursomhelst Önskar Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd December 23, 2011 Dela Inlagd December 23, 2011 ...tyckte jag kände igen mej... ok.den här bilden är tagen 1990... vilken ö är jag på? och extra pluskarma om ni vet vad byn heter i bakgrunden därnere. mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd December 23, 2011 Dela Inlagd December 23, 2011 ...tyckte jag kände igen mej... ok.den här bilden är tagen 1990... vilken ö är jag på? och extra pluskarma om ni vet vad byn heter i bakgrunden därnere. Kreta och byn heter Kyriamadi ?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd December 23, 2011 Dela Inlagd December 23, 2011 nepp inte Kreta... mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd December 23, 2011 Dela Inlagd December 23, 2011 nepp inte Kreta... Då e d Paros och byn kan heta Lagkeri Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd December 24, 2011 Dela Inlagd December 24, 2011 inte Paros heller... men Grekland ä rätt. mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd December 24, 2011 Dela Inlagd December 24, 2011 Korfu? byn kanske heter Palekastritsa? ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd December 24, 2011 Dela Inlagd December 24, 2011 icke Korfu heller... mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd December 24, 2011 Dela Inlagd December 24, 2011 Santorini? ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd December 24, 2011 Dela Inlagd December 24, 2011 Santorini NIX! mer norrut.. ;-) Fortsätt å gissa vetja... jag har WiFi på jobbet... mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 24, 2011 Dela Inlagd December 24, 2011 Naxos? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd December 24, 2011 Dela Inlagd December 24, 2011 ...tyckte jag kände igen mej... ok.den här bilden är tagen 1990... vilken ö är jag på? och extra pluskarma om ni vet vad byn heter i bakgrunden därnere. Då drar jag till med din favorit ö Mykonos och byn kanske kan heta Omos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 24, 2011 Dela Inlagd December 24, 2011 Säffle,kan jag få en kopp kaffe....... Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu