Peo61 Inlagd December 3, 2011 Dela Inlagd December 3, 2011 Då tar vi en enkel en.. Tror jag. Många har nog käkat här någon gång.. Lite redigerat bild: //Peo Gnällsmurfen gnäller igen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Offe1609 Inlagd December 4, 2011 Dela Inlagd December 4, 2011 Åt en gång norr om Bkk inte så långt från Don Muang på höger sida om motorvägen Den som blir Thai 1 Var inte lika påkostat då så det är en svag gissning Den låg alltså före D M vid resa norrut Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Offe1609 Inlagd December 5, 2011 Dela Inlagd December 5, 2011 Hej Jag kommer ej långre än sid 723 och det är minst två som svarat efter mig så jag borde även se s 724 Warum Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peo61 Inlagd December 5, 2011 Dela Inlagd December 5, 2011 Trodde detta skulle vara enkelt. En stor turistfälla på en välbesökt ö. //Peo Gnällsmurfen gnäller igen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd December 5, 2011 Trådstartare Dela Inlagd December 5, 2011 Trodde detta skulle vara enkelt. En stor turistfälla på en välbesökt ö. //Peo Det skulle ju kunna vara Phuket Fantaseas restaurang i Kamala. Den ser ut ungefär sådär har jag för mig. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peo61 Inlagd December 5, 2011 Dela Inlagd December 5, 2011 Det skulle ju kunna vara Phuket Fantaseas restaurang i Kamala. Den ser ut ungefär sådär har jag för mig. Inte bara skulle kunna vara.. Det är.. Take it away Kim! //Peo Gnällsmurfen gnäller igen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd December 6, 2011 Trådstartare Dela Inlagd December 6, 2011 Inte bara skulle kunna vara.. Det är.. Take it away Kim! //Peo Ok, det var den. Då så, då blir min fråga vad det här är för ställe? Är ute efter namnet. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Troll Inlagd December 6, 2011 Dela Inlagd December 6, 2011 Det ser ut som The Sportsman i Pattaya. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd December 6, 2011 Trådstartare Dela Inlagd December 6, 2011 Det ser ut som The Sportsman i Pattaya. Visst är det det, Troll tar över frågan. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Troll Inlagd December 6, 2011 Dela Inlagd December 6, 2011 OK, vilken stad i Thailand är detta ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Troll Inlagd December 6, 2011 Dela Inlagd December 6, 2011 Det kan ju va vilken stad som helst !? Mer info: Hotellets namn bilden är tagen ifrån börjar på K. Tillsammans med stadens namn blir de tre st ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 6, 2011 Dela Inlagd December 6, 2011 Khon kaen? MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Troll Inlagd December 6, 2011 Dela Inlagd December 6, 2011 Khon kaen? MVH Tommy Jepp, helt rätt Tommy. Bilden tagen från Kosa Hotell i Khon Kaen. Lämnar över till dig. Kanske hade varit lättare med en bild som visade andra sidan av KK. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 6, 2011 Dela Inlagd December 6, 2011 (ändrad) Dritt, har inga färska bilder från Thailand. OK, första snögubben för dessa 2 små liven, i vilken Kommun i Sverige? Och när? (borde vara lätt om man läst lite annat på forumet). MVH Tommy Ändrades December 6, 2011 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd December 6, 2011 Dela Inlagd December 6, 2011 Göteborg 2009 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 6, 2011 Dela Inlagd December 6, 2011 Tyvärr inte Göteborg, men nära. MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 6, 2011 Dela Inlagd December 6, 2011 Mölndal? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 6, 2011 Dela Inlagd December 6, 2011 Nej inte Mölndal (trots att det ligger rätt nära Göteborg). Ledtråd: Kolla nya trådar jag startat MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 6, 2011 Dela Inlagd December 6, 2011 Nej inte Mölndal (trots att det ligger rätt nära Göteborg). Ledtråd: Kolla nya trådar jag startat MVH Tommy Partille? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 6, 2011 Dela Inlagd December 6, 2011 Partille? Visst är det Partille, Svampen får gärna ta nästa! Min ledtråd hänvisade till tråden om Första snön någonsin (för ungarna), från strax innan jag svarade på KKK-frågan (Hotell som börjar på K, i en stad med 2 K i namnet). http://www.maipenrai.se/forum/t/17036-forsta-snon-nagonsin/page__pid__413992#entry413992 MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 6, 2011 Dela Inlagd December 6, 2011 (ändrad) Tackar Tommy!!! Denna är svår? Vart i Bkk???? Ändrades December 6, 2011 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 6, 2011 Dela Inlagd December 6, 2011 Wat Phraya? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 6, 2011 Dela Inlagd December 6, 2011 Wat Phraya? Njet! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 Svampen lite fler ledtrådar kanske, Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 Svampen lite fler ledtrådar kanske, Börjar på No & Slutar på buri? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu