Soengsang Inlagd December 1, 2011 Dela Inlagd December 1, 2011 Nej men gissar på Manilla? ?? Fel del av världen, men ett partyställe var det!. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd December 1, 2011 Dela Inlagd December 1, 2011 st Tropez? mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 1, 2011 Dela Inlagd December 1, 2011 st Tropez? Där är det fint, men jag har inte lastat kakaobönor där...föresten så lossade vi bönorna i Belfast, det tog ca 6 dagar dit kan jag tänka mig. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 1, 2011 Dela Inlagd December 1, 2011 6 dagar? Kanske Bermuda då? MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 1, 2011 Dela Inlagd December 1, 2011 Brasil Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 1, 2011 Dela Inlagd December 1, 2011 Europa... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 1, 2011 Dela Inlagd December 1, 2011 Azorerna, Faial? har ingen aning om kakao odling... MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 1, 2011 Dela Inlagd December 1, 2011 Azorerna, Faial? har ingen aning om kakao odling... MVH Tommy Azorerna.partyställe nja.nu snackar vi riktigt partyställe där ölen heter San Miguel Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd December 1, 2011 Dela Inlagd December 1, 2011 Las Palmas ? ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd December 1, 2011 Dela Inlagd December 1, 2011 (ändrad) Ibiza Ändrades December 1, 2011 av mr chaweng Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 1, 2011 Dela Inlagd December 1, 2011 Las Palmas ? Njet. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 2, 2011 Dela Inlagd December 2, 2011 Ibiza Missade detta svar, men det är helt korrekt. Eivissa heter staden, en gammal fin stad med massor av fina restauranger, inte sönderbyggd med flashiga hotell och dylikt. Kör vidare Chaweng. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd December 2, 2011 Dela Inlagd December 2, 2011 Missade detta svar, men det är helt korrekt. Eivissa heter staden, en gammal fin stad med massor av fina restauranger, inte sönderbyggd med flashiga hotell och dylikt. Kör vidare Chaweng. Tackar, jag var själv på Ibiza -82 och had sjukt roligt. Tror staden hette som ölen San Miguel Jag var ute och åkte båt i somras och vi fick hjälpa en kanotist som hade kapsejsat så han kom upp på torra land. Var hände detta? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd December 2, 2011 Dela Inlagd December 2, 2011 Göta Kanal, så klart. Där kan man ju inte köra kanot ! Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd December 2, 2011 Dela Inlagd December 2, 2011 psis under danvikstullsbron är det. mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd December 2, 2011 Dela Inlagd December 2, 2011 Göta Kanal, så klart. Där kan man ju inte köra kanot ! Nej det har vi ju sett på film Fast det var fel svar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd December 2, 2011 Dela Inlagd December 2, 2011 psis under danvikstullsbron är det. Snyggt ragson, snubben låg och skrek på hjälp under Danvikstullsbron Kör på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd December 2, 2011 Dela Inlagd December 2, 2011 Vart är dom här bilderna tagna? mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 2, 2011 Dela Inlagd December 2, 2011 Torslanda? Eller Sydvästra Hisingen (samma svar eg.) MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd December 2, 2011 Dela Inlagd December 2, 2011 Torslanda? Eller Sydvästra Hisingen (samma svar eg.) MVH Tommy nepp. Inte i Sverige. mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 2, 2011 Dela Inlagd December 2, 2011 Trondheim? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd December 2, 2011 Dela Inlagd December 2, 2011 Trondheim? börjar brännas... mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 2, 2011 Dela Inlagd December 2, 2011 börjar brännas... Namsos då. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 2, 2011 Dela Inlagd December 2, 2011 Narvik ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd December 2, 2011 Dela Inlagd December 2, 2011 nej ingen av dom. mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu