svampen Inlagd November 23, 2011 Dela Inlagd November 23, 2011 (ändrad) hm...Centara i Nakhlua? Centara ligger väl i Naklua andra sidan Byn? På kullen?? Ändrades November 23, 2011 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd November 23, 2011 Dela Inlagd November 23, 2011 Centara ligger väl i Naklua andra sidan Byn? ja just... otroligt likt den utsikten från Centara i allafall.. mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 23, 2011 Dela Inlagd November 23, 2011 Finns det inte en "Grupp" för er "Fiske intresserade" ? Jag gillar Sportfiske men inte Trolling där allt fastnar i nätet:) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Offe1609 Inlagd November 25, 2011 Dela Inlagd November 25, 2011 Hej igen Den testade modellen omk 9000 Sek Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peo61 Inlagd November 25, 2011 Dela Inlagd November 25, 2011 Finns det inte en "Grupp" för er "Fiske intresserade" ? Jag gillar Sportfiske men inte Trolling där allt fastnar i nätet:) BC: Vem har gett dig vetorätt för vad som är tillåtet eller inte i denna tråden? Svampen: Själv har jag ingen aning men lite ledtrådar kanske vore på sin plats? //Peo Gnällsmurfen gnäller igen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 25, 2011 Dela Inlagd November 25, 2011 Peo. Kan du se det humoristiska i det? Antagligen inte. Det var för att få som du själv vill ha...Ledtrådar. Humoristiska är väll att Mycket stor del av bildfrågorna är från "Fiskebyn". Sj'lv tycker jag att närmare HELVETET kan man inte komma. Vetorätt hahahahahahahhahahahahahahahah Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 Royal Cliff ? Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peo61 Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 (ändrad) Peo. Kan du se det humoristiska i det? Antagligen inte. Det var för att få som du själv vill ha...Ledtrådar. Humoristiska är väll att Mycket stor del av bildfrågorna är från "Fiskebyn". Sj'lv tycker jag att närmare HELVETET kan man inte komma. Vetorätt hahahahahahahhahahahahahahahah Nej, jag kan inte se någon humor i detta, fiskebyn nämndes två gånger innan du kom med ditt inlägg så det var ju inte mycket till ledtråd heller. Kanske andra kan se humor i inlägget, och då är det väl humoristiskt. Det jag vänder mig emot är dock att du har infört (eller försökt införa) regler i tråden som diskvalificerar de allra flesta och som vi inte har haft tidigare, och jag uppfattade ditt inlägg som ett påhopp på folk som använder google eller bara gissar på vart bilden är tagen. Om jag missuppfattade så skall jag vara den förste att be om ursäkt! Detta att du, som jag uppfattar det, har infört (eller försökt införa) begränsningar i hur man hittar svaret på bildfrågan (man får inte googla, man skall hälst ha varit på platsen) är anledningen till varför jag frågar när du fick vetorätt i denna tråden. Vilket jag tror har medfört att tråden nästan dött igen.. //Peo Ändrades November 26, 2011 av Peo61 Gnällsmurfen gnäller igen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 Nej, jag kan inte se någon humor i detta, fiskebyn nämndes två gånger innan du kom med ditt inlägg så det var ju inte mycket till ledtråd heller. Kanske andra kan se humor i inlägget, och då är det väl humoristiskt. Det jag vänder mig emot är dock att du har infört (eller försökt införa) regler i tråden som diskvalificerar de allra flesta och som vi inte har haft tidigare, och jag uppfattade ditt inlägg som ett påhopp på folk som använder google eller bara gissar på vart bilden är tagen. Om jag missuppfattade så skall jag vara den förste att be om ursäkt! Detta att du, som jag uppfattar det, har infört (eller försökt införa) begränsningar i hur man hittar svaret på bildfrågan (man får inte googla, man skall hälst ha varit på platsen) är anledningen till varför jag frågar när du fick vetorätt i denna tråden. Vilket jag tror har medfört att tråden nästan dött igen.. //Peo Det är väll ändå bra jävla långt ifrån bara jag som klagat på folk som Googlar till sig svaret! Och visst är det så att man UTAN google bör ha varit på platsen eller vet det ändå (Typ jag kan en del platser i Vietnam utan att varit där). Det har varit ett sju jävla hallå att mina bilder inte har ledtrådar och folk har inte tålamod att vänta ett par dagar tills någon som verkligen vet svaret kommer fram. Skulle jag ha varit anledningen till att denna tråd dött så ska jag inte sätta min fot här mer!!!! Kanske man ska starta en "Bildfrågan utanför fiskebyn" men då kanske inte så många kan svara utan Google. Vet jag inte vart en bild är tagen och inte har en susning tycker jag att jag inte ska dra ur svaret. Har försökt någon gång men jag är tävlingsinriktad och ser en oförtjänt vinst som otillfredställande. Lika så att Googla fram svar. ta en stadig Grogg och LUGNA ner dig! Själv tar jag en stor kopp kaffe så jag kan googla på frågan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 Royal Cliff ? Yes Go On!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peo61 Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 Det är väll ändå bra jävla långt ifrån bara jag som klagat på folk som Googlar till sig svaret! Och visst är det så att man UTAN google bör ha varit på platsen eller vet det ändå (Typ jag kan en del platser i Vietnam utan att varit där). Det har varit ett sju jävla hallå att mina bilder inte har ledtrådar och folk har inte tålamod att vänta ett par dagar tills någon som verkligen vet svaret kommer fram. Skulle jag ha varit anledningen till att denna tråd dött så ska jag inte sätta min fot här mer!!!! Kanske man ska starta en "Bildfrågan utanför fiskebyn" men då kanske inte så många kan svara utan Google. Vet jag inte vart en bild är tagen och inte har en susning tycker jag att jag inte ska dra ur svaret. Har försökt någon gång men jag är tävlingsinriktad och ser en oförtjänt vinst som otillfredställande. Lika så att Googla fram svar. ta en stadig Grogg och LUGNA ner dig! Själv tar jag en stor kopp kaffe så jag kan googla på frågan Tyvärr, jag dricker inte, så någon stadig grogg är nog inte aktuellt, tar ett glas vin eller en öl i gott sällskap när jag känner för det men det är det hela. Trots detta är jag lugn som en filbunke. Visst har flera hållit med dig till viss del om att det inte är ok att googla fram svaret, så du är inte ensam om det. Men enligt min uppfattning var du den första som ventilerade åsikten, och det faktum att du är tävlings inriktad ger dig inte rätten att bestämma för alla på forumet, och passar det inte dig att vissa googlar fram svaret så tycker jag personligen att det är ditt problem och inte någon annans. Vissa av oss, till exempel jag, tycker det är kul att försöka googla fram svaret när jag inte kan det och vi lär oss även nya saker på köpet. Så jag tänker fortsätta med att googla på saker jag inte kan och även svara om jag tror jag hittat rätt. Hoppas även andra gör likadant. //Peo Gnällsmurfen gnäller igen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 (ändrad) Yes Go On!!! Kör en ,las vegas,länge sen,. Jag var där,1992-93.men spelade inte. Ändrades November 26, 2011 av Stoneys Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bajen Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 Kör en ,las vegas,länge sen,. Jag var där,1992-93.men spelade inte. Beirut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 Beirut Bajen kör vidare Bara svaret inte är tequila. ;-) Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bajen Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 Bajen kör vidare Bara svaret inte är tequila. ;-) OK,jag var tvungen att titta i samlingen och scanna.Var är detta kort taget för cirka 12 år sen .En stad som växt enormt sen dess iallafall i trafiken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bajen Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 Bajen kör vidare Bara svaret inte är tequila. ;-) File0007.PDF Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bajen Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 kan inte bättre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 Phnom Phen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bajen Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 Phnom Phen? Rätt av dej.Din tur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 (ändrad) Tack bajen. Men då vissa tycker att jag "Styr och regerar" på Bildfrågan så lämnar jag över bollen till just den samme PEO61 PEO61 du får ta över. Jag viker undan! Vill inte leka Kung här! Nästa bild fråga av PEO61 Tack??? Ändrades November 26, 2011 av Beer Chang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 Nu lyckas ni få sandlåda i denna tråd också....bra jobbat. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 Varsågod. Jag vill bara vara med och svara. Det räcker för mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 (ändrad) Patetiskt att spela martyr Kom igen nu BC och kör en bild... Ändrades November 26, 2011 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 OK. en sista bild från mig då. Från vilken Fiskeby är denna neon skylt? Borde hitta rätt svar utan google. Den ligger sydost om Bangkok. Hälsningar BC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd November 27, 2011 Dela Inlagd November 27, 2011 Nu lyckas ni få sandlåda i denna tråd också....bra jobbat. Jaaa... bra jobbat. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu