Bibben Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 Jo då men minns inte riktigt..Windhoek då? And we have a winner!!!! manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 (ändrad) Det var som Fa Ändrades November 20, 2011 av Beer Chang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 Ok, då kör vi..så vart var vi här. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 Cappadocia i Turkiet? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 (ändrad) Cappadocia i Turkiet? Ledtråd #1, Thailand, men var.. En till bild från området. Ändrades November 20, 2011 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 (ändrad) Ska vi se...Borde vara ett ställe som ligger hmmm...Nära Den Chai där jag hoppa av tåget, Åkte till Phrae och ut i skogen och hitta stället. Heter något med "Phea Muang Phii" ? Thailands Grand Canyon" ha ha ha Ändrades November 20, 2011 av Beer Chang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 (ändrad) Ska vi se...Borde vara ett ställe som ligger hmmm...Nära Den Chai. Heter något med "Phea Muang Phii" ? Thailands Grand Canyon" ha ha ha Du är inne på rät väg, och vad heter stället, ett mini Grand Canyon har det ofta kallats i beskrivningar. Ändrades November 20, 2011 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 Då blev det lättgooglat! MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peo61 Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 Då blev det lättgooglat! MVH Tommy Ja, verkligen! //Peo Gnällsmurfen gnäller igen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 Phae Muang Phi eller översatt vad jag blev informerad att det betyder "Staden av Spöken" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 (ändrad) BC.tror du är lite fel ute just där, men det med Thailands Grand Canyon var helt riktigt.sen tror jag inte du har kunna färdas dit "kommunalt"...det var några mils avfart från huvudvägen. LALU heter stället, och har en unik natur i form av en mini canyon Kör vidare BC http://www.thailandt...on-taphraya.htm http://en.wikipedia.le:Lalu-003.jpg Ändrades November 20, 2011 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 21, 2011 Dela Inlagd November 21, 2011 Jag har ju fel! Och jag åkte inte ut till Phae muang Phi med kommunalt färdmedel. Hyrde en bil som körde Song Teaw från början från Den Chai dit tåget gick. bakfull och tidig morgon var det mins jag. Så tidigt att solen inte gått upp. Men rolig chauför hadde vi och då bussen inte skulle gå på 2 tim så gav chaufören förslaget att köra oss ut till "Grand Canyon". Kör en bild till du. Jag ska snart till jobbet så jag hinner inte nu. MVH: BC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 22, 2011 Dela Inlagd November 22, 2011 Ja då du gav mig bollen och jag gav tillbaka den men ett dygn har gått så lägger jag väll in en bild. Denna bild tog jag för länge sedan i Krabi stad. Frågan är lätt! Vad heter Festivalen där folk sticker alla möjliga föremål i sin kropp? Den hålls oftast i Oktober i Thailand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr_Martin Inlagd November 22, 2011 Dela Inlagd November 22, 2011 Hm, tror den kallas Kin Jay eller vegetarisk festival. /Martin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 22, 2011 Dela Inlagd November 22, 2011 Yes. Kör vidare Martin MVH: BC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr_Martin Inlagd November 22, 2011 Dela Inlagd November 22, 2011 Jag har inga bra bilder men hittade den här bilden från en "känd" restaurang i fiskebyn, så vad heter restaurangen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 22, 2011 Dela Inlagd November 22, 2011 Jag har inga bra bilder men hittade den här bilden från en "känd" restaurang i fiskebyn, så vad heter restaurangen? Får man extrapoäng om man svarar på vems händer man ser i bilden Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr_Martin Inlagd November 22, 2011 Dela Inlagd November 22, 2011 Självklart får man extrapoäng om man vet vems händer det är, fast nu tror jag alla vet vems det är. /Martin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 22, 2011 Dela Inlagd November 22, 2011 Beefeater! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd November 22, 2011 Dela Inlagd November 22, 2011 På kniven kan man se att det egentligen inte handlar om en vanlig thairestaurang utan någon typ av farangställe. Sedan ser jag potatisgratäng(?) som huvudbilaga. Detta begränsar ytterligare till farang norr om alperna. Då chansar jag på 'Brauhaus' (Pattaya, 2nd road). //Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr_Martin Inlagd November 22, 2011 Dela Inlagd November 22, 2011 Såklart det är Beefeater, fortsätt Svampen, fast utan extrapoäng. /Martin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 23, 2011 Dela Inlagd November 23, 2011 Från vilket Hotell har man denna vy i Fiskebyn?? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd November 23, 2011 Dela Inlagd November 23, 2011 Centara! mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 23, 2011 Dela Inlagd November 23, 2011 Centara! Nä fel sida av byn!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd November 23, 2011 Dela Inlagd November 23, 2011 hm...Centara i Nakhlua? mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu