Troll Inlagd November 2, 2011 Dela Inlagd November 2, 2011 Stad och plats? Skulle kunna vara Hua Hins tågstation ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 2, 2011 Dela Inlagd November 2, 2011 Chansanburi eller hur det stavas.. www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 3, 2011 Dela Inlagd November 3, 2011 Skulle kunna vara Hua Hins tågstation ? Chansanburi eller hur det stavas.. Nope. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 3, 2011 Dela Inlagd November 3, 2011 (ändrad) kwai river? kanchanburi?? Ändrades November 3, 2011 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 3, 2011 Dela Inlagd November 3, 2011 kwai river? kanchanburi?? Inte Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 3, 2011 Dela Inlagd November 3, 2011 Valla Järnvägsmuseum, Linköping? Hmmm...Prachuap ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 3, 2011 Dela Inlagd November 3, 2011 (ändrad) Valla Järnvägsmuseum, Linköping? Hmmm...Prachuap ? Nix, en järnvägsstation är det, och jag skulle tro att tämligen många forummedlemmar har åkt förbi på vägen där. Ps. Finns det ett järnvägsmuseum i Valla? Edit: Valla järnvägsmuseum Ändrades November 3, 2011 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 3, 2011 Dela Inlagd November 3, 2011 Jo i Valla i Linköping finns järnvägsmuseum. Kan det vara Järnvägen vid Surat Thani...Vad var det staden hette....bla bla Phin något? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd November 3, 2011 Trådstartare Dela Inlagd November 3, 2011 På järnvägsstation i Ubon Ratchathani så har de ett sånt däringa gammalt ånglok utanför. Så kanske det är där? Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 3, 2011 Dela Inlagd November 3, 2011 Jo i Valla i Linköping finns järnvägsmuseum. Kan det vara Järnvägen vid Surat Thani...Vad var det staden hette....bla bla Phin något? På järnvägsstation i Ubon Ratchathani så har de ett sånt däringa gammalt ånglok utanför. Så kanske det är där? Nej, men Kim har ringat in rätt landsände, dvs NE. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd November 3, 2011 Dela Inlagd November 3, 2011 Korats tågstation ser ut ungefär så där enligt google Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 3, 2011 Dela Inlagd November 3, 2011 SPÄRRA GOOGLE! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 3, 2011 Dela Inlagd November 3, 2011 På vägen som går förbi Korat järnvägstation är bilden tagen. Knasen kör! Sent from Finspång using a brevduva Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd November 3, 2011 Dela Inlagd November 3, 2011 Va f-n, först hitta jag ingen lämplig bild, sen när jag hitta en så gick den inte att ladda upp. Dessutom måste jag gå och lägga mig å sova ett par timmar, så någon frivillig får ta över.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd November 3, 2011 Dela Inlagd November 3, 2011 Va f-n, först hitta jag ingen lämplig bild, sen när jag hitta en så gick den inte att ladda upp. Dessutom måste jag gå och lägga mig å sova ett par timmar, så någon frivillig får ta över.. Vart är denna bild tagen, husets namn tack Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 3, 2011 Dela Inlagd November 3, 2011 Ishallen (Tycker mig se en hockey spelare på den) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd November 3, 2011 Dela Inlagd November 3, 2011 Google säger idrottshuset i Örebro Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 3, 2011 Dela Inlagd November 3, 2011 Google säger idrottshuset i Örebro Från en annan vinkel enl google Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 3, 2011 Dela Inlagd November 3, 2011 Lite halvstulen arkitektur från Hildursborg i Boden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd November 3, 2011 Dela Inlagd November 3, 2011 Då kör jag vidare med en annan arena ni säkert kan hitta lätt via Google Vad heter denna arena?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 3, 2011 Dela Inlagd November 3, 2011 Lumphini heter den va? UTAN GOOGLE! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd November 3, 2011 Dela Inlagd November 3, 2011 Rajdamnern Boxing Stadium Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd November 3, 2011 Dela Inlagd November 3, 2011 Rajdamnern Boxing Stadium Det får man ge rätt för, då den heter Rajadamnoen Stadium Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd November 3, 2011 Dela Inlagd November 3, 2011 Vad är detta för byggnad, och i vilken stad är den belägen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 3, 2011 Dela Inlagd November 3, 2011 Helv. Får lära mig Googla jag med . Men jag visste var den låg då jag varit på stora polistationen bredvid nära banglamphoo för att göra en anmälan. Förbjuden Googling var det om jag mins rätt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu