mr chaweng Inlagd Oktober 30, 2011 Dela Inlagd Oktober 30, 2011 Pailin Phnom Yat, Kambodia //Singha711 Det ser ut att stämma Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd Oktober 30, 2011 Dela Inlagd Oktober 30, 2011 Ok, mer med kultur... Var befinner vi oss här? //Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 30, 2011 Dela Inlagd Oktober 30, 2011 (ändrad) Prasat?,,,,,,,(edit)nej det är det inte, men Phimai skulle det kunna vara Ändrades Oktober 30, 2011 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd Oktober 30, 2011 Dela Inlagd Oktober 30, 2011 Visst är det Prasat Hin Phimai i min 'hemstad' i Thailand. Ok, tomurdoc, du fortsätter... //Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 30, 2011 Dela Inlagd Oktober 30, 2011 Ok, där ser man,en till i närheten av Korat. En lätt bild då. Dotra kommer flygande i en "linbana", var? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr_Martin Inlagd Oktober 30, 2011 Dela Inlagd Oktober 30, 2011 (ändrad) Korat Zoo! /Mr_Martin ps Fast det kanske är fusk? Ändrades Oktober 30, 2011 av Mr_Martin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 30, 2011 Dela Inlagd Oktober 30, 2011 Korat Zoo! Nope...men du har varit på bildens plats. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Oktober 30, 2011 Dela Inlagd Oktober 30, 2011 Floating market i Pattaya? MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 30, 2011 Dela Inlagd Oktober 30, 2011 Floating market i Pattaya? MVH Tommy Helt riktigt, vid det spektaklet är bilden tagen. Aldrig har väl känslan så starkt av Gran Canaria infunnit sig i Thailand som vid mitt besök där. Kör på Tommy. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr_Martin Inlagd Oktober 30, 2011 Dela Inlagd Oktober 30, 2011 (ändrad) Ok, där ser man,en till i närheten av Korat. En lätt bild då. Dotra kommer flygande i en "linbana", var? Jaha ligger Floating market i Pattaya i närheten av Korat, alltid lär man sig något nytt. /Mr_Martin Ändrat: Aha, det var templet som var i närheten av Korat, inte lätt när man jobbat för länge. Ändrades Oktober 30, 2011 av Mr_Martin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 30, 2011 Dela Inlagd Oktober 30, 2011 Jaha ligger Floating market i Pattaya i närheten av Korat, alltid lär man sig något nytt. /Mr_Martin Hahaha det kanske blev lite otydligt, men ang "närheten av Korat" så syftade jag på S711:s hemstad som nämndes i inlägget före. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd November 1, 2011 Dela Inlagd November 1, 2011 Floating market i Pattaya? MVH Tommy Väntar med spänning på nästa bildfråga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 2, 2011 Dela Inlagd November 2, 2011 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Troll Inlagd November 2, 2011 Dela Inlagd November 2, 2011 Elefantfestivalen i Surin ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd November 2, 2011 Dela Inlagd November 2, 2011 Sorry, har jobbat och glömde att jag svarat... Återkommer strax. MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd November 2, 2011 Dela Inlagd November 2, 2011 Vad heter platsen i Göteborg som vi (Lek, den lilla Luuksorn, frugan, den lille Jimmy, jag och Gem) står på? MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd November 2, 2011 Dela Inlagd November 2, 2011 Skansen Kronan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bonken Inlagd November 2, 2011 Dela Inlagd November 2, 2011 De kan la vara ramberget på hising island.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd November 2, 2011 Dela Inlagd November 2, 2011 De kan la vara ramberget på hising island.. De kan de la vara! På Ramberget ligger Sveriges (vad jag vet) enda bil-park, alltså en park som grundaren öppnat för att man skall köra sin bil i den, Kiellers Park. Fin utsikt över hamnen och staden! Bonken tar nästa! MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bonken Inlagd November 2, 2011 Dela Inlagd November 2, 2011 Okey en mycket känd kyrka ej färdigbyggd dock Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 2, 2011 Dela Inlagd November 2, 2011 (ändrad) Sagrada Familia, Barcelona ? Edit: Åkte en stadsruntur där -91, minns en öfärdig kyrka och att jag blev full som en pinvin på MCD längst uppe på Remblas...men fick googla fram namnet på kyrkan nu! Ändrades November 2, 2011 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bonken Inlagd November 2, 2011 Dela Inlagd November 2, 2011 Jepp tomurdoc helt rätt.gött att du minns att du minns hehehehe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Troll Inlagd November 2, 2011 Dela Inlagd November 2, 2011 Sagrada Familia, Barcelona ? Edit: Åkte en stadsruntur där -91, minns en öfärdig kyrka och att jag blev full som en pinvin på MCD längst uppe på Remblas...men fick googla fram namnet på kyrkan nu! Jaha och hur ska man hinna svara om du Googlar fram svaret på 2 min. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 2, 2011 Dela Inlagd November 2, 2011 Jaha och hur ska man hinna svara om du Googlar fram svaret på 2 min. Vem fan minns namnet på en "ofärdig" spansk kyrka man åkte förbi för 20 år sedan, till råga på med alla säkerhet halvpackad, möjligen SLU då...eller google då förstås Ska leta upp en ny bild.. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 2, 2011 Dela Inlagd November 2, 2011 Stad och plats? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu