Sam sip sam Inlagd Oktober 26, 2011 Dela Inlagd Oktober 26, 2011 Vad heter restaurangen? Kannan Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 26, 2011 Dela Inlagd Oktober 26, 2011 Svengelska??? Philippines Ursäkta...Kunde inte låta bli. Nädå helt medvetet De själva använder detta till turister & slang Herr Beer Chang kanske inte varit på Phillipinerna??? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 26, 2011 Dela Inlagd Oktober 26, 2011 Jo jag har varit på Fillipines. Tycker mig se att T-shirten stavar slanget med ett "L" och det var bara det mitt öga reagerade på, att det är 2 p och inte 2 L. Hmmmm...Men kanske det inte är slang, att Philippines är stavningen på Landet medans folket stavas Filipinos Med ett L vill säga ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 26, 2011 Dela Inlagd Oktober 26, 2011 Svengelska??? Philippines Ursäkta...Kunde inte låta bli. Nädå helt medvetet De själva använder detta till turister & slang Herr Beer Chang kanske inte varit på Phillipinerna? ?? Aj då! Kolla in länken http://en.wikipedia.org/wiki/Filipino_people FOLKET HETER "Filipino" Och LANDET HETER "Philippines" Alltså Inte slang! Har du varit på Google Ha ha ha.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Oktober 26, 2011 Dela Inlagd Oktober 26, 2011 Kannan Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Nope, eftersom bilden inte blev i originalskick där en skylt syntes i spegelbild så lägger jag in en bild till. Restaurangen ligger mittemot detta hotell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 26, 2011 Dela Inlagd Oktober 26, 2011 Aj då! Kolla in länken http://en.wikipedia.Filipino_people FOLKET HETER "Filipino" Och LANDET HETER "Philippines" Alltså Inte slang! Har du varit på Google Ha ha ha.... Fel igen Beer Chang Filipino är ett språk & används även som namn"slang" på folket!!!!!! Pettitesser Mr Can Ewerything!!!!!!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Oktober 26, 2011 Dela Inlagd Oktober 26, 2011 (ändrad) Jag har en filipina här bredvid mig Ingen dålig varelse, som snackar Göteborgska Ändrades Oktober 26, 2011 av Scandinaviancorner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Troll Inlagd Oktober 26, 2011 Dela Inlagd Oktober 26, 2011 Nope, eftersom bilden inte blev i originalskick där en skylt syntes i spegelbild så lägger jag in en bild till. Restaurangen ligger mittemot detta hotell Le Katai eller nått liknande ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Oktober 26, 2011 Dela Inlagd Oktober 26, 2011 Le Katai eller nått liknande ? Stämmer bra det, Trollet får trolla fram nästa bild Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Troll Inlagd Oktober 26, 2011 Dela Inlagd Oktober 26, 2011 OK, var är vi ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Oktober 26, 2011 Dela Inlagd Oktober 26, 2011 Bangkok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Troll Inlagd Oktober 26, 2011 Dela Inlagd Oktober 26, 2011 Bangkok Nej, inte Bangkok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Oktober 26, 2011 Dela Inlagd Oktober 26, 2011 Koh Samuis flygplats... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Troll Inlagd Oktober 26, 2011 Dela Inlagd Oktober 26, 2011 Koh Samuis flygplats... Jepp, här går det undan ! Lämnar över till dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Oktober 26, 2011 Dela Inlagd Oktober 26, 2011 På Koh Samuis lilla vackra flygplats? Nitramj77 helt rätt över till dig... Koh Samuis flygplats... Kan min lilla favoritflygplats ganska bra.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Oktober 26, 2011 Dela Inlagd Oktober 26, 2011 Var är vi? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 26, 2011 Dela Inlagd Oktober 26, 2011 Var är vi? Suvarnabhumi Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Oktober 26, 2011 Dela Inlagd Oktober 26, 2011 Var är vi? Suvarnabhumi Rätt! Tyvärr på väg hem Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 26, 2011 Dela Inlagd Oktober 26, 2011 Rätt! Tyvärr på väg hem Sorrt men ha en trevlig flygtur iallafall!!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 26, 2011 Dela Inlagd Oktober 26, 2011 Hm vart nu då?Staden?? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Oktober 26, 2011 Dela Inlagd Oktober 26, 2011 Nonthaburi? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 26, 2011 Dela Inlagd Oktober 26, 2011 Korat Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 27, 2011 Dela Inlagd Oktober 27, 2011 Njet Måne & Knasen en bild till nu blir det lätt?? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 27, 2011 Dela Inlagd Oktober 27, 2011 (ändrad) Tänkte säga Prachuap Khirikan men det tror jag inte så jag säger Pnom Phen eller hur det stavas. ? Ändrades Oktober 27, 2011 av Beer Chang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Offe1609 Inlagd Oktober 27, 2011 Dela Inlagd Oktober 27, 2011 Ayutaya Huset påminer lite om Tempo i Uppsala Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu