Oregistrerad Inlagd September 27, 2011 Dela Inlagd September 27, 2011 En del IRRITERANDE med när man ska Citera ett inlägg!!! Och när man ska bifoga bild. Citera klicka en gång = Inget citat med. Gå upp leta rätt på inlägget och klicka citera en gång till. VARFÖR? Och bifoga bild måste man gå in på Svara överst för nederst finns inget bifoga. Vad ska man säga. Men här kommer en favorit i repris. Jag vill veta öns namn. Stranden spelar ingen roll. bara någon svarar rätt ö. MVH: BC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 27, 2011 Dela Inlagd September 27, 2011 Lanta? "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 27, 2011 Dela Inlagd September 27, 2011 Ha ha ha...Nä inte ens i "Närheten" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 27, 2011 Dela Inlagd September 27, 2011 Krabi?? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd September 27, 2011 Dela Inlagd September 27, 2011 koh tao? There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kung Otto Inlagd September 27, 2011 Dela Inlagd September 27, 2011 Koh Lipe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd September 27, 2011 Dela Inlagd September 27, 2011 Jag tror det är koh Kut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 28, 2011 Dela Inlagd September 28, 2011 Krabi? ? Sedan när blev Krabi en Ö ? Mr Chaweng har rätt! Det är Koh Kut. Längst ner i söder på ön längs med en Ko-stig kommer man till denna strand. Där finns ett par Resorts som lustigt nog med tanke på vägens kvalitet är av standraden för Charter Turister. Så för mig blev det bara till att ta ett dopp. Men vilken strand det är!!!! Sällan skådat något så fint! Mr Chaweng tar Nästa Bild Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 4, 2011 Dela Inlagd Oktober 4, 2011 Jahaa...Mr Chaweng?? Har du någon bild Åtminstånde jag väntar. MVH BC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Oktober 11, 2011 Dela Inlagd Oktober 11, 2011 (ändrad) Väntar . Ändrades Oktober 11, 2011 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd Oktober 11, 2011 Dela Inlagd Oktober 11, 2011 Oj då hade jag rätt? Det tog ju bara 13 dagar för mig att lägga in nästa bildfråga!! Var är dessa bilder tagna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Oktober 12, 2011 Dela Inlagd Oktober 12, 2011 Kyoto? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd Oktober 12, 2011 Dela Inlagd Oktober 12, 2011 Kyoto? Fel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Oktober 12, 2011 Dela Inlagd Oktober 12, 2011 Hong kong Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 12, 2011 Dela Inlagd Oktober 12, 2011 Shanghai??? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 12, 2011 Dela Inlagd Oktober 12, 2011 Kan det vara Penang Tycker mig se liknande Penang Hill. MVH: BC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd Oktober 13, 2011 Dela Inlagd Oktober 13, 2011 Kan det vara Penang Tycker mig se liknande Penang Hill. MVH: BC Helt rätt Beer Chang Du lägger in nästa bild Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 13, 2011 Dela Inlagd Oktober 13, 2011 Då undrar jag...vad heter denna "Sten klump" bakom mig? Vad heter Berget? MVH:BC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 13, 2011 Dela Inlagd Oktober 13, 2011 Castle Rock Sa Kamphaeng Noi? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 13, 2011 Dela Inlagd Oktober 13, 2011 Castle Rock Sa Kamphaeng Noi? Fel ställe Fel land. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Oktober 13, 2011 Dela Inlagd Oktober 13, 2011 (ändrad) Gunung Kinabalu, Malaysia //S Ändrades Oktober 13, 2011 av Stefan There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 13, 2011 Dela Inlagd Oktober 13, 2011 Gunung Kinabalu, Malaysia //S Det gick ju smidigt! Får väll ta mer bilder från Borneo nästa gång jag vinner. Stefan kör nästa! MVH: BC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Oktober 13, 2011 Dela Inlagd Oktober 13, 2011 Tack! Jag har gått ända upp till toppen, varför kan jag fortfarande inte begripa.. Visst var det ett äventyr, men jag har nog aldrig frusit så mycket i hela mitt liv. Ung och dum, klättra upp på ett berg som är 4000 möh i bara t-shirt? Nåväl, vi fortsätter med temat berg, Vart befinner sig herr och fru S? //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sangsomcoke Inlagd Oktober 13, 2011 Dela Inlagd Oktober 13, 2011 Åreskutan ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Oktober 13, 2011 Dela Inlagd Oktober 13, 2011 Åreskutan ? Japp! Det gick ju snabbt, Sangsomcoke får äran att fortsätta! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu