Maitan Inlagd September 18, 2011 Dela Inlagd September 18, 2011 Piskit..kanske. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 18, 2011 Dela Inlagd September 18, 2011 Piskit? Där har jag nog inte varit. Icke korrekt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 18, 2011 Dela Inlagd September 18, 2011 ja där bron går över till Lao...kanske... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 18, 2011 Dela Inlagd September 18, 2011 Jag är HELT 100 på att det är Trang! Supermarket på första bilden som ligger nere i en källare. Andra är antagligen tagen på Morgonmarknaden mitt i stan. Säljs mycket fisk där. MVH. BC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 18, 2011 Dela Inlagd September 18, 2011 Jag är HELT 100 på att det är Trang! Supermarket på första bilden som ligger nere i en källare. Andra är antagligen tagen på Morgonmarknaden mitt i stan. Säljs mycket fisk där. MVH. BC Det var festligt! Det är nämligen inte Trang. Fast på ett sätt är du faktiskt oerhört nära sanningen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 18, 2011 Dela Inlagd September 18, 2011 ja där bron går över till Lao...kanske... F-n kommer inte på namnet på staden Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 18, 2011 Dela Inlagd September 18, 2011 Nong Kwai? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 18, 2011 Dela Inlagd September 18, 2011 Det var festligt! Det är nämligen inte Trang. Fast på ett sätt är du faktiskt oerhört nära sanningen. Så fel det blev...Jag mena Trat. Där man åker till Koh Chang och andra öar. Nu kan jag säga 200% säker!!! Tänkte på Trat men skrev Trang! TRAT TRAT TRAT MVH: BC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 18, 2011 Dela Inlagd September 18, 2011 Haha! Mitt i prick! Där satt den! Då så Beer Chang - då kör du vidare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 18, 2011 Dela Inlagd September 18, 2011 Ok. Då undrar jag i vilken stad kan man åka denna "Färja" över floden ? Hälsningar Beer Chang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Roi Et Perra Inlagd September 18, 2011 Dela Inlagd September 18, 2011 Loei? Nu skall man plugga, plugga, plugga. Undra vad man skall bli när man blir stor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 18, 2011 Dela Inlagd September 18, 2011 Inte Loei. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 20, 2011 Dela Inlagd September 20, 2011 (ändrad) På helgerna förvandlas floden till en festplats. Lite syns i bakgrunden. Borde dock vara bilden och inte ledtrådar som leder till rätt svar. Kanske jag ska ta en annan bild? Ändrades September 20, 2011 av Beer Chang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 20, 2011 Dela Inlagd September 20, 2011 Javisst gör gärna det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 20, 2011 Dela Inlagd September 20, 2011 Men jag har bara varit i Pattis 2 ggr. Har nästan inga bilder därifrån ;-) Ska lägga in bild när jag bytt dator. Om nu ingen svarat redan som varit ute och rest i Thailand och varit på denna mycket Historiska plats/Stad. MVH BC som tar riken för ett mindre världskrig Igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 20, 2011 Dela Inlagd September 20, 2011 Vad heter Ön ? MVH: BC. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 24, 2011 Dela Inlagd September 24, 2011 Ska vi inte ta och lägga ner denna tråd? Den var en gång populär men de senaste månaderna har den tappat rejält. Eller vad tycker ni? Ön på bilden är Koh Kood och södraste delen dit det är LITE knöligt att ta sig. Om någon har lust att sätta in en bild så varsågod, fortsätt. Jag svarar redan nu "Pattaya" på nästa bild . Nu ska jag basta! SKÅL! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Offe1609 Inlagd September 24, 2011 Dela Inlagd September 24, 2011 Näää Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 24, 2011 Dela Inlagd September 24, 2011 Näää Perkele kuuma Sauna. Jag kan inte se din bild. Men jag kvarstår att det är säkert från Pattis! KIPPIS! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd September 24, 2011 Dela Inlagd September 24, 2011 Var är dessa bilder tagna någonstans Pattaya är fel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 25, 2011 Dela Inlagd September 25, 2011 Suan Saiam Park MVH: Beer Chang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 25, 2011 Dela Inlagd September 25, 2011 Siam Park ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 25, 2011 Dela Inlagd September 25, 2011 Kärt barn har många namn. Verkar heta fantasia Lagoon, Siam Park, Suan Saiam men dessa 3 verkar vara samma ställe. Enligt Google Bilder ha ha ha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd September 26, 2011 Dela Inlagd September 26, 2011 Siam Park ? Rätt Beer Chang tar över och lägger in nästa bildfråga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 27, 2011 Dela Inlagd September 27, 2011 Vad heter Ön ? MVH: BC. Mina bilder ger tyvärr sällan svar så jag tar om min förra som ingen svarade på om bilden kommer med i detta inlägg. Vad heter Ön? MVH: BC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu