Jump to content
IGNORERAD

Bildfrågan?


Kim

Recommended Posts

Guest Oregistrerad knasen

En vild googlegissning Sabai bar hite sands??

Sluta googla och titta på bilden, svaret finns där :rotfl:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 16,2k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • mamma bäng fan pappa käng

    1408

  • svampen

    594

  • Tallviking

    456

  • Tommy

    446

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

mamma bäng fan pappa käng

Sluta googla och titta på bilden, svaret finns där :rotfl:

KIng Kong Bar?

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

En vild googlegissning Sabai bar hite sands??

Gissa 1 gång till ;)

Nu var ni snabba...jag som skulle vara rolig :scomp:

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Känns som jag fick den gratis av Knasen och caveman så jag får svara med en enkel bild för att få rull på frågan.

Hoppas den som svarar rätt har en fråga på lager.

/mvh

post-5592-0-46841100-1307739119_thumb.jp

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Hmm.. Sydney Harbour Bridge?

:-)

Kör på Vatten Hård!!!

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Vart i vårt avlånga Svenska land befinner jag mig nu?

(Skall försöka med en bild i timmen fram till dess att någon tar den.)

:-)

post-6637-0-09476100-1307801823_thumb.jp

post-6637-0-26994600-1307802267_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Vart i vårt avlånga Svenska land befinner jag mig nu?

(Skall försöka med en bild i timmen fram till dess att någon tar den.)

:-)

Riksgränsen ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäddede?

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Då kör vi.

Frågan är vart?

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Koh Larn?

Rätt! :clapping:

Knasen kör vidare

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Lite körigt på jobbet just nu, så någon annan kanske kan fortsätta...

Link to comment
Dela på andra sajter

Sven, 64 år boende på ungkarlshotellet på Östgötagatan.

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

En tröttmössa från gnällbältet

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

En tröttmössa från gnällbältet

Jo det är det, men du får nog hosta upp ett nickname på tröttmössan :giggle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...