Micke031 Inlagd September 2, 2010 Dela Inlagd September 2, 2010 Shanxi då ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd September 2, 2010 Dela Inlagd September 2, 2010 @Fisken, självklart har du rätt, Helsingfors ligger givetvis i Kina, "my bad" ... ;-) Njaä, det finns faktiskt inte så många Mao-statyer kvar i Kina. De har inte försvunnit lika mycket som Saddam och Lenin/Stalin men de finns inte i varje stad längre. Nope, fortfarande inte nåt rätt svar. Glöm inte bort att Muren är här också. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd September 3, 2010 Dela Inlagd September 3, 2010 Jag drar till med Datong Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd September 3, 2010 Dela Inlagd September 3, 2010 Jag drar till med Datong Nej, men namnet påminner lite om det jag efterfrågar. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd September 3, 2010 Dela Inlagd September 3, 2010 Då blir det Liaodong som jag gissar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nybbe Inlagd September 3, 2010 Dela Inlagd September 3, 2010 Jag gissar på att det kan vara Shaoshan, Maos födelsestad. Klart jag är ute efter sex.....men det händer att jag är ute efter midnatt också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nybbe Inlagd September 3, 2010 Dela Inlagd September 3, 2010 (ändrad) Eller kanske Liaodong såg inte att det redan var gissat Ändrades September 3, 2010 av Nybbe Klart jag är ute efter sex.....men det händer att jag är ute efter midnatt också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd September 3, 2010 Dela Inlagd September 3, 2010 (ändrad) Tycker att muren ser ut som den vid "Jinshanling" staden kan vara "Bakeshiying" Ändrades September 3, 2010 av Siam-Nilsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd September 3, 2010 Dela Inlagd September 3, 2010 (ändrad) Mao statyn står utanför järnvägsstationen i "Dandong city" muren = The Hushan (Tiger Mountain) Great Wall Ändrades September 3, 2010 av Siam-Nilsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd September 3, 2010 Dela Inlagd September 3, 2010 Mao statyn står utanför järnvägsstationen i "Dandong city" muren = The Hushan (Tiger Mountain) Great Wall Korrekt, kör igen SN. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd September 3, 2010 Dela Inlagd September 3, 2010 Lets go down under! Vad heter det här stället, och vad heter den närliggande staden som också ger namn åt provinsen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd September 3, 2010 Dela Inlagd September 3, 2010 Khao Luang grottan och Phetchaburi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd September 3, 2010 Dela Inlagd September 3, 2010 Khao Luang grottan och Phetchaburi The Khao Luang Cave, some 5 kilometers from Khao Wang, in Phetachaburi province, Thailand. Around midday, huge stalactites and dozens of Buddha images are bathed in a shaft of soft light that pours through the cave roof. Det kunde inte bli mer korrekt! Bra svarat Mr Chaweng. Du tar nästa bildfråga. Mvh SN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd September 3, 2010 Dela Inlagd September 3, 2010 Oki doki Var ligger detta Wat ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 3, 2010 Dela Inlagd September 3, 2010 Oki doki Var ligger detta Wat ? Gyllene Triangen..besökte stället på min semester. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 3, 2010 Dela Inlagd September 3, 2010 Gyllene Triangen..besökte stället på min semester. Maitan. Här.... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd September 3, 2010 Dela Inlagd September 3, 2010 Det ser inte ut som att det är samma tempel I vilken stad ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 3, 2010 Dela Inlagd September 3, 2010 Hua Hin Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd September 3, 2010 Dela Inlagd September 3, 2010 Nej, då var Maitan mycket närmare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd September 3, 2010 Dela Inlagd September 3, 2010 Då får väl jag hugga till med en liten gissning: Wat jedi luang - Chiang mai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd September 3, 2010 Dela Inlagd September 3, 2010 Då får väl jag hugga till med en liten gissning: Wat jedi luang - Chiang mai Chiang mai var helt rätt. Men det är wat Chiang man på bilden Wat Chiang Man (built 1306 onward) Chiang Man is the oldest temple in Chiang Mai, older even than the city. It was constructed during the reign of King Mengrai, who lived in the temple while overseeing the construction of Chiang Mai, the capital of the Lanna kingdom. SN har tråden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd September 3, 2010 Dela Inlagd September 3, 2010 Var finns denna stationsbyggnad? En och annan svensk har hittat hit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 3, 2010 Dela Inlagd September 3, 2010 Var finns denna stationsbyggnad? En och annan svensk har hittat hit. Hua Hin... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd September 3, 2010 Dela Inlagd September 3, 2010 Hua Hin... Fel - men första bokstaven var i alla fall rätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Isaan Butterfly Inlagd September 3, 2010 Dela Inlagd September 3, 2010 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu