mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 11, 2010 Dela Inlagd Maj 11, 2010 (ändrad) MBFPK Suan Chatuchak /SatanG Suan Rot Fai eller Suan Washirabenchatat var det svar jag förväntat mig men eftersom Suan Chatuchak är i närheten och att ibland så kallas hela parkkomplexet lite slarvigt för Suan Chatuchak, så godkänner jag det. Kör på SatanG. /mvh Ändrades Maj 11, 2010 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Maj 11, 2010 Dela Inlagd Maj 11, 2010 Ok, här borde många spatserat förbi? "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Maj 11, 2010 Dela Inlagd Maj 11, 2010 Tog exakt 5 sek. att googla fram - ingen galen utmaning direkt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Maj 11, 2010 Dela Inlagd Maj 11, 2010 (ändrad) Haha...Soi Buakhao Pattaya. Girar man in till vänster längst bak på bilden så hamnar man hos mig Fritz.. Ändrades Maj 11, 2010 av Fritz Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Maj 11, 2010 Dela Inlagd Maj 11, 2010 Jo där har man spatserat några gånger denna resa.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Maj 11, 2010 Dela Inlagd Maj 11, 2010 Hehe kör på Fritz Googla på du Wille /SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Maj 11, 2010 Dela Inlagd Maj 11, 2010 OK. Vem är denne man och var står han placerad ? Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Maj 11, 2010 Dela Inlagd Maj 11, 2010 (ändrad) OK. Vem är denne man och var står han placerad ? Fritz.. Stamford Raffles, I Singapore MVH Tommy Ändrades Maj 11, 2010 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 11, 2010 Dela Inlagd Maj 11, 2010 Sir Thomas Stamford Raffles i Singapore? /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Maj 11, 2010 Dela Inlagd Maj 11, 2010 (ändrad) Ser ni inte att det är från Stortorget i Flen och vår egen superkändis Banarne Skoja bara, naturligtvis är det Raffles. Tommy kör vidare. Fritz.. Ändrades Maj 11, 2010 av Fritz Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Maj 11, 2010 Dela Inlagd Maj 11, 2010 Tackar! (googlade på "staue in singapore" eftersom det var en sing-bank med namn på fotot) OK, var sitter Jimmy och kör racerbil? MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 11, 2010 Dela Inlagd Maj 11, 2010 Monza? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 12, 2010 Dela Inlagd Maj 12, 2010 Siam park? "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nybbe Inlagd Maj 12, 2010 Dela Inlagd Maj 12, 2010 Dreamworld? Klart jag är ute efter sex.....men det händer att jag är ute efter midnatt också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Maj 12, 2010 Dela Inlagd Maj 12, 2010 Dreamworld? Japp! Nybbe tar över MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nybbe Inlagd Maj 12, 2010 Dela Inlagd Maj 12, 2010 Det är något fel. Jag kan inte browsa efter bilder Bara hos mig eller? Någon annan får ta över så länge. Klart jag är ute efter sex.....men det händer att jag är ute efter midnatt också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 12, 2010 Dela Inlagd Maj 12, 2010 En jättelätt Var? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 12, 2010 Dela Inlagd Maj 12, 2010 Bangkok När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Maj 14, 2010 Dela Inlagd Maj 14, 2010 En jättelätt Var? Dreamworld igen? vad heter fryshuset där nu igen... Winterworld? Bangkok är iofs inte helt fel. MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 14, 2010 Dela Inlagd Maj 14, 2010 Jäpp, det är Dreamworld igen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Maj 15, 2010 Dela Inlagd Maj 15, 2010 OK, sen igen Var var jag när jag tog denna bild? Platsens namn räcker, minns inte kåkens namn. MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Maj 15, 2010 Dela Inlagd Maj 15, 2010 (ändrad) Samma kåk, nu minns jag namnet, men svara med platsen eller namnet, up to you! MVH Tommy (EDIT: undrar hur 3 bilder kom med i inlägget???) Ändrades Maj 15, 2010 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 16, 2010 Dela Inlagd Maj 16, 2010 King Rama II memorial park? /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Maj 20, 2010 Dela Inlagd Maj 20, 2010 På Svenska skulle den nog kallas de upplystas paviliong. är nybyggd. MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Maj 21, 2010 Dela Inlagd Maj 21, 2010 (ändrad) Muang Boran ancient city, Pavilion of enlightened Ändrades Maj 21, 2010 av Knasen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu