Guest Knasen Inlagd April 9, 2010 Dela Inlagd April 9, 2010 Sorry Svampen, fel svar.. Väntar en kvart sen kommer ledtråd.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 9, 2010 Dela Inlagd April 9, 2010 Sorry Svampen, fel svar.. Väntar en kvart sen kommer ledtråd.. Tycker jag känner igen stolarna Walking Street!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd April 9, 2010 Dela Inlagd April 9, 2010 Fel igen svamp Baren jag sitter på drivs av japanen Kiko och hans thaifru som öhh kallas mamma.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 9, 2010 Dela Inlagd April 9, 2010 Fel igen svamp Baren jag sitter på drivs av japanen Kiko och hans thaifru som öhh kallas mamma.. Mai Thai Phuket? Tror jag vet ej kanske osäker man va fan gissar! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd April 9, 2010 Dela Inlagd April 9, 2010 Mai Thai Phuket? Tror jag vet ej kanske osäker man va fan gissar! Nu var det gatan jag efterfrågade Vykorten i bakgrunden tillhör en bokaffär där man kan köpa sig ett Svensk-Thai lexikon... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 9, 2010 Dela Inlagd April 9, 2010 Nu var det gatan jag efterfrågade Vykorten i bakgrunden tillhör en bokaffär där man kan köpa sig ett Svensk-Thai lexikon... Fan va peti Du är Knas då är vi i BKK o Backpackergatan eller! Mvh Streetfinder Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd April 9, 2010 Dela Inlagd April 9, 2010 Fortfarande i pattis Svampen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 9, 2010 Dela Inlagd April 9, 2010 (ändrad) Nu var det gatan jag efterfrågade Vykorten i bakgrunden tillhör en bokaffär där man kan köpa sig ett Svensk-Thai lexikon... Fan va peti Du är Knas då är vi i BKK o Backpackergatan eller! Mvh Streetfinder Svampen Sorry ändrade glömde namn Khao San Road? Ändrades April 9, 2010 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd April 9, 2010 Dela Inlagd April 9, 2010 Chansar vilt på soi 6? /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd April 9, 2010 Dela Inlagd April 9, 2010 Nope.. Mittemot denna bokaffär finns ett hotell som förut hette Nova Lodge.. Först till kvarn... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 9, 2010 Dela Inlagd April 9, 2010 Nope.. Mittemot denna bokaffär finns ett hotell som förut hette Nova Lodge.. Först till kvarn... Huur faa... kunde jag missa Central Pattis Road där har man knallat en å annan gång till Chung typ 1000!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd April 9, 2010 Dela Inlagd April 9, 2010 Huur faa... kunde jag missa Central Pattis Road där har man knallat en å annan gång till Chung typ 1000!!! Visst är det klangen min vän Varsågod och fortsätt Peter Party Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 9, 2010 Dela Inlagd April 9, 2010 Ja du Knas den här är icke lätt!!! Vilken gata? Mvh Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 10, 2010 Dela Inlagd April 10, 2010 Vart ä vi nu Namn eller Gata vilketsom? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd April 10, 2010 Dela Inlagd April 10, 2010 Första bilden soi portisan Andra bilden soi Changisan Mvn Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 10, 2010 Dela Inlagd April 10, 2010 Första bilden soi portisan Andra bilden soi Changisan Mvn Maitan. Hallå Mait första bilden var ett skämt till Knasen det är moo 5271 Nontanburi enkel va! 2 a ej riktigt rätt Try Again! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd April 10, 2010 Dela Inlagd April 10, 2010 Jaja man måste skriva nöt, ok då säjer ja Chang Mai måste ha med det med chang Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 10, 2010 Dela Inlagd April 10, 2010 Jaja man måste skriva nöt, ok då säjer ja Chang Mai måste ha med det med chang Maitan Det är mycket närmre dej typ 1/2 timme? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd April 10, 2010 Dela Inlagd April 10, 2010 Då kör ja Bang chang det ju en chang där med. Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 11, 2010 Dela Inlagd April 11, 2010 Njet en omtalad Tuk Tuk & språkskola finns där? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd April 15, 2010 Dela Inlagd April 15, 2010 In med lite ledtrådar!! /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd April 15, 2010 Dela Inlagd April 15, 2010 second road Pattaya Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd April 15, 2010 Dela Inlagd April 15, 2010 Ser ut att vara långt uppe på Naklua.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 15, 2010 Dela Inlagd April 15, 2010 Ser ut att vara långt uppe på Naklua.. Rätt Knasen Nerike var nära men second slutar vid rondellen! Kör hårt Knas Faa. hi hi ha de gott! Mvh Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd April 15, 2010 Dela Inlagd April 15, 2010 Delfin rondellen????Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu