Joints Inlagd Mars 21, 2010 Dela Inlagd Mars 21, 2010 Förta gissningen var kul men helt fel. Andra gissningen var närmare men inte riktigt rätt heller. Skådisen jag tänker på har alltså spelat in en massa filmer, fler än de flesta. Finns en logik mellan bilden och honom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 21, 2010 Dela Inlagd Mars 21, 2010 (ändrad) Tja. Det där konstverket liknar mest en hög med ved. Eftersom Lars Wilk inte är ngn skådis så gissar jag på Clint Eastwood. /mvh Ändrades Mars 21, 2010 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Mars 21, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Mars 21, 2010 Clint Eastwood... hård som sten? Edit... tvåa hmmm. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joints Inlagd Mars 21, 2010 Dela Inlagd Mars 21, 2010 Det här verket är egentligen en kopia av något som finns i verkligheten...ute till havs någonstans i närheten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Mars 21, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Mars 21, 2010 Det här verket är egentligen en kopia av något som finns i verkligheten...ute till havs någonstans i närheten. Jo man ser att det är Koh Tapu, dvs "james bond island" och det var väl sean connery som var bond i den filmen (?), därför skrev jag det. Men då säger jag väl James Bond istället. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 21, 2010 Dela Inlagd Mars 21, 2010 (ändrad) Roger Moore, spelade väl i the man with the golden gun? ? /mvh Ändrades Mars 21, 2010 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joints Inlagd Mars 21, 2010 Dela Inlagd Mars 21, 2010 Frågan var vilken skådespelare jag tänker på. En skådis som spelat in en rysligt massa filmer. Kanske bara är en fråga för oss filmnördar. Kim är inne på rätt spår. Filmens titel ger en ledtråd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joints Inlagd Mars 21, 2010 Dela Inlagd Mars 21, 2010 Mamma är skrämmande nära. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 21, 2010 Dela Inlagd Mars 21, 2010 (ändrad) Mamma är skrämmande nära. Rock Hudson? Ändrades Mars 21, 2010 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 21, 2010 Dela Inlagd Mars 21, 2010 Christoffer Lee? /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joints Inlagd Mars 21, 2010 Dela Inlagd Mars 21, 2010 (ändrad) Christoffer Lee? /mvh YES! Han ska tydligen ha ett inofficielt världsrekord i antal filmer Min länk Ungefär som jag antar att du har världsrekord i antal rätt i bildtråden. Glömde tillägga att han även ska ha spelat skurkar och monster i fler filmer än andra. Därav mina på spåret ledtrådar som fruktansvärt, skrämmande osv. Ändrades Mars 21, 2010 av Joints Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 21, 2010 Dela Inlagd Mars 21, 2010 (ändrad) Det var Kim som styrde in mig på James Bond Island vilket jag inte hade en aning om. Och när det inte var Roger Moore så var det ganska klart att du tänkte på Christoffer Lee, kunde ju inte vara Herve Villechaijz eller Maud Adams direkt . /mvh OK fortsätter på James Bond temat. 2 * 2 bilder och 2 filmer, vilka filmer? /mvh Ändrades Mars 21, 2010 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joints Inlagd Mars 21, 2010 Dela Inlagd Mars 21, 2010 License to kill och Octopussy Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 21, 2010 Dela Inlagd Mars 21, 2010 License to kill och Octopussy Rätt! Kör på / mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joints Inlagd Mars 21, 2010 Dela Inlagd Mars 21, 2010 Var är de här bilderna tagna? Stad plus gata eller område. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 21, 2010 Dela Inlagd Mars 21, 2010 Ser ut som en loppmarknad, gissar på Portobello road, London, England. /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 21, 2010 Dela Inlagd Mars 21, 2010 Den va ju skitlätt Kiviks Marknad men var faaaa. är äpplena? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joints Inlagd Mars 22, 2010 Dela Inlagd Mars 22, 2010 Fel, fel, inte ens rätt världsdel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joints Inlagd Mars 22, 2010 Dela Inlagd Mars 22, 2010 lite fler bilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 23, 2010 Dela Inlagd Mars 23, 2010 (ändrad) Tja. Den var inte lätt. Liknar en vind. Ser en Sverigeaffisch, en dansk karta, motiv av hollänsk kontnär, men är inte i Europa? Och ska anges till rätt gata el del av stad? Hm måste vara ngt välkänt men jag får inte ihop det. Är det ngt rekvisitaförråd? Men det är totalt oordnat ? Gissar på Broadway, NY, US/mvh Ändrades Mars 23, 2010 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 23, 2010 Dela Inlagd Mars 23, 2010 Stockholm,Hagalund Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joints Inlagd Mars 23, 2010 Dela Inlagd Mars 23, 2010 Det är en loppmarknad, eller flea market som det heter. Så långt var det rätt. Kanske lite väl svårt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joints Inlagd Mars 23, 2010 Dela Inlagd Mars 23, 2010 Tror inte stället är känt alls. Den enda kunden som var där såg ut som en riktig modekille. De flesta grejerna kommer ifrån Danmark men även en hel del från Sverige. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 23, 2010 Dela Inlagd Mars 23, 2010 Kan det vara Cahatuchak Market? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joints Inlagd Mars 23, 2010 Dela Inlagd Mars 23, 2010 Nej, men det börjar brännas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu