mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 2, 2010 Dela Inlagd Mars 2, 2010 (ändrad) Nakhon Chaisri River? /mvh EDIT: uups för sen . Ändrades Mars 2, 2010 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Mars 2, 2010 Dela Inlagd Mars 2, 2010 Nakonchasiri - om det ar samma som floating market Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Mars 2, 2010 Dela Inlagd Mars 2, 2010 wille Det var inget turist mål skrev tallviking, då jag skrev River kvai mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 2, 2010 Dela Inlagd Mars 2, 2010 Chaisri River är rätt Bilden är tagen vid Don Wai floating market/Wat Don Rai strax öster och det stora tempelområdet Wat Rai King ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Mars 2, 2010 Dela Inlagd Mars 2, 2010 wille Det var inget turist mål skrev tallviking, då jag skrev River kvai mvh Nerike River Kwai maste val vara ett av Thailands mer valkanda turistmal eller? Finns flera s:k Floating Markets i Bangkoks omnejder - mer eller mindre turistiga kan man val saga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 2, 2010 Dela Inlagd Mars 2, 2010 Jag var ensam farang på den marknaden i alla fall Såg nog en och annan vid Wat Rai King möjligtvis Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 2, 2010 Dela Inlagd Mars 2, 2010 Jag var ensam farang på den marknaden i alla fall Såg nog en och annan vid Wat Rai King möjligtvis Ser intressant ut! Hur kommer man dit ? Bil/båt mm ? /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 2, 2010 Dela Inlagd Mars 2, 2010 Ser intressant ut! Hur kommer man dit ? Bil/båt mm ? /mvh Vi körde bil. Tjejen har ett radhus i närheten som hon har hyrt ut numera. Man kör västerut från Bangkok City på PetKasem Road ca 2 mil och svänger höger strax innan man kör över den floden så kommer man in till stora tempelområdet Wat Rai King och fortsätter man en kilometer förbi det kommer man till marknadsområdet nere vid floden. verkade vara ett populärt utflyktsmål för lokalbefolkningen för att dels handla dagligvaror och dels njuta av floden med en båttur eller mat på en av restaurangerna som flyter ute på floden Även området Rose Garden strax söder om Pet Kasem road på samma flod verkar klart fint men jag har inte varit där själv Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Mars 2, 2010 Dela Inlagd Mars 2, 2010 Wille River kvai går ända upp till burma, det många bara tänker på är Bron över river kvai Den är den största bi floden Chao Phraya mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nybbe Inlagd Mars 2, 2010 Dela Inlagd Mars 2, 2010 Från en som bott i BKK i 20 år säger att Tachin River och Nakhon Chaisri river är samma flod, men det vet inte vi faranger om ännu , så jag tycker att Kung Otto bör fortsätta Klart jag är ute efter sex.....men det händer att jag är ute efter midnatt också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Mars 2, 2010 Dela Inlagd Mars 2, 2010 Från en som bott i BKK i 20 år säger att Tachin River och Nakhon Chaisri river är samma flod, men det vet inte vi faranger om ännu , så jag tycker att Kung Otto bör fortsätta Da borde rimligtvis aven Suphan river vara ratt Kart barn har manga namn. Tar en latt fraga sa lange. Var star jag nar bilden tages? Bilden togs igar for ovrigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Mars 2, 2010 Dela Inlagd Mars 2, 2010 Kan det vara vid Brittiska ambassaden? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 2, 2010 Dela Inlagd Mars 2, 2010 Jag tror det är inifrån Knasens ögon när han gick från bodegan Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Mars 2, 2010 Dela Inlagd Mars 2, 2010 Jag tror det är inifrån Knasens ögon när han gick från bodegan Mvh Måne Jo det snurrade som ett pariserhjul inne i huvvet då iaf Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 2, 2010 Dela Inlagd Mars 2, 2010 (ändrad) Kan det vara vid Brittiska ambassaden? jo det är rätt (enl willes bilder)han sover nog nu den lille djurgårdarn5 Ändrades Mars 2, 2010 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Mars 3, 2010 Dela Inlagd Mars 3, 2010 Naja, stod inne pa Food Loft pa vaning 7 pa Central Chidlom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 3, 2010 Dela Inlagd Mars 3, 2010 Naja, stod inne pa Food Loft pa vaning 7 pa Central Chidlom. ahh mingla igen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 3, 2010 Dela Inlagd Mars 3, 2010 (ändrad) Kan det vara Lisseberg som man ser från Ullevi?? Mvh Svampen Ändrades Mars 3, 2010 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Mars 3, 2010 Dela Inlagd Mars 3, 2010 Jag vet, Jag vet, Jag vet, Jag vet, Jag vet, Jag vet Food Loft pa våning 7 på Central Chidlom Mvh Nerike *smile* Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kung Otto Inlagd Mars 4, 2010 Dela Inlagd Mars 4, 2010 Hallo vakna vad händer? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Mars 4, 2010 Dela Inlagd Mars 4, 2010 Kor du Otto! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kung Otto Inlagd Mars 4, 2010 Dela Inlagd Mars 4, 2010 (ändrad) Okey ett favoritställe.Tips no bars no nightlife.Glömde en sak vad heter byn? Ändrades Mars 4, 2010 av Kung Otto Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Mars 4, 2010 Dela Inlagd Mars 4, 2010 Japp! Utifrån de extremt utmärkande kännetecknen och dina tips så gissar jag på att det är en gata med träd och en röd buss någonstans i Thailand! Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kung Otto Inlagd Mars 4, 2010 Dela Inlagd Mars 4, 2010 En bild till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Mars 4, 2010 Dela Inlagd Mars 4, 2010 Japp! Utifrån de extremt utmärkande kännetecknen och dina tips så gissar jag på att det är en gata med träd och en röd buss någonstans i Thailand! Vid havet ! Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu