Jump to content
IGNORERAD

Bildfrågan?


Kim

Recommended Posts

mamma bäng fan pappa käng

Nakhon Chaisri River? /mvh

EDIT: uups för sen . :)

Ändrades av mamma bäng fan pappa käng

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 16,2k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • mamma bäng fan pappa käng

    1408

  • svampen

    594

  • Tallviking

    456

  • Tommy

    446

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

wille

Det var inget turist mål skrev tallviking, då jag skrev River kvai

mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking

Chaisri River är rätt

Bilden är tagen vid Don Wai floating market/Wat Don Rai strax öster och det stora tempelområdet Wat Rai King !

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wille

wille

Det var inget turist mål skrev tallviking, då jag skrev River kvai

mvh

Nerike

River Kwai maste val vara ett av Thailands mer valkanda turistmal eller? Finns flera s:k Floating Markets i Bangkoks omnejder - mer eller mindre turistiga kan man val saga

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking

Jag var ensam farang på den marknaden i alla fall Såg nog en och annan vid Wat Rai King möjligtvis

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Jag var ensam farang på den marknaden i alla fall Såg nog en och annan vid Wat Rai King möjligtvis

Ser intressant ut! Hur kommer man dit ? Bil/båt mm ? /mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking

Ser intressant ut! Hur kommer man dit ? Bil/båt mm ? /mvh

Vi körde bil. Tjejen har ett radhus i närheten som hon har hyrt ut numera. Man kör västerut från Bangkok City på PetKasem Road ca 2 mil och svänger höger strax innan man kör över den floden så kommer man in till stora tempelområdet Wat Rai King och fortsätter man en kilometer förbi det kommer man till marknadsområdet nere vid floden. verkade vara ett populärt utflyktsmål för lokalbefolkningen för att dels handla dagligvaror och dels njuta av floden med en båttur eller mat på en av restaurangerna som flyter ute på floden

Även området Rose Garden strax söder om Pet Kasem road på samma flod verkar klart fint men jag har inte varit där själv

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Wille

River kvai går ända upp till burma, det många bara tänker på är Bron över river kvai

Den är den största bi floden Chao Phraya

mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Från en som bott i BKK i 20 år säger att Tachin River och Nakhon Chaisri river är samma flod, men det vet inte vi faranger om ännu , så jag tycker att Kung Otto bör fortsätta

Klart jag är ute efter sex.....men det händer att jag är ute efter midnatt också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wille

Från en som bott i BKK i 20 år säger att Tachin River och Nakhon Chaisri river är samma flod, men det vet inte vi faranger om ännu , så jag tycker att Kung Otto bör fortsätta

Da borde rimligtvis aven Suphan river vara ratt :crazy: Kart barn har manga namn.

Tar en latt fraga sa lange.

Var star jag nar bilden tages? Bilden togs igar for ovrigt.

IMG_5648.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

:drinks::whistle::friends: Jag tror det är inifrån Knasens ögon när han gick från bodegan Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Knasen

:drinks::whistle::friends: Jag tror det är inifrån Knasens ögon när han gick från bodegan Mvh Måne

Jo det snurrade som ett pariserhjul inne i huvvet då iaf :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Kan det vara vid Brittiska ambassaden? :)

jo det är rätt (enl willes bilder)han sover nog nu den lille djurgårdarn5

Ändrades av clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Naja, stod inne pa Food Loft pa vaning 7 pa Central Chidlom.

ahh mingla igen :ironi::whistle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan det vara Lisseberg som man ser från Ullevi?? :ironi:

Mvh Svampen :wai:

Ändrades av svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet, Jag vet, Jag vet, Jag vet, Jag vet, Jag vet

Food Loft pa våning 7 på Central Chidlom

Mvh

Nerike *smile*

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Okey ett favoritställe.Tips no bars no nightlife.Glömde en sak vad heter byn?

post-3247-126771281691_thumb.jpg

Ändrades av Kung Otto
Link to comment
Dela på andra sajter

Japp! Utifrån de extremt utmärkande kännetecknen och dina tips så gissar jag på att det är en gata med träd och en röd buss någonstans i Thailand!

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp! Utifrån de extremt utmärkande kännetecknen och dina tips så gissar jag på att det är en gata med träd och en röd buss någonstans i Thailand!

Vid havet !

Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...