crazyswede Inlagd Augusti 5, 2008 Dela Inlagd Augusti 5, 2008 Aj fan då .. ska vi hitta på då? Okay , vilken Bar/Soi är det här i Pattis ... verkar ju vara populärt känna till namn på barerna nu i nån annan tråd här .. brukar aldrig minnas sånt men den här minns jag dock namnet på iom. jag bodde uppe på i 2mån. , mitt i smeten om man så säger! ps. Efter det här ska jag "unsubba" den här tråden tror ja! hahaha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Augusti 5, 2008 Dela Inlagd Augusti 5, 2008 Anna Jet soi 7 Pattaya. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
crazyswede Inlagd Augusti 5, 2008 Dela Inlagd Augusti 5, 2008 Duktig kille "lill_kurre" , precis mitt i prick! Bollen är din! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Augusti 5, 2008 Dela Inlagd Augusti 5, 2008 Jag bollar vidare till någon frivillig eftersom jag inte har några bilder. Jag är ny när det gäller forum så jag har heller ännu inte kunskapen om hur man bifogar bilder. Varsågod nästa, den som känner för det. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Augusti 5, 2008 Dela Inlagd Augusti 5, 2008 Jaha det verkar som ingen vill fortsätta, så jag lägger in en fråga Vem är detta. vad.jpg Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest LadPrao Inlagd Augusti 5, 2008 Dela Inlagd Augusti 5, 2008 Kan det möjligvis vara Prins Birabongse Bhanutej Bhanubandh, mest känd som Prince Bira, född 15 juli 1914 i Bangkok i Siam, död 23 december 1985 i London? mvh Googlare LP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joints Inlagd Augusti 5, 2008 Dela Inlagd Augusti 5, 2008 Skulle just chansa på en prins men Ladprao hann före. Prins Bira låter ju som en cool prins. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Augusti 5, 2008 Dela Inlagd Augusti 5, 2008 Ladprao grattis rätt svar Prince Bira, då var bollen din Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest kalim Inlagd Augusti 5, 2008 Dela Inlagd Augusti 5, 2008 LadPrao. Klarar Du av att reda ut hur "Prins Bira" är släkt med thailands nuvarande kung ? Googla vidare ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest LadPrao Inlagd Augusti 5, 2008 Dela Inlagd Augusti 5, 2008 OK, snurrar vidare tråden med denna bild vilken plats? mvh LP var.jpg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Augusti 5, 2008 Dela Inlagd Augusti 5, 2008 kalim Här står släktförhållande, http://www.thailands...hailandkung.htm Mvh Nerike (som kan googla också) Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Augusti 5, 2008 Dela Inlagd Augusti 5, 2008 LadPrao. Lite mer tips kan vara precis vart som helst mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest LadPrao Inlagd Augusti 5, 2008 Dela Inlagd Augusti 5, 2008 Tja Nerike. Ledtråd 1: Det finns en ledtråd mitt i bilden. Ledtråd 2: Om man utövat en viss aktivitet på platsen, och dessutom är ovan vid aktiviteten känner man lätt igen ledtråd 1 och platsen. kryptiskt? mvh LP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Caveman Inlagd Augusti 5, 2008 Dela Inlagd Augusti 5, 2008 Bangkok maraton? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest LadPrao Inlagd Augusti 5, 2008 Dela Inlagd Augusti 5, 2008 Tja Kalim. Fösöker lista ut det exakta släktförhållandet mellan Prince Bira och Kung Bhumipol. Bhumipol är sonson till Rama V. Bira är sonson till Rama IV. Rama V är far till rama IV. Bhumipol är kusinbarn till Prins Bira?? Tja Caveman. Inte BKK maraton, det är en plats inte en aktivitet, men det har inte med BKK maraton att göra. mvh LP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cinerator Inlagd Augusti 5, 2008 Dela Inlagd Augusti 5, 2008 Quote Tja Nerike. Ledtråd 1: Det finns en ledtråd mitt i bilden. Ledtråd 2: Om man utövat en viss aktivitet på platsen, och dessutom är ovan vid aktiviteten känner man lätt igen ledtråd 1 och platsen. kryptiskt? mvh LP hade ju vart trevligt om folk kunde lägga in lite större bilder... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Augusti 5, 2008 Dela Inlagd Augusti 5, 2008 Quote hade ju vart trevligt om folk kunde lägga in lite större bilder... Precis min tanke, den är väl på gränsen till att kunna användas rakt av som avatar... member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
crazyswede Inlagd Augusti 5, 2008 Dela Inlagd Augusti 5, 2008 Tro mig , ni vill inte se större falang kärringar än så där hahaha Efter ha tagit fram förstoringsglaset kan man se en angivelse i kilometer hitom pilen 2,0 alt. 2,3km tror ja det är .. tror det är 2 feta falanger som förirrat sig på Don Muang´s taxi bana ca. 2-2,3 kilometer från Gate 17 för ca: 4 år sen?! Nu kan ja väl inte ha rätt iaf. hoppas ja! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest kalim Inlagd Augusti 5, 2008 Dela Inlagd Augusti 5, 2008 LadPrao. Kuriosa. Kungarna på den tiden var inte direkt monogama. Rama IV (Mongkut) hade 35 fruar och fick sammanlagt 84 barn. Rama V ( Chulalongkorn ) var än värre hela 153 fruar men han lyckades trots detta "endast" få 77 barn. Rama VI förbjöd sedermera månggifte. Bilden - ingen aning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest LadPrao Inlagd Augusti 5, 2008 Dela Inlagd Augusti 5, 2008 OK, förstorar bilden 1 snäpp. Frågan är fortfarande, vilken plats? mvh LP ps. Vilka Fallangkärringar? ds var2.jpg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jag Har En Vit Bil Inlagd Augusti 5, 2008 Dela Inlagd Augusti 5, 2008 Lumpini Park gissar jag på i brist på annat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
crazyswede Inlagd Augusti 5, 2008 Dela Inlagd Augusti 5, 2008 Quote Rama V ( Chulalongkorn ) var än värre hela 153 fruar men han lyckades trots detta "endast" få 77 barn. Det var ju bara för att 2/3 av stallet var Katoey:er ju! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest LadPrao Inlagd Augusti 5, 2008 Dela Inlagd Augusti 5, 2008 Tja .. Lumpini Park är rätt svar. En av mina favoritplatser i Bangkok. Rekommenderar en tripp dit, speciellt på lördag eller söndag morgon när folklivet är som mest aktivt. Den som försökt sig på att jogga här och är lika otränad som jag känner igen dessa hundrametersmarkeringar, speciellt på andra eller tredje varvet. Varsågod Jag Har En Vit Bil , tråden är din ... mvh LP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jag Har En Vit Bil Inlagd Augusti 5, 2008 Dela Inlagd Augusti 5, 2008 Då undrar jag vilket hotell detta är: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
crazyswede Inlagd Augusti 5, 2008 Dela Inlagd Augusti 5, 2008 Hotel Nana Soi4! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu