mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 28, 2010 Dela Inlagd Januari 28, 2010 Tja. Childrens discovery museum, Bangkok ? /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Januari 28, 2010 Dela Inlagd Januari 28, 2010 Tja. Childrens discovery museum, Bangkok ? /mvh Nej tyvar. Kunde iofs ha varit dock... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 29, 2010 Dela Inlagd Januari 29, 2010 Manöverpanelen på Discovery!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 29, 2010 Dela Inlagd Januari 29, 2010 Färgblindstest vid utfärtdande av thailändskt körkort? /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 29, 2010 Dela Inlagd Januari 29, 2010 Hissknapparna på ponnyhouse När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 29, 2010 Dela Inlagd Januari 29, 2010 Tom Tits Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nybbe Inlagd Januari 29, 2010 Dela Inlagd Januari 29, 2010 Mc Donalds snabbmats knappar Klart jag är ute efter sex.....men det händer att jag är ute efter midnatt också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Januari 29, 2010 Dela Inlagd Januari 29, 2010 Nja, trodde det skulle tas da jag vet flera medlemmar som besokt stallet. Jag har sjlv varit dar med bla bade Atom och Kim med familjer. Svaret finns kanske i Kims bildtrad... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Januari 29, 2010 Dela Inlagd Januari 29, 2010 Manöverpanelen på Discovery!! Missade detta! Helt ratt Svampen - kor vidare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 29, 2010 Dela Inlagd Januari 29, 2010 Tja vart? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 29, 2010 Dela Inlagd Januari 29, 2010 Missade detta! Helt ratt Svampen - kor vidare Äh.. OK att du lämnar över, men efter att ha tänk efter vad det kan vara är jag nu genuint intresserad av det riktiga svaret. / mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 29, 2010 Dela Inlagd Januari 29, 2010 Tja vart? Den masten i bakrunden ger mig en känsla av Koh Chang? efter att ha sett dom i natten från motobiken. Så min absoluta chansning blir Koh Chang. / mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Larsson Inlagd Januari 29, 2010 Dela Inlagd Januari 29, 2010 Ser ut som Kiruna för mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 29, 2010 Dela Inlagd Januari 29, 2010 Äh.. OK att du lämnar över, men efter att ha tänk efter vad det kan vara är jag nu genuint intresserad av det riktiga svaret. / mvh Det är Discovery BKK! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 29, 2010 Dela Inlagd Januari 29, 2010 Ser ut som Kiruna för mig Yes kör på ML!! MVH Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Larsson Inlagd Januari 30, 2010 Dela Inlagd Januari 30, 2010 Yes kör på ML!! MVH Svampen Ok vart?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Januari 30, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Januari 30, 2010 Hmmm, har oftast inte tid att kolla in på bildfrågetråden när jag är här i Thailand men just precis nu gjorde jag det i alla fall och såg att jag kunnat willes fråga från lekstället i bkk, och jag hade kunnat svampens fråga med bildvy från min födelsestad samt att jag tror att den sísta, ännu obesvarade, bildfrågan som M.L visar är från Laem phrom thep i Phuket. Inte alltid man kan 3 frågor på raken så jag kände att jag nog måste skriva och berätta. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Larsson Inlagd Januari 30, 2010 Dela Inlagd Januari 30, 2010 (ändrad) Hmmm, har oftast inte tid att kolla in på bildfrågetråden när jag är här i Thailand men just precis nu gjorde jag det i alla fall och såg att jag kunnat willes fråga från lekstället i bkk, och jag hade kunnat svampens fråga med bildvy från min födelsestad samt att jag tror att den sísta, ännu obesvarade, bildfrågan som M.L visar är från Laem phrom thep i Phuket. Inte alltid man kan 3 frågor på raken så jag kände att jag nog måste skriva och berätta. Helt rätt... kör på Kim //Micke Ändrades Januari 30, 2010 av Mikael Larsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Februari 1, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Februari 1, 2010 Oj, har visst missat att föra frågan vidare. men då frågar jag nu på vilket välkänt turistmål detta återfinns? Och jag vill ha namnet på själva turistmålet/platsen, provinsnamn räcker inte. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Februari 2, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Februari 2, 2010 Aha, ingen besökare av platsen med detaljminne har ännu nämts titta in i tråden. Då tar vi en detaljbild till från platsen ifråga. Och frågan är alltså vad heter platsen? Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
anubis Inlagd Februari 2, 2010 Dela Inlagd Februari 2, 2010 Ok vart?? Ser ut som Laem phromthep i phuket Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Februari 2, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Februari 2, 2010 Tusan också, såg att det kommit in ett svar under bildfrågan och trodde att jag äntligen skulle kunna lämna över frågan. Men tyvärr, det anubis svarat på var en gammal fråga. Men jag skickar upp en detaljbild till från platsen och hoppas att det nu ska bli någon som känner igen sig. För jag vet bestämt att ett otal medlemmar varit på platsen ifråga. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Februari 2, 2010 Dela Inlagd Februari 2, 2010 Tja. Bild 3 ser ut som Bang Bao fishing pier, koh Chang?. /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Februari 2, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Februari 2, 2010 Tja. Bild 3 ser ut som Bang Bao fishing pier, koh Chang?. /mvh Både bild 1, 2 och 3 är från Bang Bao pier i södra ändan av Koh Chang. Så du tar över frågan. Tog för övrigt bilderna i förrgår. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Februari 2, 2010 Dela Inlagd Februari 2, 2010 (ändrad) Både bild 1, 2 och 3 är från Bang Bao pier i södra ändan av Koh Chang. Så du tar över frågan. Tog för övrigt bilderna i förrgår. Ett trivsamt ställe! Har varit där 3 gånger och till och med sovit över där men lyckades missa att lokalisera dom 2 första bilderna. OK. Kör en Detaljbild. Tror att många medlemmar har sett denna bild i Thailand, men var?. Var kan man se denna bild? /mvh Ändrades Februari 2, 2010 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu