Jump to content
IGNORERAD

Bildfrågan?

Kim

Recommended Posts

mamma bäng fan pappa käng

Tja.

Childrens discovery museum, Bangkok ?

/mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

• Svar 16,2k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• mamma bäng fan pappa käng

1408

• svampen

594

• Tallviking

456

• Tommy

446

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Färgblindstest vid utfärtdande av thailändskt körkort? /mvh

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Hissknapparna på ponnyhouse

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Nja, trodde det skulle tas da jag vet flera medlemmar som besokt stallet. Jag har sjlv varit dar med bla bade Atom och Kim med familjer. Svaret finns kanske i Kims bildtrad...

Dela på andra sajter

Missade detta! Helt ratt Svampen - kor vidare great.gif

Äh.. OK att du lämnar över, men efter att ha tänk efter vad det kan vara är jag nu genuint intresserad av det riktiga svaret. :) / mvh

Dela på andra sajter

Tja vart?

Den masten i bakrunden ger mig en känsla av Koh Chang? efter att ha sett dom i natten från motobiken.

Så min absoluta chansning blir Koh Chang. :) / mvh

Dela på andra sajter

Äh.. OK att du lämnar över, men efter att ha tänk efter vad det kan vara är jag nu genuint intresserad av det riktiga svaret. :) / mvh

Det är Discovery BKK!

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Hmmm, har oftast inte tid att kolla in på bildfrågetråden när jag är här i Thailand men just precis nu gjorde jag det i alla fall och såg att jag kunnat willes fråga från lekstället i bkk, och jag hade kunnat svampens fråga med bildvy från min födelsestad samt att jag tror att den sísta, ännu obesvarade, bildfrågan som M.L visar är från Laem phrom thep i Phuket.

Inte alltid man kan 3 frågor på raken så jag kände att jag nog måste skriva och berätta. :)

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Dela på andra sajter

Mikael Larsson

Hmmm, har oftast inte tid att kolla in på bildfrågetråden när jag är här i Thailand men just precis nu gjorde jag det i alla fall och såg att jag kunnat willes fråga från lekstället i bkk, och jag hade kunnat svampens fråga med bildvy från min födelsestad samt att jag tror att den sísta, ännu obesvarade, bildfrågan som M.L visar är från Laem phrom thep i Phuket.

Inte alltid man kan 3 frågor på raken så jag kände att jag nog måste skriva och berätta. smile.gif

Helt rätt... kör på Kim

//Micke

Ändrades av Mikael Larsson
Dela på andra sajter

Oj, har visst missat att föra frågan vidare. men då frågar jag nu på vilket välkänt turistmål detta återfinns?

Och jag vill ha namnet på själva turistmålet/platsen, provinsnamn räcker inte.

where99.jpg

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Dela på andra sajter

Aha, ingen besökare av platsen med detaljminne har ännu nämts titta in i tråden. Då tar vi en detaljbild till från platsen ifråga. Och frågan är alltså vad heter platsen?

where99b.jpg

Dela på andra sajter

Tusan också, såg att det kommit in ett svar under bildfrågan och trodde att jag äntligen skulle kunna lämna över frågan. Men tyvärr, det anubis svarat på var en gammal fråga.

Men jag skickar upp en detaljbild till från platsen och hoppas att det nu ska bli någon som känner igen sig. För jag vet bestämt att ett otal medlemmar varit på platsen ifråga.

where99c.jpg

Dela på andra sajter

Tja.

Bild 3 ser ut som Bang Bao fishing pier, koh Chang?.

/mvh

Dela på andra sajter

Tja.

Bild 3 ser ut som Bang Bao fishing pier, koh Chang?.

/mvh

Både bild 1, 2 och 3 är från Bang Bao pier i södra ändan av Koh Chang. Så du tar över frågan.

Tog för övrigt bilderna i förrgår.

Dela på andra sajter

Både bild 1, 2 och 3 är från Bang Bao pier i södra ändan av Koh Chang. Så du tar över frågan.

Tog för övrigt bilderna i förrgår.

Ett trivsamt ställe! Har varit där 3 gånger och till och med sovit över där men lyckades missa att lokalisera dom 2 första bilderna. smile.gif

OK. Kör en Detaljbild. Tror att många medlemmar har sett denna bild i Thailand, men var?. Var kan man se denna bild? /mvh

post-5592-126512333161_thumb.jpg

Ändrades av mamma bäng fan pappa käng

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...