Jump to content
IGNORERAD

Bildfrågan?


Kim

Recommended Posts

  • Svar 16,2k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • mamma bäng fan pappa käng

    1408

  • svampen

    594

  • Tallviking

    456

  • Tommy

    446

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Rätt svarat Dandy clapping.gif så det är din tur.

Tackar.

post-6713-126427912211_thumb.jpg

Vad försigår i dom här lokalerna?

På bilden är det bara thaiare men en och annan farang dyker också upp.

+ poäng om du ser vilken stad/avdelning det är.

dandy

Link to comment
Dela på andra sajter

Tackar.

post-6713-126427912211_thumb.jpg

Vad försigår i dom här lokalerna?

På bilden är det bara thaiare men en och annan farang dyker också upp.

+ poäng om du ser vilken stad/avdelning det är.

dandy

Kan man va på väg in i Camb!!!!! :whistle:

Vad som försigår Korruption!!!!

Ändrades av svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan man va på väg in i Camb!!!!! whistle.gif

Vad som försigår Korruption!!!!

Hehe...

Näe det är fel även om också här förekommer korruption.

post-6713-126428135495_thumb.png

Den här loggan hör till verksamheten.

dandy

Link to comment
Dela på andra sajter

I lokalen försigår prov för körkort? Staden är Bankan , Stadsdel Jatujak?

Klart jag är ute efter sex.....men det händer att jag är ute efter midnatt också.

Link to comment
Dela på andra sajter

I lokalen försigår prov för körkort? Staden är Bankan , Stadsdel Jatujak?

Körkort är helt rätt Nybbe great.gif .

Den här filialen ligger vid Sukhumvit.

Bangkok Area 3:

opposite Soi Sukhumvit 62/1,

Bangjak Prakhanong,

Bangkok

(men för att veta det måste man nog besökt det själv)

post-6713-12642875492_thumb.png

Du fortsätter.

dandy

Link to comment
Dela på andra sajter

Var hittar vi denna skönhet någonstans?

post-4328-126429537554_thumb.jpg

Klart jag är ute efter sex.....men det händer att jag är ute efter midnatt också.

Link to comment
Dela på andra sajter

I Hua Hin kanske ?

dandy

Inte bara kanske, den står där i Hua Hin :clapping: Go on Dandy

Klart jag är ute efter sex.....men det händer att jag är ute efter midnatt också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte bara kanske, den står där i Hua Hin clapping.gif Go on Dandy

Tackar.

Jag byter helt geografiskt läge.

post-6713-126434231174_thumb.png

Den här båten tar dig:

mellan 2 städer

inom samma land

mellan 2 olika kontinenter

Vad heter landet/kontinenterna ?

+ poäng om du vet städerna.

Ledtråd: enklav

dandy

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är båten som går mellan Algeciras och Ceuta.

Algeciras ligger i Spanien och Ceuta ligger i Nordafrika som spansk enklav.

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är båten som går mellan Algeciras och Ceuta.

Algeciras ligger i Spanien och Ceuta ligger i Nordafrika som spansk enklav.

Full pott. great.gif

Du fortsätter.

dandy

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, där har man ju varit i sina yngre dagar…

Bilden är tagen i Ceuta’s hamn någongång runt 1978.

post-3820-126436253639_thumb.jpg

Och nu till nästa fråga som jag tror är ganska lätt att svara på:

post-3820-126436263327_thumb.jpg

Vad heter ön bakom pojkarna och vad är den är mest känd för?

Är du riktigt duktig vet du också namnet på dess mest prominenta ”invånare”.

Lycka till!

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, där har man ju varit i sina yngre dagar…

Bilden är tagen i Ceuta’s hamn någongång runt 1978.

post-3820-126436253639_thumb.jpg

Och nu till nästa fråga som jag tror är ganska lätt att svara på:

post-3820-126436263327_thumb.jpg

Vad heter ön bakom pojkarna och vad är den är mest känd för?

Är du riktigt duktig vet du också namnet på dess mest prominenta ”invånare”.

Lycka till!

//Singha711

Alcatraz var ett fängelse på ön Alcatraz Island innanför Golden Gate vid San Francisco.

Tror att stadens invånare generellt kallas Bay Area...

mvh challenger98smile.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Alcatraz var ett fängelse på ön Alcatraz Island innanför Golden Gate vid San Francisco.

Tror att stadens invånare generellt kallas Bay Area...

mvh challenger98smile.gif

Javisst är det Alcatraz fängelset som syns på bilden.

Fastän med ”invånare” menade jag klientelet vars ”förvaring” var huvudsyftet..

Jag tänkte då på Al Capone som hade äran att gästa denna anläggning 1933-1939.

Men ok, challenger98, du svarade ju rätt på huvudfrågan och därmed är ballen din…

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

Javisst är det Alcatraz fängelset som syns på bilden.

Fastän med ”invånare” menade jag klientelet vars ”förvaring” var huvudsyftet..

Jag tänkte då på Al Capone som hade äran att gästa denna anläggning 1933-1939.

Men ok, challenger98, du svarade ju rätt på huvudfrågan och därmed är ballen din…

//Singha711

tack, javisst Al Capone satt där också det visste jag också, trodde att du menade generellt öknamn på folket i staden.

Jag undrar var man hittar denna invånare som man hedrar som en gud och vilken plats han finns på,

en ledtråd är en mycket berömd strand som detta kort är taget vid.

lycka till

mvh challenger98lol.gif

post-6780-126436465427_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Waikki beach, hawaii, USa? /mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Waikki beach, hawaii, USa? /mvh

Hej,

Helt riktigt, full pott

var så god och för bollen vidare......lol.gif

mvh challenger98wink.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Tackar..

Var e vi nu då? /mvh

post-5592-126436975388_thumb.jpg

Ändrades av mamma bäng fan pappa käng

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

new york

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

new york

Högt upp är det, men ej USA. /mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...