Nybbe Inlagd Januari 17, 2010 Dela Inlagd Januari 17, 2010 Thailand? Klart jag är ute efter sex.....men det händer att jag är ute efter midnatt också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 18, 2010 Dela Inlagd Januari 18, 2010 Ao Tonsai? /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Welder Inlagd Januari 18, 2010 Dela Inlagd Januari 18, 2010 Ao Tonsai? /mvh Nej, bilden är tagen några hundra meter in i skogen från en numera känd strand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Whisky Bird Inlagd Januari 18, 2010 Dela Inlagd Januari 18, 2010 Maya Bay? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Welder Inlagd Januari 18, 2010 Dela Inlagd Januari 18, 2010 Maya Bay? Det stämmer! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nybbe Inlagd Januari 20, 2010 Dela Inlagd Januari 20, 2010 Det verkar som Whisky Bird har somnat, så efter 2 dagar hoppar jag in med denna lätta bild. Var finns den. Klart jag är ute efter sex.....men det händer att jag är ute efter midnatt också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 20, 2010 Dela Inlagd Januari 20, 2010 Tja. Vägen precis utanför utfarten från Suvarnabhumi? /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nybbe Inlagd Januari 20, 2010 Dela Inlagd Januari 20, 2010 Mamma har varit i Bkk ser jag, kör vidare. Klart jag är ute efter sex.....men det händer att jag är ute efter midnatt också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 20, 2010 Dela Inlagd Januari 20, 2010 Mamma har varit i Bkk ser jag, kör vidare. Jo, den skylten har man passerat några gånger. har inget riktigt klurigt på denna dator. Kör den här: Vilken maträtt? "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nybbe Inlagd Januari 20, 2010 Dela Inlagd Januari 20, 2010 Det är Thod Man aroy aroy. Klart jag är ute efter sex.....men det händer att jag är ute efter midnatt också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 20, 2010 Dela Inlagd Januari 20, 2010 Det är Thod Man aroy aroy. Jajemensan. Kör på /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nybbe Inlagd Januari 20, 2010 Dela Inlagd Januari 20, 2010 Var finn denna restaurang ? Klart jag är ute efter sex.....men det händer att jag är ute efter midnatt också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 20, 2010 Dela Inlagd Januari 20, 2010 sirocco 1055 Silom Road 63rd floor, State Tower, Bangkok, 10500, Thailand ?? /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nybbe Inlagd Januari 20, 2010 Dela Inlagd Januari 20, 2010 Nej det är inte Sirroco. Klart jag är ute efter sex.....men det händer att jag är ute efter midnatt också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nybbe Inlagd Januari 21, 2010 Dela Inlagd Januari 21, 2010 Det är det andra, Vertigo, Banyantree hotel Sathorn road. Jag kan inte ladda upp någon ny bild för det är något fel. ta över ngn annan. / mvh Klart jag är ute efter sex.....men det händer att jag är ute efter midnatt också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 21, 2010 Dela Inlagd Januari 21, 2010 (ändrad) OK... kör en liten luring... Vi är kvar i BKK ... var ? /mvh Ändrades Januari 21, 2010 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nybbe Inlagd Januari 21, 2010 Dela Inlagd Januari 21, 2010 Luringen var svår, 1,9 km från Pho khao thong ? Kan vara var som helst Klart jag är ute efter sex.....men det händer att jag är ute efter midnatt också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 21, 2010 Dela Inlagd Januari 21, 2010 (ändrad) Ett till från samma plats kanske lyfter lite? /mvh Ändrades Januari 21, 2010 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dandy Inlagd Januari 21, 2010 Dela Inlagd Januari 21, 2010 Lumpini Park ? dandy Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 21, 2010 Dela Inlagd Januari 21, 2010 Lumpini Park ? dandy Stämmer bra det. den första bilden är en markering som förekommer var 100:e meter på joggingslingan. dandy kör på /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dandy Inlagd Januari 21, 2010 Dela Inlagd Januari 21, 2010 dandy kör på /mvh Tackar, jag tar en enkel Hit har jag kommit med en annan spårbunden trafik. Vad är koden för den stationen ? dandy Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 21, 2010 Dela Inlagd Januari 21, 2010 BTS /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dandy Inlagd Januari 21, 2010 Dela Inlagd Januari 21, 2010 Nix, inte BTS dandy Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dandy Inlagd Januari 21, 2010 Dela Inlagd Januari 21, 2010 BTS /mvh Men du är på rätt spår - haha, vitsigt va. dandy Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 21, 2010 Dela Inlagd Januari 21, 2010 he he läste lite snabbt. STATIONENS förkortning. kan det vara E4?, där byter jag ganska ofta i Bangkok, men nu sitter det mer i ryggmärgen än i huvudet. /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu