Guest wille Inlagd December 16, 2009 Dela Inlagd December 16, 2009 Nu borjar vi narma oss Herr Tandtroll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 16, 2009 Dela Inlagd December 16, 2009 Lao National Culture Hall, Vientiane, Laos? / mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd December 16, 2009 Dela Inlagd December 16, 2009 Sadar ja - Google ar din van! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 16, 2009 Dela Inlagd December 16, 2009 Sadar ja - Google ar din van! , Nej Nej, jag tänkte på Lao National Culture Hall direkt, men jag tänkte att så jäkla lätt kan det ju inte vara även om du skrev att det var lätt. En europabild, vilken stad? /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 17, 2009 Dela Inlagd December 17, 2009 Lägger på en bild till som ledtråd. Samma stad, vilken stad? /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joints Inlagd December 17, 2009 Dela Inlagd December 17, 2009 Prag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 17, 2009 Dela Inlagd December 17, 2009 (ändrad) Prag Stämmer bra det. Snacka om turisthordar på Kallebron i dessa tider. Kör på Joints. /mvh Ändrades December 17, 2009 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joints Inlagd December 17, 2009 Dela Inlagd December 17, 2009 (ändrad) Sitter med min minidator och på den har jag bara en bild sparad. Lustigt nog så är det denna. Vems födelsedag är det som firas? Ändrades December 17, 2009 av Joints Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joints Inlagd December 17, 2009 Dela Inlagd December 17, 2009 Jaha, det var tydligen ingen som kan det rätta svaret. Får väl göra det enklare då. Tror ni att det är General Sunthorn Kongsompong? http://en.wikipedia.org/wiki/Sunthorn_Kongsompong http://www.politicalfriendster.com/showPerson.php?id=3803&name=General-Sunthorn-Kongsompong Om du tror det så tror du rätt, grattis! Ta nu över denna tråd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Welder Inlagd December 17, 2009 Dela Inlagd December 17, 2009 Jag hoppar in med en annorlunda fråga. Jag har nämligen inget svar på den! Jag var här förra året men kommer inte ihåg namnet på platsen och hoppas att någon kan tala om för mig var jag varit. Jag vet ungefär var jag var och har ytterligare en bild till som ledtråd om det skulle behövas. Var finns den här trappan och vad leder den till? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lion Woods Inlagd December 17, 2009 Dela Inlagd December 17, 2009 Hejsan Welder ! Vet inte om det här är samma plats men rätt likt är det. Skulle det vara rätt så är du vid Wat Khao Kradong en liten bit utanför Buriram. Här kommer en annan bild på Buddan. Känns den igen ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Welder Inlagd December 17, 2009 Dela Inlagd December 17, 2009 Hejsan Welder ! Vet inte om det här är samma plats men rätt likt är det. Skulle det vara rätt så är du vid Wat Khao Kradong en liten bit utanför Buriram. Här kommer en annan bild på Buddan. Känns den igen ? Ja vad bra att någon kände till det! Jag har funderat länge på vad platsen hette. Jag var i Satuk men just den här dagen hade vi varit och hälsat på några släktingar utanför Buriram och besökte den här platsen på vägen hem. + till dig för din hjälp och så får du ta över ordet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lion Woods Inlagd December 17, 2009 Dela Inlagd December 17, 2009 Härligt Welder, att det stämde så precis. Kanske vi skulle starta en ny tråd som exempelvis "Var befann jag mig igår, kommer inte ihåg" . Hursomhelst här kommer en ny bild. Vilket tempel i Bangkok är detta ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 17, 2009 Dela Inlagd December 17, 2009 Wat Pho? MVH: BC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lion Woods Inlagd December 17, 2009 Dela Inlagd December 17, 2009 Wat Pho? MVH: BC Det har helt rätt Beer Chang. Varsågod och lägg in en ny bild. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 20, 2009 Dela Inlagd December 20, 2009 Tackar men jag lämnar bollen till någon frivillig. Har aldrig tid att kolla svaren så här dagarna innan Jul. Jag jobbar som "Tomte Nisse" på ett elektronik lager och gissa om det är övertid nu !!! Men snart tar det slut. Både Jul och kyla. Thailand från 5 Jan - 1 Maj. YEEEEAAAAHHHH!!!! GOD JUL ALLA! MVH: BC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 20, 2009 Dela Inlagd December 20, 2009 Vad heter bron? "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 21, 2009 Dela Inlagd December 21, 2009 Vi lägger på en tredje bild som ledtråd. Vad heter bron? /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 21, 2009 Dela Inlagd December 21, 2009 Hej. Rätt svar var U Bein bridge i Amarapura, Burma. http://en.wikipedia.org/wiki/Amarapura Nu ska jag packa er laptop och dra til ARN. Valfri kan ta över. /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 27, 2009 Dela Inlagd December 27, 2009 (ändrad) Tja. Drar igång med en ny bildfråga. Vad/var? /mvh Ändrades December 27, 2009 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 27, 2009 Dela Inlagd December 27, 2009 Två bilder till. Var? mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dandy Inlagd December 27, 2009 Dela Inlagd December 27, 2009 Trevligt ställe det där (om det är samma som jag tänker på). Plats för 1600 varav 99.9 % thai. Plattan i mattan på Tandawang/Rama 3. dandy Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 28, 2009 Dela Inlagd December 28, 2009 Trevligt ställe det där (om det är samma som jag tänker på). Plats för 1600 varav 99.9 % thai. Plattan i mattan på Tandawang/Rama 3. dandy Tja. Just dom här bilderna var från Tawandang på Rama Intra. Men det godkännes. Dandy kör på! Här finns lite info för en trevlig kväll. http://www.tawandang.co.th/web_eng/Home.html /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dandy Inlagd December 30, 2009 Dela Inlagd December 30, 2009 Var hittar du den här portalen ? dandy Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nybbe Inlagd December 31, 2009 Dela Inlagd December 31, 2009 Kan det vara från Sattahip in Chonburi? Klart jag är ute efter sex.....men det händer att jag är ute efter midnatt också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu