Jump to content
IGNORERAD

Bildfrågan?


Kim

Recommended Posts

mamma bäng fan pappa käng

Skulle gissat på Turkiet men det är ju i Thailand...Närmare bestämt i "Spermabadet" på Walking Street?huh.gif??

MVH: BC

Ej Turkiet, ej Thailand. /mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 16,2k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • mamma bäng fan pappa käng

    1408

  • svampen

    594

  • Tallviking

    456

  • Tommy

    446

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Tack.

Kör den här då, vad är detta ?

Det är ett antal människor som badar! Duger det som svar? Eller vill du ändra frågan? :whistle:

PianoPele

En darrning vid ögonens möte

www.thaitribes.com

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Det är ett antal människor som badar! Duger det som svar? Eller vill du ändra frågan? whistle.gif

Ja det är ett antal människor som badar, men ej rätt svar. frågan kvarstår.

Vad är detta ?

Ledtråd, det är inte Eriksdalsbadet.

/mvh

Ändrades av mamma bäng fan pappa käng

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det är ett antal människor som badar, men ej rätt svar. frågan kvarstår. Vad är detta ?

/mvh

Bad från skyn kan det vara "Pattis i Fallskärm"

I D KN

MVH Svampen " Vatten ser lika ut över allt"???:whistle:

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Bad från skyn kan det vara "Pattis i Fallskärm"

I D KN

MVH Svampen " Vatten ser lika ut över allt"huh.gifwhistle.gif

Inte Thailand.

Vatten ser lika nästan ut överallt. Det enda som varierar är vattnets salthalt, temperatur, form, färg, mineralhalt, sulfit och sulfathalt mm /mvh

Ändrades av mamma bäng fan pappa käng

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Döda havet. 'jag har varit där och flutit som en kork

Det är inte döda havet. Detta vatten, eller rättare sagt denna semiavskilda del av ett större vatten är inte speciellt salt men har andra egenskaper som gör det berömt.

/mvh

Ändrades av mamma bäng fan pappa käng

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker att vattnet på din bild är otroligt "Mjölkigt".

Så ser då vattnet inte ut i Vättern eller i Andaman havet eller Siam viken.

Så det ser verkligen inte lika ut överallt. Men har alltid tyckt att man blir lika blöt då man doppar sig! Lustigt;-)

Får man fråga hur du tagit bilden ??? För det är väll våra egna bilder vi ska använda eller?

MVH BC

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan det vara från Island? De har något varmbad där som ska vara bra för det mesta. Höga mineralhalter bl.a. Det visades ett program om det förra året där man kunde bli inpackad i lava-lera och sedan bada i en utomhus källa. Det kan ha varit "Packat och klart" eller något liknande men jag kan ju också vara helt fel ute? :( Något namn kan jag inte komma på.

Varmbadur kanske..

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Jag tycker att vattnet på din bild är otroligt "Mjölkigt".

Så ser då vattnet inte ut i Vättern eller i Andaman havet eller Siam viken.

Så det ser verkligen inte lika ut överallt. Men har alltid tyckt att man blir lika blöt då man doppar sig! Lustigt;-)

Får man fråga hur du tagit bilden huh.gif För det är väll våra egna bilder vi ska använda eller?

MVH BC

Mjölkigheten beror på på den höga mineralhalten i vattnet. bl.a. sulfit/sulfat- ? (vilken är det som luktar skit) halten i vattnet, samt dimma från att vattentemraturen är ca 40 grader celcius medan luften är nollgradig.

Bilden är tagen av mig.

/mvh

Ändrades av mamma bäng fan pappa käng

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Kan det vara från Island? De har något varmbad där som ska vara bra för det mesta. Höga mineralhalter bl.a. Det visades ett program om det förra året där man kunde bli inpackad i lava-lera och sedan bada i en utomhus källa. Det kan ha varit "Packat och klart" eller något liknande men jag kan ju också vara helt fel ute? sad.gif Något namn kan jag inte komma på.

Varmbadur kanske..

Jag godkänner det. Det är den blå Lagunen på Island. Welder kör på!/mvh

Ändrades av mamma bäng fan pappa käng

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Ett Cafe! /mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite väl luddigt svar kanske? B)

OK. Det är ett cafe med fontäner. Bilden är tagen från andra sidan dammen. :whistle:

Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan

Link to comment
Dela på andra sajter

OK. Det är ett cafe med fontäner. Bilden är tagen från andra sidan dammen. :whistle:

Klockrent svar, eller inte.. <_<

Kan dessvärre inte godkänna det om det inte kommer en mer geografisk riktig analys..

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

ledtråd? /mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Några ledtrådar.

Passerar man byggnaden på den förra bilden kommer man snart till bl.a. den här dammen som ligger framför huvudbyggnaden. Huvudbyggnaden syns tydligt från vägen.

Vad är det för byggnad och var ligger den?

post-5673-126054138015_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Var är denna bild tagen ?

post-3404-126056928816_thumb.jpg

helt klart Hua Hin.

osäker vilken strand.

/mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...