Lars12 Inlagd December 1, 2009 Dela Inlagd December 1, 2009 Patong ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 1, 2009 Dela Inlagd December 1, 2009 Ao Tonsai Phi Phi då ? Men Speed boats redan 1991 Njaaaa..Har nog fel. Säkert i Phuket istället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lars12 Inlagd December 1, 2009 Dela Inlagd December 1, 2009 (ändrad) Kamala Beach måste det vara Ändrades December 1, 2009 av Cambodia Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 1, 2009 Dela Inlagd December 1, 2009 Ao Tonsai Phi Phi då ? Men Speed boats redan 1991 Njaaaa..Har nog fel. Säkert i Phuket istället. Där satt den! Ao Ton sai, phi Phi. Beer Chang kör vidare. /mvh Avrundar med en bild från Juldagen 1991. Tung vandring av ngn anledning. / mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd December 2, 2009 Dela Inlagd December 2, 2009 Där satt den! Ao Ton sai, phi Phi. Beer Chang kör vidare. /mvh Avrundar med en bild från Juldagen 1991. Tung vandring av ngn anledning. / mvh Ursäktar att jag bryter mej imellan, men... är inte rätta svaret "Ao Loh Dalam"? Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 2, 2009 Dela Inlagd December 2, 2009 Ursäktar att jag bryter mej imellan, men... är inte rätta svaret "Ao Loh Dalam"? Lovelos Vad jag kommer ihåg är det Ton sai sidan. Den sidan man vadade iland på. På andra sidan var det bara sand då, om jag kommer ihåg rätt. Blir lite kondunderad efterswom du brukar ha koll. Hoppas jag kommer ihåg rätt. Hur som helst har jag godkänt Beer Changs svar. /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bonken Inlagd December 2, 2009 Dela Inlagd December 2, 2009 Visst e det Ao Loh Dalam var oxå där 91 faaan va nice bodde dock på long beach och fick traska i mörkret till/tillbaka från Phi-phi town... hehehehe gick inga long boats så sent tillbaka... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 2, 2009 Dela Inlagd December 2, 2009 Visst e det Ao Loh Dalam var oxå där 91 faaan va nice bodde dock på long beach och fick traska i mörkret till/tillbaka från Phi-phi town... hehehehe gick inga long boats så sent tillbaka... OK jag ger mig. Jag har haft fel förr. Beer Chang får köra vidare eftersom jag godkände hans svar först. LoveLOS får en + karma i tröst för det rätta svaret. /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd December 3, 2009 Dela Inlagd December 3, 2009 OK jag ger mig. Jag har haft fel förr. Beer Chang får köra vidare eftersom jag godkände hans svar först. LoveLOS får en + karma i tröst för det rätta svaret. /mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 4, 2009 Dela Inlagd December 4, 2009 (ändrad) Kör du.Ao Tonsai är ju andra sidan. Mycket riktigt! MVH: BC Ändrades December 4, 2009 av Beer Chang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 6, 2009 Dela Inlagd December 6, 2009 "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 6, 2009 Dela Inlagd December 6, 2009 Väntar ni på mig ändå ? Trodde Lovelos skulle ta över då han ändå hade mer rätt. Men då kör väll jag en då. Vart finner man detta tempel ? Jag kommer just nu inte ihåg namnet på Templet men man måste ta sig till en Bergsby för att ta sig hit så vad heter den byn ? MVH: BC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 6, 2009 Dela Inlagd December 6, 2009 Bilden kom tydligen inte med. Så här kommer den. Vilken bergsby måste man till för att ta sig hit ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 8, 2009 Dela Inlagd December 8, 2009 Wat samsua? /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 9, 2009 Dela Inlagd December 9, 2009 "Vilken Bergsby måste man till för att ta sig hit"? Som sagt...Jag vet inte vad templet heter. Hitta inte namnet i LP eller någon karta. Sökning på Wat Samsua på google gav inga ledtrådar heller. Så vad heter Byn där Te plantager och fabriker finns? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 9, 2009 Dela Inlagd December 9, 2009 Doi Mae Salong? /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 9, 2009 Dela Inlagd December 9, 2009 RÄTT! Kör vidare! MVH: BC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 9, 2009 Dela Inlagd December 9, 2009 OK, tackar. En enkel? var? /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 9, 2009 Dela Inlagd December 9, 2009 Inte varit där men det är Halong Bay Vietnam. mvh BC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 9, 2009 Dela Inlagd December 9, 2009 Inte varit där men det är Halong Bay Vietnam. mvh BC Stämmer bra det, kör på Beer chang. /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 10, 2009 Dela Inlagd December 10, 2009 Ja då kör jag med en enkel och hoppas vi får med någon "Ny" tävlande ;-) Vad heter ön ? MVH: BC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 10, 2009 Dela Inlagd December 10, 2009 Chicken island? /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 10, 2009 Dela Inlagd December 10, 2009 Ha ha ha....Rätt. Kör du. Jag ska försöka avstå från att svara;-) Lite nytt blod i tråden skulle inte skada eller hur ! MVH: BC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 10, 2009 Dela Inlagd December 10, 2009 Tack. Kör den här då, vad är detta ? "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 10, 2009 Dela Inlagd December 10, 2009 Skulle gissat på Turkiet men det är ju i Thailand...Närmare bestämt i "Spermabadet" på Walking Street??? MVH: BC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu