mamma bäng fan pappa käng Inlagd November 29, 2009 Dela Inlagd November 29, 2009 OK Tackar. Då tycker jag vi går ombord på det här planet. Var kommer vi att landa? Vad heter staden? /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd November 29, 2009 Dela Inlagd November 29, 2009 OK ... då var vi framme. dags att spana in vår lilla stad. Var har vi hamnat? /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 29, 2009 Dela Inlagd November 29, 2009 Ett plan som bara går åt ett håll ? Jag chansar på Pnom Phen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd November 29, 2009 Dela Inlagd November 29, 2009 Ett plan som bara går åt ett håll ? Jag chansar på Pnom Phen? Tyvärr inte Phnom pehn. /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 29, 2009 Dela Inlagd November 29, 2009 Du är i Laos! Vientiane ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd November 29, 2009 Dela Inlagd November 29, 2009 Du är i Laos! Vientiane ? Vientiane är tyvärr fel /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd November 30, 2009 Dela Inlagd November 30, 2009 Lite utflykter i närområdet måste vi väl ändå göra? Vad heter staden? "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd November 30, 2009 Dela Inlagd November 30, 2009 Jag chansar på Muang Chiang Rai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd November 30, 2009 Dela Inlagd November 30, 2009 Jag chansar på Muang Chiang Rai Tyvärr inte Muang Chiang Rai \ mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nybbe Inlagd November 30, 2009 Dela Inlagd November 30, 2009 (ändrad) Kan det vara Hlaung Phrabang in Laos Ändrades November 30, 2009 av Nybbe Klart jag är ute efter sex.....men det händer att jag är ute efter midnatt också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd November 30, 2009 Dela Inlagd November 30, 2009 Kan det vara Hlaung Phrabang in Laos Helt Rätt! Luang Prabang i Laos. Nybbe varsågod och kör nästa bildfråga! / mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nybbe Inlagd November 30, 2009 Dela Inlagd November 30, 2009 Jag provar med denna bild och ser om ni kan lista ut var jag är, det är söderut iallafall. mvh Klart jag är ute efter sex.....men det händer att jag är ute efter midnatt också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd November 30, 2009 Dela Inlagd November 30, 2009 Khao Sok national Park? /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nybbe Inlagd December 1, 2009 Dela Inlagd December 1, 2009 Tyvärr inte Khao Sok Nationalpark, men det börjar med Khao.. och inte långt därifrån. Mvh Klart jag är ute efter sex.....men det händer att jag är ute efter midnatt också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nybbe Inlagd December 1, 2009 Dela Inlagd December 1, 2009 Det är väl inte det populäraste stället i landet. Mvh Klart jag är ute efter sex.....men det händer att jag är ute efter midnatt också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 1, 2009 Dela Inlagd December 1, 2009 Tjänare Gubbs. Vilken stad å gata är detta. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd December 1, 2009 Dela Inlagd December 1, 2009 Jag svarar på Nybbes bild. Kan det vara Khao Phang? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 1, 2009 Dela Inlagd December 1, 2009 Khao lak? /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nybbe Inlagd December 1, 2009 Dela Inlagd December 1, 2009 Det är inte Khao Lak inte Khao Phang,detta är ett misstag från min sida och jag har inte tid att svara på era frågor, ber om ursäkt för det. Floden heter Kraburi och är gräns mellan Burma och Thailand, platsen heter Khao Fa Chi och är ingen turist plats, ett litet ställe efter vägen norr om Ranong. Någon annan kan ta över nu, mvh Klart jag är ute efter sex.....men det händer att jag är ute efter midnatt också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phuket18.5 Inlagd December 1, 2009 Dela Inlagd December 1, 2009 Nybbe, Det var en fin bild från Viewpoint i Kra Buri. Har hus några km söderut och brukar åka lite runt men har inte varit just där. Tack för ett nytt utflyktsmål. Phuket18.5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nybbe Inlagd December 1, 2009 Dela Inlagd December 1, 2009 Hejsan Phuket 8,5 Det finns många bra och fina ställen som man bara åker förbi, så det är värt att besöka detta ställe hade,Nybbe Klart jag är ute efter sex.....men det händer att jag är ute efter midnatt också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 1, 2009 Dela Inlagd December 1, 2009 ..... Någon annan kan ta över nu, mvh .... OK. Drar igång bildfrågan med en enkel. Julafton 1991, men var? /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phuket18.5 Inlagd December 1, 2009 Dela Inlagd December 1, 2009 Ser ut som Nai Harn Beach, Phuket innan de byggde Yact-club:en men det kan säkert vara någon helt annan stans. Phuket18.5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 1, 2009 Dela Inlagd December 1, 2009 tyvärr ite Nai Harn Beach /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 1, 2009 Dela Inlagd December 1, 2009 tyvärr ite Nai Harn Beach /mvh Kan det vara Freedom Beach Phuket? MVH Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu