Keithan Inlagd November 21, 2009 Dela Inlagd November 21, 2009 ? Robinsson Bay ! Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 22, 2009 Dela Inlagd November 22, 2009 (ändrad) Jag misstänker att ni tror bilden är från nått annat land ? Den är från en ö "HEMMA" i Thailand. Gissa vidare. Den som tar den på uteslutningsmetoden får minuspoäng MVH: Beer Chang Ändrades November 22, 2009 av Beer Chang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sixten_Dussin Inlagd November 22, 2009 Dela Inlagd November 22, 2009 Bilden ser ju rätt gammal ut så jag måste dra till med nåt så banalt som Samui, long time ago. Strax norr om Chaweng uppe i NÖ "hörnet". Motivet är ju inte helt ovanligt på dom breddgraderna Jai-yen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 22, 2009 Dela Inlagd November 22, 2009 "Bilden ser ju rätt gammal ut" Nej inte alls. Den är tagen för knapt 2 år sedan. Lite dålig kvalitet märkte jag med. Men det ligger långt ifrån Cocos Mallis. (Koh Samui). Rätt hav dock. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd November 22, 2009 Dela Inlagd November 22, 2009 Koh chang? /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd November 22, 2009 Dela Inlagd November 22, 2009 Koh samet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 22, 2009 Dela Inlagd November 22, 2009 Coral Island, utanför södra Phuket?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dine4 99 Inlagd November 22, 2009 Dela Inlagd November 22, 2009 Kan det vara Koh Mak ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd November 23, 2009 Dela Inlagd November 23, 2009 "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 23, 2009 Dela Inlagd November 23, 2009 Tyvärr så har ingen haft rätt än så länge. Det verkar som att någon kommer ta hem även denna bildfråga med uteslutningsmetoden. Vet inte vad jag ska ge för ledtrådar....OK...Man befinner sig inte så långt ifrån Kambodia. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd November 24, 2009 Dela Inlagd November 24, 2009 Vet inte vad jag ska ge för ledtrådar... Vad sägs om en bild till.? Svårt att gissa från en halvtaskig bild från en nästan folktom strand .. Gissar på ngt i närheten av kambodja: Koh Kut? /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 24, 2009 Dela Inlagd November 24, 2009 """Vad sägs om en bild till.? Svårt att gissa från en halvtaskig bild från en nästan folktom strand .."""" Då jag endast tog några foton med min INSTAMATIC från denna plats så finns ingen annan bild eller av annan kvalitet. Så J...A "Taskig" är bilden ändå inte! Folktom eller inte så undrar jag om du skulle sökt efter någon du känner igen på stranden ifall den skulle varit befolkad? Men tyvärr så måste jag medge att DU HADE RÄTT! På frågan alltså! Kör vidare! Med en BRA bild ! Gärna med lite utmaning. Inget Pattis eller Phuket tack! Jag drar mig nu undan från denna tråd då mina bilder inte har den KNIVSKARPA skärpan som en system kamera ger. Vi får skapa en tråd till oss amatorfotografer. ADIOS! Beer Chang "Alltid med skakande händer för bästa fotokvalitet" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd November 24, 2009 Dela Inlagd November 24, 2009 (ändrad) """Vad sägs om en bild till.? Svårt att gissa från en halvtaskig bild från en nästan folktom strand .."""" Då jag endast tog några foton med min INSTAMATIC från denna plats så finns ingen annan bild eller av annan kvalitet. Så J...A "Taskig" är bilden ändå inte! Folktom eller inte så undrar jag om du skulle sökt efter någon du känner igen på stranden ifall den skulle varit befolkad? Men tyvärr så måste jag medge att DU HADE RÄTT! På frågan alltså! Kör vidare! Med en BRA bild ! Gärna med lite utmaning. Inget Pattis eller Phuket tack! Jag drar mig nu undan från denna tråd då mina bilder inte har den KNIVSKARPA skärpan som en system kamera ger. Vi får skapa en tråd till oss amatorfotografer. ADIOS! Beer Chang "Alltid med skakande händer för bästa fotokvalitet" Äh Lägg av. Stanna kvar. Ta det inte för för hårt. Jag personligen tycker att det är svårt att identifiera en strand med bara sand och palmer, för andra kanske det passar jättebra. Det tog 4 dygn att lösa din bild men det gick ju till slut. / mvh Ändrades November 24, 2009 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd November 24, 2009 Dela Inlagd November 24, 2009 (ändrad) Hej. Varifrån kommer denna bild? Vad heter vattnet som vi åker på ? På begäran lite utmannade och ej Pattis eller Phuket /mvh Ändrades November 24, 2009 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd November 24, 2009 Dela Inlagd November 24, 2009 Geirangerfjorden? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd November 24, 2009 Dela Inlagd November 24, 2009 Geirangerfjorden? Det är en fjord, men det är inte i Norge! /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 24, 2009 Dela Inlagd November 24, 2009 New Zealand ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd November 24, 2009 Dela Inlagd November 24, 2009 New Zealand ? Visst är det Nya Zealand och Fjorden heter? / mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 24, 2009 Dela Inlagd November 24, 2009 Doubtful Sound, Fjordland ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd November 24, 2009 Dela Inlagd November 24, 2009 (ändrad) Doubtful Sound, Fjordland ? Doubtful sound fick sitt namn efter när europerna kom så fråga en besättningman den andra 'Kan man komma in här? Varvid den andra besättningsmannen svara 'It's doubtful'. Denna fjord är dock mer seglingsbar och man kan se stora kryssningsbåtar här och den upptäcktes redan i gamla tider av europererna /mvh Ändrades November 24, 2009 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 24, 2009 Dela Inlagd November 24, 2009 Milford Sound ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd November 24, 2009 Dela Inlagd November 24, 2009 Milford Sound ? Så rätt så, Kör!!! / mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 24, 2009 Dela Inlagd November 24, 2009 Var finns dessa trä-rutschbanor långt in i berget ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd November 24, 2009 Dela Inlagd November 24, 2009 Kiruna? /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd November 24, 2009 Dela Inlagd November 24, 2009 Salzbergwerk Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu