Jump to content
IGNORERAD

Bildfrågan?


Kim

Recommended Posts

mamma bäng fan pappa käng
:ele:

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 16,2k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • mamma bäng fan pappa käng

    1408

  • svampen

    594

  • Tallviking

    456

  • Tommy

    446

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

mamma bäng fan pappa käng

Tja.

Jag tror definitivt att det är i Thailand, åtminstonde hitsidan, eftersom man kan se thailändska flaggan på grinden till huset längs till vänster. Dessutom kungaflaggan och thailänska flaggan på bron.

Men var vete tusan./ mvh

Ändrades av mamma bäng fan pappa käng

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Mamma du har rätt om Thailand.

En liten klurig ledtråd: "Staden har en lång kontakt med stor stad via ström?"

Nu är det väl lätt? :unsure::mellow::whistle:

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Mamma du har rätt om Thailand.

En liten klurig ledtråd: "Staden har en lång kontakt med stor stad via ström?"

Nu är det väl lätt? :unsure::mellow::whistle:

Ledtråd 2 vakar över staden?

post-4567-125741138775_thumb.jpg

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Jag gissar på Jomtien./mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Tha Thon ovanför Chang Mai (tack för en liten led tråd pele)

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Tha Thon ovanför Chang Mai (tack för en liten led tråd pele)

Mvh

Nerike

Thats it Nerike Shot man!!! :great:

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

gosatta

rätt eftersom du kunde stället snabbt så tror jag att du vet staden.

ta över bollen.

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Stad Örebro

Gustafsviksbadet äventyrsbad

Hallå smart trodde du?

Mvh Svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...