Jump to content
IGNORERAD

Bar, Massage, Dating på nätet eller bara kärlek i första ögonblicket !


S m i l e 1

Recommended Posts

  • Svar 194
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • uptoyou

    11

  • stefan5300

    10

  • måne

    8

  • kitungmakmak

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

7 minuter sedan, skrev Soengsang:

Hm du är sällan ute va?

Ett tipps i välmening, Thailand är mer än bargator i Phuket, Pattaya, Changmai etc.

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

 

Ja, eller nä jag går inte ut på barer med fruntimmer som klänger på en och vill ha "lady drinkar".  Vad jag menade med raggning var att man energiskt letar efter nån som är intresserad av att följa med hem.

Det är ju ingenting man behöver göra i Thailand. Är man sugen på ett fruntimmer, så går man ju bara in på en bar och går ut igen om en stund. Och ang pengar, javisst man får väl oftast räkna med att betala för nöjet (det är ju prostituerade det handlar om) men att man skulle behöva ragga, i betydelsen att med svårighet leta upp någon, tror jag inte att man behöver. :)

BTT sa ju att han raggade på barer, därav mitt citat till honom.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
1 timme sedan, skrev Nemo:

 

Man "raggar" väl inte på barer i Thailand?  Det är väl bara att gå in och sätta sig med en som faller en i smaken och sedan ta henne med hem, oftast mot betalning.  Ragga på en Thaibar!  :rolleyes:

 

Jo du man får leta ganska länge innan den rätta dyker upp.

 

Skulle tippa på att man får lösa ut ca 500 tjejer innan HON dyker upp.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Jo du man får leta ganska länge innan den rätta dyker upp.

 

Skulle tippa på att man får lösa ut ca 500 tjejer innan HON dyker upp.

 

BTT

Mja det var väl du som rekommenderade obskyra ställen för att slippa bar fine eller att sitta vid damtoaletten och spana gratis.

Ulla på posten är ju också borta så ditt "bästföredatum" har nog gått ut.

Men lycka till med dina intentioner och ditt sökande.

 

Med vänlig hälsning Leadbelly

Ps

Innan du har löst ut 500 damer så är din plånka lika tom som din hjärna eller alterego.

Ändrades av leadbelly
Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev thomas001:

Ja! Här på MPR är det ju bekr. att nästan alla här har träffat sina fruar,flickvänner via dajtingsajter,på banken,varuhuset eller t.ex någon fest som polarna har haft.

Oftast har tjejerna ett bra jobb,är sjävforsorjande,pengar på banken. 

Knappt en käft har betalat sinod vid buddistiskt giftemål. Och har någon gjort det så har alltid sinoden gått tbx till givaren av sinoden.

 

Verkligheten på MPR men visst fan är det kul läsning!

 

Av sinsoden fick svärmor behålla 90k, 100k la jag på insats på gemensamt inköp av ny bil och 5B guld i delade smycken. Resten stämmer bra.

Är det något fel på det, har jag gjort bort mig nu igen? ;-)

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Jo du man får leta ganska länge innan den rätta dyker upp.

 

Skulle tippa på att man får lösa ut ca 500 tjejer innan HON dyker upp.

 

BTT

 

Bara 500 kvar för dig att beta av isf :-)

Hur kom du fram till den siffran? Är genuint intresserad av att veta.

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
47 minuter sedan, skrev SatanG:

 

Bara 500 kvar för dig att beta av isf :-)

Hur kom du fram till den siffran? Är genuint intresserad av att veta.

 

/ SatanG

Antagligen är det flera än så innan BTT hittar någon som vill följa med han.

 

 

Näää det kanske var för taskigt.

 

Ja ha.  MPR.

Link to comment
Dela på andra sajter

För styvt 40 år sedan fann och föll frugan för mig. Allt skedde på en offentlig plats - mer behövs inte sägas:D

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev Soengsang:

Hm du är sällan ute va?

Ett tipps i välmening, Thailand är mer än bargator i Phuket, Pattaya, Changmai etc.

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

Barer på LoiKhor rd i Chiang Mai är i praktisk taget döda. 

Det finns inte många som går till en bar där. 

Kultur livet med livemusik och utan barbrudar pågår på Niman rd.

Nästan inga barer i CNX som lockar kunder med sina barflickor. 

Det finns mycket gratis k**lla på andra ställe i stan. 

Ändrades av JJC
Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev thomas001:

Ja! Här på MPR är det ju bekr. att nästan alla här har träffat sina fruar,flickvänner via dajtingsajter,på banken,varuhuset eller t.ex någon fest som polarna har haft.

Oftast har tjejerna ett bra jobb,är sjävforsorjande,pengar på banken. 

Knappt en käft har betalat sinod vid buddistiskt giftemål. Och har någon gjort det så har alltid sinoden gått tbx till givaren av sinoden.

 

Verkligheten på MPR men visst fan är det kul läsning!

 

Eller också är verkligheten den att de flesta numera faktiskt träffar sina flickvänner på andra ställen än i barerna i Pattaya? 

 

/Krille

Link to comment
Dela på andra sajter

23 minuter sedan, skrev Krille:

 

Eller också är verkligheten den att de flesta numera faktiskt träffar sina flickvänner på andra ställen än i barerna i Pattaya? 

 

/Krille

Knappast (men bar-arbetare på turistorterna är ofta väldigt fina och trevliga kvinnor)...

Inte de av oss som träffat damen i sitt liv på en 2-veckors semester i alla fall.

 

Min semester var på 3,5 veckor, den gången...:burn_joss_stick:

 

 

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

stefan5300
3 timmar sedan, skrev Krille:

 

Eller också är verkligheten den att de flesta numera faktiskt träffar sina flickvänner på andra ställen än i barerna i Pattaya? 

 

/Krille

 

Visst är det så, ofta på dejtingsidor via internet, har själv hjälpt 2 tjejer i Pattaya att skriva  till sina "gubbar" när de har varit på väg till "barjobbet"263d022c92752ed6e2b035b1410bf332.jpgf48d878cd49968734b77c8b119c8e17c.jpg33955916-okay-smiley.jpg.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

stefan5300
2 timmar sedan, skrev måne:

Frugan såg mig på Efterlyst och slog till :waaaht:

 

Ja, ja överdriv inte nu din gamle buse100.jpgemoticonblog.jpeg.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Krille:

 

Eller också är verkligheten den att de flesta numera faktiskt träffar sina flickvänner på andra ställen än i barerna i Pattaya? 

 

/Krille

Jag skrev tidigare i en annan tråd " 4 timmar i Pattaya aldrig mera vill jag åka ditt igen " 

Bara det säger vad jag tycker om stället. Vad andra gillar eller inte det är deras bekymmer.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
2 timmar sedan, skrev JJC:

Jag skrev tidigare i en annan tråd " 4 timmar i Pattaya aldrig mera vill jag åka ditt igen " 

Bara det säger vad jag tycker om stället. Vad andra gillar eller inte det är deras bekymmer.

 

Ja att döma ut Pattaya efter 4 timmar...

Du är ju lika snarstucket som en kärring jag träffade.

Hon sa att jag var en dålig älskare. Hur kan hon veta det efter 27 sekunder? :doubt:

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev stefan5300:

 

Visst är det så, ofta på dejtingsidor via internet, har själv hjälpt 2 tjejer i Pattaya att skriva  till sina "gubbar" när de har varit på väg till "barjobbet"263d022c92752ed6e2b035b1410bf332.jpgf48d878cd49968734b77c8b119c8e17c.jpg33955916-okay-smiley.jpg.

 

Varför detta behov av att misstänkliggöra alla thaitjejer på datingsidor som luder?

Varför har vissa så svårt att acceptera att inte alla har träffat sina partners i baren?

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev SatanG:

 

Varför detta behov av att misstänkliggöra alla thaitjejer på datingsidor som luder?

Varför har vissa så svårt att acceptera att inte alla har träffat sina partners i baren?

 

/ SatanG

Det är inte fel på tjejer som jobbar i en bar utan fel på de så kallade män som klarar inte att skaffa sig lite knull utan att betala för det. Annars skulle de aldrig komma till. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam
25 minuter sedan, skrev JJC:

Det är inte fel på tjejer som jobbar i en bar utan fel på de så kallade män som klarar inte att skaffa sig lite knull utan att betala för det. Annars skulle de aldrig komma till. 

Är det bråttom och trycker på är det inte lätt att hitta gratis,speciellt dagtid:haha:

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
41 minuter sedan, skrev JJC:

Det är inte fel på tjejer som jobbar i en bar utan fel på de så kallade män som klarar inte att skaffa sig lite knull utan att betala för det. Annars skulle de aldrig komma till. 

Alla kanske inte har den sociala kompetens som krävs och det finns även de med olika handikapp som aldrig skulle få något utan att betala

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

37 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Alla kanske inte har den sociala kompetens som krävs och det finns även de med olika handikapp som aldrig skulle få något utan att betala

Du menar fet, luktar fan, genomsvettig Singhaline och onykter.

Handikappade? Inte ofta ser man de ute i Thailand.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
2 minuter sedan, skrev JJC:

Du menar fet, luktar fan, genomsvettig Singhaline och onykter.

Handikappade? Inte ofta ser man de ute i Thailand.

 

Och det vet du efter 4 timmar i Pattaya ?

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Och det vet du efter 4 timmar i Pattaya ?

Sådana exempel hittar du överallt i Thailand. I Pattaya svämmar det över med den sortens män. Ja 4 timmar var nog.

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Sam sip sam:

Är det bråttom och trycker på är det inte lätt att hitta gratis,speciellt dagtid:haha:

Du har väl "frökenhöger" med dig. Vad är problemet?

Med vänlig hälsning Leadbelly

Link to comment
Dela på andra sajter

21 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Jo du man får leta ganska länge innan den rätta dyker upp.

 

Skulle tippa på att man får lösa ut ca 500 tjejer innan HON dyker upp.

 

BTT

 

Jag fick intrycket att du skulle ha en short time, men så är tydligen inte fallet. Letar du efter en fru/flickvän/livskamrat så kanske du skulle söka på andra ställen än barer i Thailand. Det är ju en viss typ av kvinnor som har som sysselsättning att "jobba bar", fast det kanske den typen du söker?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...