Jump to content
IGNORERAD

Bar, Massage, Dating på nätet eller bara kärlek i första ögonblicket !


S m i l e 1

Recommended Posts

Hur "vet" man det ?

 

Att vara oskuldsfull eller vara oskuld är inte samma sak och läkarvetenskapen är fortfarande inte överens om hur man kan se om en kvinna är oskuld !

 

Därom tvistar de lärde!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 194
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • uptoyou

    11

  • stefan5300

    10

  • måne

    8

  • kitungmakmak

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Det märks och vem har skrivit om oskuldsfull, förövrigt tror jag läkarvetenskapen känner till hur man känner om en tjej är oskuld. Men vad säger lagen?

 

Du får nog kontakta läkarvetenskapen om du sitter inne med svaret på hur man ser att en tjej är "oskuld"

 

Eller tror du fortfarande på myten om att alla tjejer har någon slags magisk "mödomshinna" ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Du får nog kontakta läkarvetenskapen om du sitter inne med svaret på hur man ser att en tjej är "oskuld"

 

Eller tror du fortfarande på myten om att alla tjejer har någon slags magisk "mödomshinna" ?

 

Nä fan det är nog bättre att fråga dig, man ser inte att en tjej är oskuld men det känns/märks för flesta tjejer har väl någon gång haft en mödomshinna.

 

Förresten hur många mödisar har du "knäppt"?

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du får nog kontakta läkarvetenskapen om du sitter inne med svaret på hur man ser att en tjej är "oskuld"

 

Eller tror du fortfarande på myten om att alla tjejer har någon slags magisk "mödomshinna" ?

Skulle det visa sig att du även är expert på mödomshinnor. Då bryter jag fanimej ihop!!! :heat:

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle det visa sig att du även är expert på mödomshinnor. Då bryter jag fanimej ihop!!! :heat:

Sex och samlevnadsexpert heter det väl. :nyam:

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oskuld nej tack,tackar vet jag ett riktigt proffs som kan sitt jobb om jag skulle välja.

 

Ha en bra dag alla önskar Pust

Link to comment
Dela på andra sajter

Oskuld nej tack,tackar vet jag ett riktigt proffs som kan sitt jobb om jag skulle välja.

 

Ha en bra dag alla önskar Pust

 

Givetvis men vem fan kände till proffsen när man var 15 år.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Givetvis men vem fan kände till proffsen när man var 15 år.

Jag fick min första förkylning i snorren när jag var 15 Bast. vi var ett gäng som åkte till Mallis. Flög från Torslanda internationella flygplats.

Minns att planet var en Caravell. På mallis besökte vi SanAntonio mycket känt på den tiden. Proffset var en kvinna runt 40 bast.

Var väl knappt ett buskaskott men en go drypare fick man på köpet. Minns att jag pyntade 500 Pesetas för att bli förkyld i snorren.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag träffade min fru i ett kök i Linköping i stadsdelen Ryd! Hon var på besök och ville träffa en bra man... Och så fick hon nöja sig med mig... :nyam:  :wink: Det var väl inte direkt kärlek vid första ögonkastet men vi flyttade ihop efter typ en vecka! Och historien fram till idag är både lång och krokig men har lett fram till mycket kärlek och vänskap!

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Skulle det visa sig att du även är expert på mödomshinnor. Då bryter jag fanimej ihop!!! :heat:

Jag med ta mig fan...

Link to comment
Dela på andra sajter

Handen på hjärtat gott folk, hur många av era fruar/sambos/flickvänner var oskulder när ni träffade dem.

Inte min, det är jag säker på, hon har en dotter med sin första man och de var gifta i 7 år.

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Min måste har varit oskuld inga lån eller några barn innan samma gäller mig.

Men idag har vi barn o barnbarn men fortfarande inga skulder, helt okey..

 

   FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Det märks och vem har skrivit om oskuldsfull, förövrigt tror jag läkarvetenskapen känner till hur man känner om en tjej är oskuld. Men vad säger lagen?

 

:good:

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

Initialt på dateinasia.com, sedan efter en längre tids korrespondans blev det middag på Central Bangna. Hon blev inte särskilt imponerad av mig men gick med på att träffas igen.

Vi gifte oss sommaren 2009.

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...

Tja, hur vi träffades.  Jag blev utdragen och inbjuden på en privat-thaifest inne i centrala Stockholm av en thaikvinna. På festen berättade hon för några yngre damer att det var bara att ta för sig. Sedan fick jag inte vara en glad ungkarl längre, även om jag stretade emot. Min blivande fru tyckte visst att jag var något av det stiligaste hon sett, för hon gav inte upp förrän hon hade fått flytta in hos mig. Det var 20 år sedan.

 

Träbordsprofet

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner
5 minuter sedan, skrev Rospigg:

Tja, hur vi träffades.  Jag blev utdragen och inbjuden på en privat-thaifest inne i centrala Stockholm av en thaikvinna. På festen berättade hon för några yngre damer att det var bara att ta för sig. Sedan fick jag inte vara en glad ungkarl längre, även om jag stretade emot. Min blivande fru tyckte visst att jag var något av det stiligaste hon sett, för hon gav inte upp förrän hon hade fått flytta in hos mig. Det var 20 år sedan.

 

Jävla skrävvel,   du öppna plånboken på vid gavel annars hade hon aldrig flyttat in

Link to comment
Dela på andra sajter

:big_smile:   Va, jag! Nää, så snål som jag var på den tiden så fick frugan till och med betala flygbiljetterna för att få komma tillbaka. Det var nog mera långsiktigt möjligheten till arbete i Sverige än Farangens skrala kassa. Jag tror inte hon ville ha de obetalda räkningarna som låg i plånboken. Under sin vistelse i Sverige har hon kunnat få ihop en trevlig slant att köpa thaimark för.

 

Träbordsprofet

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
On 2 januari 2015 at 17:13, skrev Baa:

 

 

 

Jamen det va ju självklart att du har erfarenhet från de du inte träffat.

Själv har dalig erfarenhet av eskimåer eftersom jag aldrig träffat nån!

Träffade faktiskt en helt underbar eskimå tjej i Köpenhamn strax efter min första Thailandsresa 1972. Det var egentligen hennes syster som föste ihop oss, ja visst, systern är ju också eskimå. Men dom var faktiskt helt underbara båda två. Synd att jag tappade kontakten, djävla flygvapen tjänst. Annars kanske man suttit på Grönland nu och njutit av en KALL Carlsberg. Men först trodde jag att dom var från Asien.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle vilja se Uncen aka Krisiisan svara här, lampaffär i Jomtien var det visst som han hittade sin fru.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle vilja se Uncen aka Krisiisan svara här, lampaffär i Jomtien var det visst som han hittade sin fru.

Inte för jag ger mycket för den sjuka människan Uncen/Greger/Glegolo o allt han heter.

Men hans fru kan man lämna utanför....

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...