Jump to content
IGNORERAD

gemytligaste farang ställe


soi covboy

Recommended Posts

På tal om... Jag har två Renkalvar på ingång, köpte dom efter ett telefonsamtal i 03-tiden igår. En polare å ett gäng Lappar satt i en stuga å provsmakade vit-sprit när han kom ihåg att jag ville ha Ren...

 

Är det oskulder är jag med spekulant! Men inga jävla trafficing-renar från Rumänien..Bara lavabetande brunpälsande skönheter tas emot :ok:  :nyam:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 96
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • kitungmakmak

    11

  • Galten

    9

  • Sam sip sam

    9

  • B747

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Är det oskulder är jag med spekulant! Men inga jävla trafficing-renar från Rumänien..Bara lavabetande brunpälsande skönheter tas emot :ok:  :nyam:

 

 

Haha Ja dom här är Pure shit, väger mellan 50-60 kg. Helrakade.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha Ja dom här är Pure shit, väger mellan 50-60 kg. Helrakade.

 

WE HAVE A DEAL MAN!!!   Reser flagg bara av tanken på att köra pick... förlåt sätta tänderna i en sån :nyam:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ger alltid dricks till städerskorna och på så vis slipper man betala om man råkat förstöra nåt lakan. Jag blödde ner lakanet på ett hotell efter jag tatuerat mig.. inte ett ljud om nån ersättning. :)

 

Man ska hålla sig vän med dom hårt arbetande städerskorna! 

Håller med städerskorna är ok.

 Men skulle du sätta upp sådana lappar om du skulle driva ett ställe.

Som ett lodisställe. det kanske det är idag?

Brukar ge dricks efter hur bra städpersonalen är och där är det inga problem och gumman till och med  städar efter fast det inte bebövs.

Priset var långt över 1000 natten

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Gemytligaste farrangstället i Thailand?

 

Bodde bara där en 6-7 år, men har verkligen försökt komma på nåt gemytligt farrangställe...

Tänker mest på, typ skandinaviska ställen...

 

Flaggan på Stens tid var helt OK, men gemytligt, ja kanske en bra dag.

D´Pelican inn i BKK, var riktigt bra flera gånger, shuffleboard på nyårsafton är inte fel! Bra barbecue då och då smakade fint, men gemytligt, vet inte...

Maitans, är väl bra ibland, men vad fasen betyder gemytligt, för mej, "Mysigt och hemtamt" tänker jag, så Maits place, osäker.

 

Har nog aldrig upplevt ett riktigt "Gemytligt farrang-ställe" i Thailand, inte skandinaviskt iaf, kanske nån Irländsk pub med Guiness på menyn, fast Irländare kan ju vara lite stökiga ibland...

 

KFC och Mc Donalds är ju alltid trevligt, har tyvärr missat Hooters (som är mycket gemytligt i andra länder), så tyvärr jag känner inget  gemytligt farrang-ställe där nere...

Skulle kanske vara fiket på IKEA i BKK då...

 

 

MVH Tommy

 

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Hos Mister Big i Ao nang är det helmysigt,hela hans familj är heltrevliga och verkligen måna om sina gäster.Nu är det några år sen jag var där men minnet av dessa genomgoa människor sitter kvar.Kommer inte ihåg vad hotellet heter men det låg 100 meter ifrån beachroad uppför en liten backe.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med städerskorna är ok.

 Men skulle du sätta upp sådana lappar om du skulle driva ett ställe.

Som ett lodisställe. det kanske det är idag?

Brukar ge dricks efter hur bra städpersonalen är och där är det inga problem och gumman till och med  städar efter fast det inte bebövs.

Priset var långt över 1000 natten

Jag håller med dig fullständigt. Jag blir med lack när dom gnäller om skitsaker som lite smutsiga lakan osv. Men jag slantar gärna upp lite dricks till städerskorna oavsett om det finns idi*tlappar! Då jag tycker dom är förtjänta av lite dricks tanke på hur kasst dom tjänar. Sist gav vi städerskan överbliven dricka, leksaker till hennes barn och en liten slant. Det har jag inga problem med och det är inget som ruinerar oss. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ger alltid dricks till städerskorna och på så vis slipper man betala om man råkat förstöra nåt lakan. Jag blödde ner lakanet på ett hotell efter jag tatuerat mig.. inte ett ljud om nån ersättning. :)

 

Man ska hålla sig vän med dom hårt arbetande städerskorna! 

Di trodde nog du hadde mens :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Di trodde nog du hadde mens :D

Så man behöver inte betala p.g.a. mens? Hur är det för din egna del då? Piss behöver man inte heller betala för? Tanke på när din kateter går sönder? Så du slipper betala för dom gula fläckarna? :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är nog sällskapet som gör det gemytligt och trevligt. Eller förstörs av sällskapet åxå, behöver ja bara vara en störig typ på en restaurang så går mysfaktorn ner.

Men trots plaststolar och lite spartanskt, men i trevligt sällskap, så verkar det jäkligt trevligt vissa MPRare  har på Udon träffarna.

 

Jag gillar ju att snacka med expats och backpackers, få höra lite om var dom varit, planer och livet i allmänhet över en öl. Kan vara jäkligt trevligt även om vissa jag träffat på

inte hade alla hästar i stallet. Världsmästare i biljard och allt han var. Hörde senare av barpersonalen att han var ting-tong, det hade jag räknat ut själv, men jag hade ganska kul i alla fall.

 

Farangrestauranger/barer (eller en kombo som Maitans) brukar ju annars vara befolkat med trevligt folk. Träffade på en kille som drev restaurang i Kanchanaburi och hade lite dåligt med kuner så vi satt och snacka skit medans ungarna lekte rövare i restaurangen. Roligt och intressant att höra lite om hur livet som affärsidkare kan te sig rent praktiskt.

Sen tillbaka till båten, men stannade före jag äntrat lejdaren på restaurangen som hörde till hotellbåtarna och tog en öl med andra turister och diskuterade den fantastiska utsikten, fiskarna och utflyktsmål i kanchanaburi.

 

Klart trevligare än att gå och lägga sig framför TVn i rummet och bara lyssna till kluckandet av vattnet även om jag trivs med det åxå.

 

Så man kan ha det nästan vart som helst, och har man otur så behövs det bara en [ryss] för att sabba hela stämningen.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag håller med dig fullständigt. Jag blir med lack när dom gnäller om skitsaker som lite smutsiga lakan osv. Men jag slantar gärna upp lite dricks till städerskorna oavsett om det finns idi*tlappar! Då jag tycker dom är förtjänta av lite dricks tanke på hur kasst dom tjänar. Sist gav vi städerskan överbliven dricka, leksaker till hennes barn och en liten slant. Det har jag inga problem med och det är inget som ruinerar oss. 

Ett litet tips. Ska man bo flera nätter på samma ställe. Ge dricks första dagen till städerskan. Då blir man väl ompysslad hela tiden.

Ändrades av thomas001
Link to comment
Dela på andra sajter

Ett litet tips. Ska man bo flera nätter på samma ställe. Ge dricks första dagen till städerskan. Då blir man väl ompysslad hela tiden.

Det jag gav första dan i dricks fick jag nog igen i fler gratis vattenflaskor under veckan jag bodde på nåt hotell i Kambodja. Hatar att släpa på vatten åxå, så att få lite extra uppburet på rummet och stoppat i kylen var inte alls fel. :)

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett litet tips. Ska man bo flera nätter på samma ställe. Ge dricks första dagen till städerskan. Då blir man väl ompysslad hela tiden.

Har nog haft tur kanske men städerskorna är ett ärligt släkte.

Bryr mig inte om när jag lämnar kameror och laptopen framme, inte ens småslantar försvinner när de ligger på bordet fast de kan uppfattas som dricks.

Dricksen måste ges personligt alltså och det har inte blitt av utan tömmer fickorna på slantar och eventuellt 20 bathing också om jag bott längre tid på bordet innan jag checkar ut.

Fast har jag bott endast en fyllenatt så har jag ibland glömt det vilket spär på fylleångesten efteråt.

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Soppköket i lamai är ett trevligt ställe

Mats är trevlig, men det sitter lite störiga fyllon där ibland...

Rättare sagt gjorde, har inte vart på Samui på 6 år..

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett litet tips. Ska man bo flera nätter på samma ställe. Ge dricks första dagen till städerskan. Då blir man väl ompysslad hela tiden.

Jag trodde det var uppenbart när jag skrev som jag gjorde? :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Har nog haft tur kanske men städerskorna är ett ärligt släkte.

Bryr mig inte om när jag lämnar kameror och laptopen framme, inte ens småslantar försvinner när de ligger på bordet fast de kan uppfattas som dricks.

Dricksen måste ges personligt alltså och det har inte blitt av utan tömmer fickorna på slantar och eventuellt 20 bathing också om jag bott längre tid på bordet innan jag checkar ut.

Fast har jag bott endast en fyllenatt så har jag ibland glömt det vilket spär på fylleångesten efteråt.

Tjena!

Brukar samla alla mynt i en skål som blir min avskedspresent samt brukar jag lägga en sedel på den obäddade sängen för en bra hotell-vistelse.

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Tjena!

Brukar samla alla mynt i en skål som blir min avskedspresent samt brukar jag lägga en sedel på den obäddade sängen för en bra hotell-vistelse.

Fiffigare att muta henne lite första dan istället för sista.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Fiffigare att muta henne lite första dan istället för sista.

 

Läs igen!

En sedel på den obäddade sängen är från första dagen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Läs igen!

En sedel på den obäddade sängen är från första dagen.

 

Lägger ni en sedel PÅ sängen så tar oftast nån jävla manager pengen... Lägg sedeln under lakanet istället, då hamnar den i rätta händer.

Alla hotell har snyltare som springer upp så fort dom ser en gäst lämna foajén, även i Sverige.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Läs igen!

En sedel på den obäddade sängen är från första dagen.

Aha, då är jag med, trodde allt var avskedsgåvor.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Så man behöver inte betala p.g.a. mens? Hur är det för din egna del då? Piss behöver man inte heller betala för? Tanke på när din kateter går sönder? Så du slipper betala för dom gula fläckarna? :)

Du blir kanske åsså gammal,såvida du ente spricker av ilska i förtid :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...