Jump to content
IGNORERAD

Gratis Wifi i Thailand från April 2015


Tallviking

Recommended Posts

Va fan....fick man tyst på besservissern?,,,,,,,,,,tvivlar starkt på det,,han återkommer nog snart med nåt annat,,,,,,han måste nog tänka först eftersom han gått 3 år i varje klass.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 43
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tallviking

    8

  • Soengsang

    6

  • Sam sip sam

    6

  • thai412

    4

Mest aktiva i denna tråd

Va fan.fick man tyst på besservissern?,,,,,,,,,,tvivlar starkt på det,,han återkommer nog snart med nåt annat,,,,,,han måste nog tänka först eftersom han gått 3 år i varje klass.

 

Det är sådana som du som fått många att lämna det här forumet !

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är sådana som du som fått många att lämna det här forumet !

Vem har 

lämnat och ett svar tack ,ingen retur fråga nu herr bessersmitter :haha:  :haha:  :haha:

Link to comment
Dela på andra sajter

Du Tallen.du ska ha klart för dig att det finns ingen som imponerar på mig..allra minst du...du kan fortsätta o spela besservisser men du imponerar nog ingen på forumet med dina utspel...världsmästare i allt....nu är det slut för min del i detta...förstår du eller?.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du Tallen.du ska ha klart för dig att det finns ingen som imponerar på mig..allra minst du...du kan fortsätta o spela besservisser men du imponerar nog ingen på forumet med dina utspel...världsmästare i allt.nu är det slut för min del i detta...förstår du eller?.

Njae du får väl en fråga till svar som vanligt från herr besssersmittter ha ha ha ha  :good:

Link to comment
Dela på andra sajter

Har inte alla på forumet gått 2 år i samma klass, jag i alla fall gjort det..

 

  FF

Ändrades av FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Ta det lugnt nu, TV är faktiskt insatt i mycket och allmänbildad samt en trevlig kille, även om det ibland blir lite fel, typ ankare vid vattenytan för att inte gå på grund etc.

Men kunde inte hålla mig Ang driftchef, men det var med lite ironi jag kanske skulle satt ut gubben med skylten?

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ta det lugnt nu, TV är faktiskt insatt i mycket och allmänbildad samt en trevlig kille, även om det ibland blir lite fel, typ ankare vid vattenytan för att inte gå på grund etc.

Men kunde inte hålla mig Ang driftchef, men det var med lite ironi jag kanske skulle satt ut gubben med skylten?

ja kunde han svara på frågor och inte vara så jävla översittande i sin verklighetsfrämmande bubbla med enbart tunnelseende

Link to comment
Dela på andra sajter

ja kunde han svara på frågor och inte vara så jävla översittande i sin verklighetsfrämmande bubbla med enbart tunnelseende

Så är vi många som är(inte minst jag ibland), var bara inte meningen att dra igång ett drev.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Så är vi många som är(inte minst jag ibland), var bara inte meningen att dra igång ett drev.

Det är så han hanterar sins före detta fiender, dra dom medsols så blir dom snälla..

 

  FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Personligen skiter jag totalt i hur trevlig en människa anses vara så länge vederbörande fortgår med att framställa sig själv som person överlägsen alla andra och försöka få dessa att framstå"som små kryp man borde trampa ner i jorden där dom hör hemma!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

33:an det är just dessa diskutioner som får en att sluta skriva på MPR. Du vet inte allt om allt TV vet kanske lite om mycket. Somliga vet mindre somliga mer men vem har rätten att säga vad som är rätt och vad som är fel...Just nu tar det ju ca 5 inlägg sen är pajkastningen igång.Kul eller ej... Jag kan inte döma men jävligt tråkigt att läsa.. ( Tänk om TV har rätt!!!!!!) Hur gör vi då??????? Nä gubbar ta det lite mer piano i era värderingar.. Ingen är felfri samt den som säger att han är det har mest fel. Så fortsatt goda helger och mys i stugvärme

Link to comment
Dela på andra sajter

Personligen skiter jag totalt i hur trevlig en människa anses vara så länge vederbörande fortgår med att framställa sig själv som person överlägsen alla andra och försöka få dessa att framstå"som små kryp man borde trampa ner i jorden där dom hör hemma!

Du kanske vara försiktig med att kasta spjut i radhus, bara ett litet tips från coachen[emoji102]

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Du Tallen.du ska ha klart för dig att det finns ingen som imponerar på mig..allra minst du...du kan fortsätta o spela besservisser men du imponerar nog ingen på forumet med dina utspel...världsmästare i allt.nu är det slut för min del i detta...förstår du eller?.

Ingen som imponerar på dej?

Är du dum på riktigt?

Denna tråden, och vad Banankontakt och hans dam gjorde imponerar på mej!

 

Tallvikingshusbygge-tråd imponerade en del på mej, vad har du bidragit med för positivt på detta forat?

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen som imponerar på dej?

Är du dum på riktigt?

Denna tråden, och vad Banankontakt och hans dam gjorde imponerar på mej!

Tallvikingshusbygge-tråd imponerade en del på mej, vad har du bidragit med för positivt på detta forat?

MVH Tommy

Banankontakt är riktigt imponerande och ang hussbygge är väl kenneth4618 det som är mest praktiskt byggt i ett plan med riktigt stor altan som gör att det även svalkar

 inne i huset

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

Ta det lugnt nu, TV är faktiskt insatt i mycket och allmänbildad samt en trevlig kille, även om det ibland blir lite fel, typ ankare vid vattenytan för att inte gå på grund etc.

Men kunde inte hålla mig Ang driftchef, men det var med lite ironi jag kanske skulle satt ut gubben med skylten?

 

Visst är han trevlig IRL men bara därför behöver han inte vara otrevlig här.

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst är han trevlig IRL men bara därför behöver han inte vara otrevlig här.

 

Du ska inte heller leka med värmeljus i en igloo haha5555haha5555haha

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Du ska inte heller leka med värmeljus i en igloo haha5555haha5555haha

 

Så bara därför får man inte konstatera fakta?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...