andrejsdenruskige Inlagd Mars 19, 2018 Dela Inlagd Mars 19, 2018 De flesta drycker som kommer i närheten av Bengan har en förmåga att försvinna, så länge det finns alkohol i dessa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Mars 20, 2018 Dela Inlagd Mars 20, 2018 Gammelbrygd saknar jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 5, 2019 Dela Inlagd November 5, 2019 Flera "komma å gå" läskedrycker...... Den förstnämnda verkar finnas att få tag i - i Norge. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd November 5, 2019 Dela Inlagd November 5, 2019 (ändrad) Vet inte om dessa Zingo varit uppe ännu? Apelsin finns ju kvar, Päron var god, Choklad, Körsbär och Banan gör sej bäst där de är, förpassade till historien! Den nya Zingo Sorbet, verkar populär, iaf på ett Thaihak väldigt nära mig...! Sorry för OT... MVH Ändrades November 5, 2019 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd November 5, 2019 Dela Inlagd November 5, 2019 Apotekarns Julmust. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 5, 2019 Dela Inlagd November 5, 2019 Kommer ihåg senast när jag drack öl. De flaskor jag hade försvann ganska fort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd November 5, 2019 Dela Inlagd November 5, 2019 1 timme sedan, skrev Wangthong: Apotekarns Julmust. Finns inte det längre? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd November 5, 2019 Dela Inlagd November 5, 2019 3 timmar sedan, skrev berlitz: Finns inte det längre? Det gick ett rykte att ordet jul inte skulle få förekomma och att de därför skulle ge drycken ett annat namn. Men de har gått ut med en dementi att det är två olika drycker och att julmusten ska vara kvar tillsammans med den andra som heter vintermust. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd November 6, 2019 Dela Inlagd November 6, 2019 Det gick ett rykte att ordet jul inte skulle få förekomma och att de därför skulle ge drycken ett annat namn. Men de har gått ut med en dementi att det är två olika drycker och att julmusten ska vara kvar tillsammans med den andra som heter vintermust.MuslimMustKan det vara sant?Inget förvånar en längre.Den vägen IKEA tog också.Vinter is the new jul.Alla kristna spår ska sopas bort.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd November 6, 2019 Dela Inlagd November 6, 2019 21 timmar sedan, skrev Wangthong: Apotekarns Julmust. Drack en Apotekarnes Påskmust idag långtids lagrad i vårt halv-svala skafferirum. Smakade utmärkt, trots att bäst före datumet var 14 Jun 2019, och jag mår fint. MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd November 6, 2019 Dela Inlagd November 6, 2019 21 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Kommer ihåg senast när jag drack öl. De flaskor jag hade försvann ganska fort. Inga problem med närminnet alltså? 🤣 MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 6, 2019 Dela Inlagd November 6, 2019 Inga problem med närminnet alltså? [emoji1787] MVHVet inte riktigt då jag inte kommer ihåg exakt hur dom försvann. Här är en till dryck påväg att försvinnaJa, där var den borta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Matilda Inlagd November 7, 2019 Dela Inlagd November 7, 2019 Denna drack man en del tidigt 90-tal. På den tiden var det häftigt med en blå tunga efter några klunkar 😎. Men då var man inte gammal. 😌 Lånade bilden från Google 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd November 7, 2019 Dela Inlagd November 7, 2019 Gillade denna på 70 talet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd November 9, 2019 Dela Inlagd November 9, 2019 On 2016-10-22 at 18:34, skrev Odin: Sagt det förrut, ok igen... Kapten-Löjtnant vår gamla Svenska hederliga. Borta... Åh fasen, har ju inte efterfrågat den på många år, men den är ju lika historisk som den svenska punchen, dags att protestera för återinförandet av kapten Löjtnant. Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd November 9, 2019 Dela Inlagd November 9, 2019 On 2018-02-17 at 09:28, skrev GreenValley: Jag trodde det var Pucko som gäller där uppe i norr. Bara en liten rättelse, Pucko har sitt ursprung från Järlåsa en liten byhåla mellan Uppsala och Sala, där finns den gamla mjölkcentralen kvar som en övergiven industrifastighet längs stora vägen Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu