copterfan Inlagd Januari 1, 2015 Dela Inlagd Januari 1, 2015 Svagdricka finns den än?? Ja, den finns men ej samma dryck som förr då den tappades på 2l, 5l. o 10 liters damejeanner. Då fanns den i en mörk och en ljus variant. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Januari 1, 2015 Dela Inlagd Januari 1, 2015 Den här vågar jag inte öppna För det var änna ett tag sen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gnagarn1891 Inlagd Januari 1, 2015 Dela Inlagd Januari 1, 2015 (ändrad) Det fanns(?) en dansk öl som hette dynamit. En 17 årig Benriach åkte fast i tullen i Helsingborg med 5 sådana i bagaget... Nästan 100 på att den finns inte mer,har okså minnen av den och efter 20 år i Hbg har jag inte sett den..va nog ingen hit Ändrades Januari 1, 2015 av gnagarn1891 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd Januari 1, 2015 Dela Inlagd Januari 1, 2015 Försvunna, men det finns spår kvar av dem. Två groggar på Sang Thip och Lippo började barrundorna förr innan annan dryck intogs, skulle förhindra 'skallebank' dagen efter påstods det. En polare fann två lådor på ett lager i Rayong för 5 år sen. Blev förärad två av dem. Enligt insidan på etiketterna buteljerade den 26 Juni 1995. Dock, blir jag nog aldrig så desperat att de blir öppnade. Oscar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Januari 1, 2015 Dela Inlagd Januari 1, 2015 Cola finns ju kvar men när sig ni en stor glasflaska sist i Sverige? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Januari 1, 2015 Dela Inlagd Januari 1, 2015 Cola finns ju kvar men när sig ni en stor glasflaska sist i Sverige? ImageUploadedByMaipenrai1420111078.239359.jpg Hur många cl? Jag såg 2 olika storlekar på glasflaskor i sommras i östergötland. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 1, 2015 Dela Inlagd Januari 1, 2015 KIR Den dansade en sommar, kir finns kvar, men har nyligen bytt namn, enligt en apotekare som jobbar på gröna bolaget. Hon sa även det nya namnet, men i nyårsruset så mins jag inte det Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Januari 1, 2015 Dela Inlagd Januari 1, 2015 Hur många cl? Jag såg 2 olika storlekar på glasflaskor i sommras i östergötland. Det var dom fan, tror att den var ca 150 cl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Januari 1, 2015 Dela Inlagd Januari 1, 2015 Det var dom fan, tror att den var ca 150 cl. Ok. Så stora såg jag inte. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Januari 1, 2015 Dela Inlagd Januari 1, 2015 (ändrad) NääVadå? Ölet hette ju så. TILL Spetsat öl... Kom från... Sollefteå?? Var nog från Östersund? Ändrades Januari 1, 2015 av Wangthong Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 1, 2015 Dela Inlagd Januari 1, 2015 Dessa har hjälpt till att bygga min vackra kropp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 1, 2015 Dela Inlagd Januari 1, 2015 Dom här 2 försvann för en stund sedan! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 1, 2015 Dela Inlagd Januari 1, 2015 Dom här 2 försvann för en stund sedan! Ja i SugTina försvinner mycket!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Januari 1, 2015 Dela Inlagd Januari 1, 2015 Kloster öl i Thailand är borta likaså Amarit och Payak ölen -84 var det bara klosteröl som gällde. Lite dyrare men gott. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 9, 2015 Dela Inlagd Mars 9, 2015 Fanns väl en hemsk whisky som hette Standard Selection om jag inte minns fel. Knappast sörjd av någon. Såg kanske ut så här? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gustav Inlagd Mars 9, 2015 Dela Inlagd Mars 9, 2015 Ja den här gillade jag. Och så var det en fin etikett Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own http://www.dahlen.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 10, 2015 Dela Inlagd Mars 10, 2015 Ja den här gillade jag. Och så var det en fin etikett cars.jpg Ananas grape - ja det var länge sedan. Rigelloflaska. Står på nätet att den fanns i lime-citron smak likaså. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gustav Inlagd Mars 10, 2015 Dela Inlagd Mars 10, 2015 Ananas grape - ja det var länge sedan. Rigelloflaska. Står på nätet att den fanns i lime-citron smak likaså. Jepp men ananas grape var den som var klart godast. Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own http://www.dahlen.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 10, 2015 Dela Inlagd Mars 10, 2015 Di flesta drycker hos maj plägar försvinna långt ner i halsen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 21, 2016 Dela Inlagd Oktober 21, 2016 On 2014-12-25 at 14:38, skrev UglyFarang: Kallades Å vi dö av en morbror till mej.......... On 2014-12-25 at 15:17, skrev Fritz: När farsgubben skulle ta sig en grogg så blev det ofta Eu de Vie .......... On 2014-12-30 at 06:24, skrev Fredman: Eu de Vie har jag druckit litervis med.......... On 2014-12-30 at 08:00, skrev Jive: Å vi dö........ On 2014-12-25 at 02:56, skrev Baa: Va min morfars favoritvirke som han blandade med Au vi deu .......... On 2014-12-25 at 03:13, skrev stefan5300: Drack min morfar också, Eau de vie ............ Eau De Vie Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaiola Inlagd Oktober 21, 2016 Dela Inlagd Oktober 21, 2016 kompisen drack 4 - roser ända tills jag sa att det luktade parfym om den då bytte han märke till vad kommer jag inte ihåg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 21, 2016 Dela Inlagd Oktober 21, 2016 Crystal Pepsi, kortvarigt försök från Pepsi, kanske någon som upplevt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herluf Inlagd Oktober 21, 2016 Dela Inlagd Oktober 21, 2016 2 förluster, sedan blev namnet Ingo ett fiasko. Så det fick bli Zingo. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 21, 2016 Dela Inlagd Oktober 21, 2016 6 minuter sedan, skrev Herluf: 2 förluster, sedan blev namnet Ingo ett fiasko. Så det fick bli Zingo. Var det inte det man kallade "knockoutdroppar" sedan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herluf Inlagd Oktober 21, 2016 Dela Inlagd Oktober 21, 2016 Måste erkänna att jag fortfarande dricker oboy, har gjort det ända sedan jag var liten. Men jag minns en annan variant som fanns på 70 talet som hette Top Kvick, den finns väl knappast kvar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu